Jump to content

gdanon

  • פרסום הודעות

    39
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות gdanon

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. כששאלתי איש מכירות של קיה לגבי הריו הוא אמר לי שהריו לא קיימת כרגע בארץ וכנראה תחזור רק בעוד כמה חודשים; ואז הוא ניסה לשכנע אותי לשקול את הסטוניק. פרט להבדל הגדול במחיר (כשמשווים גרסאות מקבילות מבחינת מנוע וכו'), לריו יש יתרון על הסטוניק של אחריות ארוכה יותר. לכן ההחלטה האישית שלי היא לחכות לריו (שאולי תחזור בגרסה המשופרת אחרי מתיחת פנים?), ובינתיים לבחון את האופציות האחרות שהוזכרו כאן.
  2. יש הגיון במה שאתה אומר ויכול מאד להיות שאתה צודק. אבל מבחינת דגמים חדשים- אני מעריך שלא יהיו כאלה בארץ בחודשים הקרובים אלא רק בטווח של שנה-שנתיים קדימה, ולכן השאלה היא אם מתאים לנו לדחות את הקניה בשנה בתקווה שמשהו ישתנה לטובה. כמו שכתבתי- הג'אז שלנו כבר מתחילה קצת לזייף ולכן נראה לי שהבחירה שלנו תהיה בכ"ז להחליף אותה עכשיו. תודה בכל אופן!
  3. אין לי תכניות בשלב זה לרדת מטויוטה ספייס ורסו- להיפך, כרגע נראה לי שאני די שלם עם הבחירה (אבל זה כמובן יכול להשתנות בעוד 5 דקות..). לגבי הרומסטר- זו פשוט אופציה שהייתי מודע לקיומה אבל איכשהו לא ממש הרגשתי צורך לבדוק אותה לעומק עד עכשיו.
  4. בעקרון אני מסכים איתך, אבל כשהרכב אמור להספיק למשפחה זה לא עוזר לי להשוות ספייס ורסו למכוניות שהן במובהק קטנות מדי, ולכן אני משווה אותו לאפשרויות האחרות שגדולות מספיק- וכאן הוא דווקא יוצא בין הזולים (בפרט: סקודה רומסטר אוטומטי, הונדה ג'אז אוטומטי, ניסאן נוט, קיה סול- כולם עולים יותר מה-Terra שעליה אני חושב; וכמובן שמשפחתית "רגילה" גם יקרה יותר). אין לי מושג מה ההגיון מאחורי התמחור, אני רק בוחר מבין האפשרויות שעונות על דרישות המינימום שלי. אם הייתי מחפש רכב שני, הייתי כמובן הולך על אחת הקטנות.
  5. גם נכון- אם ידנית היתה אופציה אז הייתי קונה ג'אז בלי לחשוב יותר מדי, אבל כמו שכתבתי- לצערי ידני זו לא אופציה.
  6. האמת היא שבאמת מפתיע שהרומסטר לא הוזכרה עד עכשיו. זו גם אופציה שחשבתי עליה, ובעצם לא מצאתי בה שום מינוס רציני חוץ מאשר אולי המחיר, אם מדברים על האוטומטית (שעבור אשתי זה תנאי הכרחי- לצערי, כי אחרת החיים היו הרבה יותר פשוטים...). דבר נוסף זה שקראתי כאן בפורום שמהמוסך המורשה של סקודה היחיד באזור שלי (זה שברחובות) עדיף להתרחק, ואני מעדיף שתהיה לי אופציה של מוסך מורשה בסביבה. אבל אם יש כאן חובבי סקודה שיכולים לשכנע אותי לשקול מחדש- זו אופציה שאני יכול לחשוב עליה. אה, כן, וגם קשה לי להגיד "סקודה" כשאני יודע שבעצם זה אמור להיות "שקודה", זה יעיק עלי כל יום אם אני אקנה רומסטר..
  7. אוקיי, אז בעצם המצב הוא שהבחירה היא בין ספייס ורסו לבין להשאר עם הרכב הנוכחי. הבעיה עם להשאר היא שאחרי 6 שנים די מאומצות עם הג'אז (ולא מעט קילומטרים), תחושת הבטן של שנינו היא שהאוטו מתחיל קצת לרמוז לנו שבקרוב הוא יגיע לגיל שבו נבקר יותר במוסך (כבר היו כמה דברים בשנה האחרונה), ולכן השאלה היא בעצם לא אם להחליף או לא אלא אם להחליף עכשיו או בעוד כמה חודשים. היות ואני לא רואה אופציה חדשה צצה בחודשים הקרובים (למשל, היורשת של הניסאן נוט או המיקרוואן החדש של פורד נראים עוד מאד רחוקים), ההגיון אומר שלא נרוויח כלום מלחכות. לגבי קיה סול- זה אוטו שאני מאד מסמפט, אבל הוא יהווה פשרה בשני פרמטרים מרכזיי
  8. תיזהרי, אנשי טויוטה כבר מחפשים אותך - קודם את עוזרת לי להחליט שאין מה לשלם עוד 5000 ש"ח על תוספות שאני לא ממש צריך, ועכשיו זה.. ובכלל, תודה לכל מי שענה- לא שההחלטה הפכה להיות פשוטה, אבל לפחות עכשיו השאלה הרבה יותר ברורה.
  9. טוב, חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן בג'אז ההיברידית. קודם כל היא ממש לא אופציה כי הבגאז' שלה קטן בצורה מגוחכת ולא מספיק לכלום- זה בפירוש לא רכב למשפחה. גם את העיצוב ה"מודרני" של סביבת הנהג ממש לא אהבתי- אולי אני שמרני, אבל בעיני זה צעקני ורועש עם כל האורות הצבעוניים... הייתי יכול להתרגל לזה, אבל לאהוב- לא אהבתי. ומה שיותר חשוב- מבחינת תחושת הנהיגה- תכל'ס, לא הרגשתי שיפור ביחס לג'אז בת 6 שנים, שזה בסדר אבל לא יותר מזה. ומכיוון שהג'אז הרגילה (הלא היברידית) יקרה בצורה שנראית לי לא סבירה, לדעתי הג'אז ירדה כרגע מהפרק. ומצד שני, אשתי עדיין די מסויגת לגבי הטויוטה. מה שאומר שיש לנו עוד כמה ימים להחליט א
  10. אם הייתי מחפש מכונית לזוג אז באמת יש המון אפשרויות שהיו יכולות לבוא בחשבון במחיר יותר נמוך. אבל אני מחפש מכונית למשפחה עם 2 ילדים, ולכן כל המכוניות הקטנות הן לא אופציה. ואם אני משווה למכונית משפחתית "רגילה", שגם לא עולה פחות וגם זוללת הרבה יותר דלק, אז אני לא רואה במה כזאת תקדם אותי. ואם הזכרת סיטרואן C3, אז דווקא חשבתי על ה-C3 פיקאסו, שאולי היא באמת מספיק גדולה, אבל הגרסה האוטומטית שלה עולה 112,000, יש לה רק 4 כריות אוויר (לעומת 7 בטויוטה), ולגבי האמינות של סיטרואן- בוא נאמר שיש סימני שאלה. מנסיון של 6 שנים עם הונדה ג'אז- היא מספיקה בכייף למשפחה. לפני זה היה לנו פיג'ו 306 האצ'בק והמעבר ל
  11. חשבתי על הרכב הזה אבל נראה לי שהבגאז' הקטן יהיה מגבלה רצינית במצבים מסוימים (וסדאן אני ממש לא אוהב). גם המחיר שלו קצת יותר גבוה משל הטויוטה כרגע וצריכת הדלק קצת פחות טובה. בשורה התחתונה זה נראה לי רכב שהייתי שמח לאהוב.. אבל מבחינה פרקטית הוא יהיה פשרה.
  12. באולם התצוגה שהייתי בו היה את ה-GLI, אבל אולי באמת שווה לקפוץ גם לסוכנות אחרת ולראות אם יש שם את הטרה (ואולי גם לקבל הצעה נוספת- לא חשבתי על זה!). אבל באמת נשמע שזה לא שיקול רציני (אני חושב רק על סיטואציה של נסיעה לקמפינג כשכל מ""מ בבגאז' מלא במשהו.. ביום-יום זה בטח לא משנה).
  13. תודה על התשובה המפורטת! כמעט כל הנסיעות שלנו הן בשטח מישורי "משעמם" ולכן אני לא יותר מדי מוטרד מההאצה בעליות- כל עוד זה סוחב לירושלים זה בסדר. לגבי בגאז'- עברנו כבר את שלב העגלות, ובכל מקרה הבגאז' בספייס טיפה יותר גדול מאשר בהונדה ג'אז, שהספיק לנו, אז זו לא צריכה להיות בעיה. אבל עדיין הייתי שמח אם הייתי יכול לראות איזו רצפה בדיוק יש בבגאז' ב-terra ואם אנחנו לא מאבדים שם נפח; התמונה היחידה שמצאתי שאולי רלוונטית זו זו, אבל אני בכלל לא בטוח שזו הרצפה של הטרה. ולגבי כל שאר התוספות של ה-GLI, כבר די ברור לי שזה לא שיקול עבורי- הרדיו, המשענות לידיים, החלונות החשמליים מאחורה (עוד לא שמעתי על ילד
  14. זה בדיוק מה שאני חושב- חרשתי את כל האפשרויות שיש וצמצמתי את המבחר לשתיים האלה, כשמבחינת התחושה אני קצת יותר מתחבר לג'אז (כשהרגילה גם נותנת בגאז' מספיק גדול) אבל קשה לי להצדיק הפרש כזה גדול במחיר (105K לטויוטה הפחות מאובזרת לעומת 121K לג'אז הרגילה, שגם עם קצת הנחות והטבות עדיין הרבה יותר יקרה, גם מהטויוטה היותר מאובזרת).
  15. ודרך אגב, מאותה סיבה גם די ירדתי מהרעיון של ניסאן נוט- ממה שקראתי צריכת הדלק שלה ממש לא מוצלחת.
×
×
  • Create New...