העיסקה המשתלמת לדעתי היא הפיקנטו עם המנוע החזק יותר. הi10 תוחלף עוד מעט בדגם חדש. המיקרה לא אהבתי בנסיעה בין עירונית. הפיקנטו כן...הספייס-סטאר לא יודע עדיין, נראה רכב מיוחד דווקא אבל לא יודע לגבי המנוע
לא הבנתי אם זה רק דגם M1 קופה או שיש גם דגם 5 דלתות ו3 דלתות ?
כי במחירון של במו אני לא רואה דגם קופה
http://www.bmw.co.il/pricelist_2013.pdf
אבל מידע על M יש רק על הקופה כמו פה
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series_M_Coupe#1_Series_M_Coup.C3.A9
מנסיון שלי עם הרכב אין בעיות מיוחדות איתו מלבד הגיר שדורש טיפול רציני או אפילו החלפה לקראת ה200 אלף קילומטר. ממליץ לך לעבור באתר הזה על בעיות אמינות וגם כאן על חוות דעת ועצות