Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרדיננד אלכסנדר פורשה הלך אתמול לעולמו בגיל 76 בעיר זלצבורג באוסטריה. פרדיננד אלכסנדר פורשה היה נכדו של פרדיננד פורשה, מעצב החיפושית.

 

יהי זכרו ברוך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היו שאמרו שהוא בסה"כ עיצב חיפושית מעוכה, אחרים אמרו הוא עיצב רק רכב אחד ואח"כ שיכפל אותו שוב ושוב.

אבל אף אחד לא מכחיש את זה שהאיש עומד מאחורי אחד האייקונים המוטוריים החשובים בכל הזמנים.

לטעמי ה 911 היפה ביותר היא הסינגר:

http://www.cartube.co.il/boring-cars/102-boring-cars-cat/1233-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%95%D7%94-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%E2%80%93-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94-911-Singer.html

חדש פה :shock:

פורסם

זכרו ברוך, במחילה אומרים על יהודים.

בכ"א, עם כל הכבוד לבנאדם, לא כדאי לשכוח שהוא העסיק לא מעט עובדי כפיה במפעליו, וגם היה סחבק לא רע בכלל של הנאצים (תכנן טנקים, למשל).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יהי זכרו ברוך.

 

ראוי להזכיר כי בשנות השבעים האיש פרש מחברת פורשה, כאשר משפחת פורשה החליטה לסור מניהול החברה. לאחר מכן הוא הקים את החברה Porsche Design.

http://www.porsche-design.com/international/en/

זכרו ברוך, במחילה אומרים על יהודים.

בכ"א, עם כל הכבוד לבנאדם, לא כדאי לשכוח שהוא העסיק לא מעט עובדי כפיה במפעליו, וגם היה סחבק לא רע בכלל של הנאצים (תכנן טנקים, למשל).

 

האיש היה בן 5 כאשר פרצה מלחמת העולם השנייה, אני בספק שהוא העסיק עובדי כפייה במפעליו.

אביו, אמנם שיתף פעולה עם הנאצים, אך לא ניתן להגיד כי עשה זאת מרצון. לראיה השותפות בינו לבין יהודי בשם אדולף רוזנברגר.

טענתך בנוגע לתכנון טנקים נכונה אך מסקנתך, כפי שהיא משתמעת מדברייך, אינה רלוונטית. באותה מידה יכולים להאשים מהנדסים של רפא"ל בגין פיתוח כלי נשק עבור מדינת ישראל.

 

לפני שאתה יורה, בדוק את העובדות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זכרו ברוך, במחילה אומרים על יהודים.

בכ"א, עם כל הכבוד לבנאדם, לא כדאי לשכוח שהוא העסיק לא מעט עובדי כפיה במפעליו, וגם היה סחבק לא רע בכלל של הנאצים (תכנן טנקים, למשל).

מדובר על הנכד של הנאצי שאתה מדבר עליו.

עדיין מדובר בנאצי וצריך להגיד ברוך שפתרנו ולא תנצב"ה - יהיה זכרו ברוך!

מפעל מכוניות הספורט פורשה הוקם בזמן שאבי המשפחה - מעצב החיפושית - החבר הכי טוב של אדולף ישב בכלא על פשעי מלחמה נגד היהודים,אם הוא היה רק מעסיק עובדי כפיה הוא לא היה נכנס לכלא על פשעי מלחמה.

אם נחפש טוב בטח נמצא תמונות של פרדיננד אלכסנדר משחק עם אדולף.

 

גם דר' מנגלה לחבריו פיתחו הרבה תרופות חשובות עם הניסויים שלהם על בני אדם ששינו את העולם, לא הייתי מתאבל עליהם.

אייל

פורסם
מדובר על הנכד של הנאצי שאתה מדבר עליו.

עדיין מדובר בנאצי וצריך להגיד ברוך שפתרנו ולא תנצב"ה - יהיה זכרו ברוך!

מפעל מכוניות הספורט פורשה הוקם בזמן שאבי המשפחה - מעצב החיפושית - החבר הכי טוב של אדולף ישב בכלא על פשעי מלחמה נגד היהודים,אם הוא היה רק מעסיק עובדי כפיה הוא לא היה נכנס לכלא על פשעי מלחמה.

אם נחפש טוב בטח נמצא תמונות של פרדיננד אלכסנדר משחק עם אדולף.

 

גם דר' מנגלה לחבריו פיתחו הרבה תרופות חשובות עם הניסויים שלהם על בני אדם ששינו את העולם, לא הייתי מתאבל עליהם.

 

מנגלה בא ממשפחת תעשינים שייצרו מכונות חקלאיות, הם עדיין מחזיקים בחלק ממנה, שהיום נקראת CLASS ולא מעט קיבוצים עם ניצולי שואה משתמשים בקומביינים שלהם.

פורסם
מדובר על הנכד של הנאצי שאתה מדבר עליו.

עדיין מדובר בנאצי וצריך להגיד ברוך שפתרנו ולא תנצב"ה - יהיה זכרו ברוך!

מפעל מכוניות הספורט פורשה הוקם בזמן שאבי המשפחה - מעצב החיפושית - החבר הכי טוב של אדולף ישב בכלא על פשעי מלחמה נגד היהודים,אם הוא היה רק מעסיק עובדי כפיה הוא לא היה נכנס לכלא על פשעי מלחמה.

אם נחפש טוב בטח נמצא תמונות של פרדיננד אלכסנדר משחק עם אדולף.

 

גם דר' מנגלה לחבריו פיתחו הרבה תרופות חשובות עם הניסויים שלהם על בני אדם ששינו את העולם, לא הייתי מתאבל עליהם.

 

בולשיט!

אגב, הוא נכנס לכלא בצרפת בעקבות לחץ מגורם מסויים - פ'גו. הוא גם ייצא מהכלא כעבור כשנה (לא כזה הרבה יחסית לפשעים הנוראיים שאתה מייחס לו).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

חברה תראו מה נכתב על ידי רון באג ממועדון החיפושיות

"פורשה ומלחמת העולם השניה - יום השואה מתקרב‬ ronbug 73

 

כולם משבחים ומהללים ויש מי שמוכן גם להתאבל, אבל חברים משפחת פורשה ובמיוחד האבא ובנו פרי פורשה, האבא של אכלסנדר שנפטר לאחרונה, היו קשורים בקשר הדוק עם המשטר הנאצי.

פורשה האבא ופרי הבן היו עסוקים בפיתוח מכונות מלחמה חלקם מבוססים על החיפושית כמו הקובלווגן, בזמן מלחמת העולם השניה, במפעל בולפסבורג הועסקו עובדי כפיה. בגמר המלחמה פרי [הבן] אפילו לא ישב יום אחד בכלא אלה דאג כיצד למנף מחדש את המפעל המשפחתי. היינץ נורדהוף המנכל האגדי של פולקסווגן מיד עם תום המלחמה חתם על הסכם המשך פיתוח של החיפושית על -ידי משפחת פורשה, בתמורה יקבלו בלעדיות על שיוק vw באוסטריה+ שימוש בפלטפורמה של vw לשיווק ותיקון פורשה.

 

מהטכנולוגיה ניתן להתפעל אבל מבחינתי כל השאר מיותר.

 

רון"

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
מדובר על הנכד של הנאצי שאתה מדבר עליו.

עדיין מדובר בנאצי וצריך להגיד ברוך שפתרנו ולא תנצב"ה - יהיה זכרו ברוך!

מפעל מכוניות הספורט פורשה הוקם בזמן שאבי המשפחה - מעצב החיפושית - החבר הכי טוב של אדולף ישב בכלא על פשעי מלחמה נגד היהודים,אם הוא היה רק מעסיק עובדי כפיה הוא לא היה נכנס לכלא על פשעי מלחמה.

אם נחפש טוב בטח נמצא תמונות של פרדיננד אלכסנדר משחק עם אדולף.

 

גם דר' מנגלה לחבריו פיתחו הרבה תרופות חשובות עם הניסויים שלהם על בני אדם ששינו את העולם, לא הייתי מתאבל עליהם.

 

כאילו ש100% מהאנשים בפורום, אם היו חיים בתקופה ההיא כגרמנים טובים, היו מצטרפים לפרטיזנים. נוצר מצב מסויים, והאנשים מסתדרים בו. אולי מתוך המצב הזה אין פרספקטיבה למה נכון ומה לא, ומה קורה בחוץ ואיך הכל יראה בפרספקטיבה של 60 שנה קדימה. אתה לא באמת מאמין שכל הגרמנים - או רובם - היו אנשים רעים, נכון?

 

להבדיל:

 

בראיון זה שאל לוי [גדעון לוי] את ברק [אהוד ברק] מה היה עושה לוּ נולד פלסטיני. ברק ענה כי "אם הייתי פלסטיני בגיל המתאים, הייתי נכנס בשלב מסוים לאחד מארגוני הטרור"

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...