Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד מהאייקונים הגדולים והמעורצים של התקופה הזאת לא היה חסיד אומות עולם... לכולם יש שלדים בארון.

אדם לא היה נוחת על הירח ללא הטילים של פון בראון - נאצי בכיר שניהל מחנה עבודה לבניית טילים לתקיפת לונדון, ואחר כך הפך למהנדס הראשי של תוכנית החלל האמריקאית בנאסא.

צ'ארלי צ'פלין גם הוא היה אנטישמי מוצהר.

ובואו לא נשכח את הנרי פורד ושלולא השוק שלו כנראה אף אחד מאיתנו לא היה יכול להרשות לעצמו מכונית כיום והם כולם היו אנטישמים.

 

צריך להפריד בין להיות ממציא גדול וחכם לבין להיות איש טוב.

ההמצאות והפיתוחים של מלחמות העולם שינו את העולם שאנו חיים בו היום אבל כדי לעשות את זה הם היום צריכות להחתים את ההיסטוריה האנושית בדם ואת זה אי אפשר לשנות.

ואם אתם עדיין נאיביים ולא מאמינים קחו טסה עם הסמל של פולקסווגן (הגדול משנות ה40) ותסובבו אותה על הגלגל במהירות 40 קמ"ש ותראו בעצמכם איזה סמל מופיע מול העיניים.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

אני לא חושב שמתאבלים פה על הבן אדם עצמו, הרי אף אחד פה לא הכיר אותו. מדובר באדם שהשפיע על התרבות והחיים של כולנו ולכן חבל.

emotion of motion

פורסם

מבלי לפגוע חלילה בזכרון של השואה, יש פה כמה צדקנים שאני בטוח שחצי מהבית שלהם נקנה באיקאה ומחזקים במודע את כלכלתה של המדינה הכי אנטישמית באירופה ואלה דברים שקורים היום כל יום ולא לפני 60 שנה. גם הפיסטוקים שאתם קונים בפיצוציות מגיעות מאיראן דרך טורקיה אבל אף אחד לא חושב להאשים את אוהדי הכדורגל בשיתוף פעולה עם משטר האיתולות. סבא של פרדיננד אכן היה מיודד עם הנאצים וכנראה שיתף איתם פעולה, אבל מה זה קשור לנכד שלו שהיה תינוק באותם ימים?! חסרות דוגמאות לגבי בנים ונכדים של נאצים שמתכחשים למעשי אבותיהם?! תתקדמו עם החיים שלכם ותדאגו לא לחזק כלכלות של אויבים שיש לנו היום ולא כאלה שהיו לפני 60 שנה. גרמניה כיום היא הידידה הכי חשובה של ישראל אחר ארה"ב. ואני בן למשפחת ניצולי שואה ונוהג בפולקסווגן גולף ואם הייתי יכול לרשות עצמי אז בהחלט הייתי קונה פורשה 911 .

פורסם

זו לא צדקנות. כן, פורשה זו אחלה של מכונית והכל, אבל מפה ועד לומר "יהי זכרו ברוך" ו-"ת.נ.צ.ב.ה"...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...