Jump to content

אהוד בן סטיבן

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

הנקודות של אהוד בן סטיבן

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. העיסקה המשתלמת לדעתי היא הפיקנטו עם המנוע החזק יותר. הi10 תוחלף עוד מעט בדגם חדש. המיקרה לא אהבתי בנסיעה בין עירונית. הפיקנטו כן...הספייס-סטאר לא יודע עדיין, נראה רכב מיוחד דווקא אבל לא יודע לגבי המנוע
  2. תודה לשניכם
  3. M זה סוג של גימור או רכב שונה לגמרי? כמו M3 למשל
  4. לא הבנתי אם זה רק דגם M1 קופה או שיש גם דגם 5 דלתות ו3 דלתות ? כי במחירון של במו אני לא רואה דגם קופה http://www.bmw.co.il/pricelist_2013.pdf אבל מידע על M יש רק על הקופה כמו פה http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series_M_Coupe#1_Series_M_Coup.C3.A9
  5. אין בכלל פיקאסו ידני בנזין. ואכן קיימות שתי 3008 ידניות בנזין
  6. לפי מה שראיתי באינטרנט למנוע 1.3 יש 84 כוח סוס ולמנוע 1.5 יש 90 כוח סוס אבל זה תקף לשנת 1999 ויכול להיות שזה שונה באמת
  7. מנסיון שלי עם הרכב אין בעיות מיוחדות איתו מלבד הגיר שדורש טיפול רציני או אפילו החלפה לקראת ה200 אלף קילומטר. ממליץ לך לעבור באתר הזה על בעיות אמינות וגם כאן על חוות דעת ועצות
  8. רב מאד אמין מניסיון. וכן זה אותו מנוע מהפונטו
  9. אני לא מחפש..רק לידע כללי אני יודע שיש נקסיה אבל השאלה מה ההבדל מסופר רייסר, והאם הסופר רייסר עצמו נמכר ב3 דלתות או רק סדאן? תודה
  10. מישהו יודע אם היה בארץ דייהו סופר רייסר 3 דלתות? או שרק סדאן?
  11. אני לא אהבתי את הוורסו. נראית זולה מאד מבפנים
  12. רכב קצת קחלש ושתיין דלק . אבל בטיחותי נוח ומרשים באמת. על כל פנים, לדעתי קיימות אלטרנטיבות טובות יותר
  13. יש לויונאנט בעיות עם הABS..לא מומלץ
  14. פיגו 205 לדעתי בחירה מוצלחת
  15. באמת הפנדה הכי משתלם בגלל חסכון , אמינות ושנתון גבוה יותר ביחס לשאר
×
×
  • תוכן חדש...