Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייך 163.97 ש"ח הופכים ל1036 ש"ח בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים .

 

אם כתוב fits to ford focus 2002

 

האם הכוונה לתחליפי , או לחלופין איך מוציאים חלקים מקוריים באיבי

פורסם

מחירי חלפים בארץ יקרים מדיי. זה נכון.

 

כדי לראות את התמונה האמיתית- צריך לשים לב לכמה נקודות:

1. מחירי חלפים באירופה בד"כ יותר יקרים ממחירי ארה"ב - אז אם רוצים לבחון פער מחירים צריך לבדוק מול אירופה (יש להוריד מע"מ מקומי לפני שמוסיפים 50% מיסים בארץ).

2. חיישני חמצן ב-EBAY זה סיפור שלם - יש מקוריים לחלוטין (יקר), תחליפיים איכותיים (בוש, DENSO וכו' - יותר זול אבל גם לא ממש גרושים)

3. חיישינים ממותגים לא מזוהים - לא יקר אבל לא ברור כמה הם איכותיים

4. חיישני בוש מזוייפים (רוב אלו שעולים סביב 40$) - הם עובדים אבל שוב לא ברור מה איכותם

5. יבאון בוש בארץ - לדיקו - הוא לא מצטיין במחירים זולים. אז כל החיישנים תחליפיים מקוריים תוצרת בוש עולים בארץ לא זול. אבל למען ההגינות - גם אם יביאו במחיר "הוגן" זה יהיה סביב 450 ש"ח - עדיין לא תגיע לרמה של 150 ש"ח כמו חיישנים אלומי שם מ-EBAY אמריקאי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מה אתה רוצה להגי בזה?

גם חלק שאתה קונה במוסך עמו אתה משמלם למוסכניק על עבודת התקנה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מה שאני רוצה להגיד זה שגם אם אפשר להשיג את החלק בזול, עדיין צריך מוסכניק שירכיב, אז גם תיקון חלק קטן וזול יעלה כמה מאות שקלים. צריך לקבל את זה שיש אנשים שמתמחים במכונאות רכב ולקחת בחשבון שחלק גדול מהמחיר זה השכר.

 

יש כאלה שזה ברור להם ויש שלא.

×
×
  • תוכן חדש...