Jump to content

ברווזה

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ברווזה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נראה לך?! :shock: אני יצאתי עם הדבר הזה רק בתקופה שהייתי מסוממת. הטמבלון ניצל את התקופה הזאת וקפץ על המציאה. זה לא הוגן, בתקופה ההיא גם דובי גל היה נראה לי כוסון ... מאז שאני נקיה עזבתי (ודרסתי חהחהחה) אותו ומאז הוא השתגע יותר אני עדיין מוכנה לשרוף את המזדה אם הוא מתנדב להיות בתוכה
  2. מצד אחד אתה מדבר אליי בתור בחורה ומצד שני אל נערס בן 17, כל השנים האלה ועדיין לא נסגרת על עצמך? אתה לא צריך להתבייש בזה שאנחנו מכירים, אני צריכה להתבייש! אז אל תספר לי פה סיפורים על טרולים יטרולון! אם לך מותר לכתוב בפורום הזה אז גם לי מותר. חצופון. ודבר אליי יפה או שאני אעלה עם המזדה שלי על הרגל שלך שוב, בטעות כמובן יאללה כנס למיצובושה שלך וסע לנו מהעיניים עד לפעם הבאה ברווזנזוני.
  3. חה! אני טרולית?! :lol: כל הודעה שלך היא ספאם ברווזי! אתה שוב הוזה שרודפים אחריך פרנואיד קטנטן שכמותך? נקודת החולשה שלו זה לעלות לו על הרגל עם מזדה! אין לך מושג איך זה היה מהנה לראות אותו צועק.. בגלל זה הוא שונא את הרכב שלי.. הכנסתי לטראומה את הקטנטן
  4. אני מוכנה להראות לך איך מזדה נשרפת, בתנאי שתקח את הביצי ברווז הקטנטנות שלך ותהיה בתוכה! :twisted:
  5. ברווזוני דייייייייייייייייי! שוב שכחת לקחת את הכדורים בזמן? מאז שעזבתי אותך עם המזדה שלי נדפקת יותר.. אני מבינה שליבך שבור וכואב לך אבל אתה צריך לטפל בעצמך!!!! כנס למיצובושה לאנסר החבוטה שלך וסע לאשפז את עצמך כבר! האנשים המסכנים פה לא צריכים לסבול את ההזיות שלך והשטויות שיוצאות לך מהפה
  6. חוץ מלבכות כל היום שהיא מיררה לך את החיים, בוא תספר לנו ל מ ה היא מיררה לך את החיים. להגיד שאונו עדיפה, או המיצובושה לאנסר העגלה שעכשיו יש לך, זה כמו להגיד שה3 עדיפה על רולס רויס פנטום. הודעות הזויות כמו תמיד! חייך אל העולם ותפסיק להיות כלכך קטנוני!
  7. הוא מתוסכל כי היו לו במאזדה אורות אדומים במקום כחולים! זו הסיבה לשנאה שלו למאזדות, הוא היה צריך לקרוא לעצמו שור ולא ברווז, גזען. אבל עכשיו הוא נוהג במיצובושה לאנסר 2005! זה רכב! :lol: כל פעם אני המומה איך אנשים בכח מנסים לחפש את הרע ברכב במקום להנות ממנו והם מגיעים לרמות כאלה של קטנוניות שאני לא יודעת אם לצחוק או לבכות
×
×
  • תוכן חדש...