Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לרכב 9,500 למאזדה 3 2005, הגיוני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לבטח מקיף רכב בן 17 ששווה אלפים בודדים? או שהמחיר מתיחס למחיר הרכב?

 

המקיף מחושב גם לפי ערך הרכב, ויש מקרים שהתוספת של המקיף קטנה ברמה שכדאי לעשות גם מקיף.

 

אם תוספת למקיף תעלה לך עוד 1000 ש"ח לא יהיה כדאי לעשות מקיף?

פורסם
המקיף מחושב גם לפי ערך הרכב, ויש מקרים שהתוספת של המקיף קטנה ברמה שכדאי לעשות גם מקיף.

 

אם תוספת למקיף תעלה לך עוד 1000 ש"ח לא יהיה כדאי לעשות מקיף?

 

מסכים, במיוחד שזה רכב יד ראשונה שלא עושה בעיות בלי עין הרע 8) והכסף שאנחנו משקיעים עליו זה רק תוספות וחלופה של חלקים ישנים ולא בעיות טכניות, עובר טסט ראשון כל שנה כמו מלך. אז מקווה שעכשיו תסכים איתנו שבהחלט שווה לעשות עליו מקיף =]

פורסם
יש לי מאזדה 3 spirit 2006 אני משלם 4000 ש"ח מקיף+חובה עבור 3 נהגים כולם 24+ בחברת שירביט

עשית לי את היום :lol: אני יבדוק את העניין. תודה ! אך אל תשכח שאנחנו 3 אנשים מתחת ל24...

פורסם

זה ממש יקר,

תנסה לבדוק עם סוכן/חברת ביטוח שונה.

אני אישית מבוטח בחברה שעושה ביטוח זול לנהגים צעירים, זה סוג של קומבינה - הם רושמים בפוליסה שכל נהג יכול לנהוג ברכב ואת השמות של הרשומים בפוליסה כאשר הנהג הצעיר מיותר אינו מוגדר כנהג העיקרי של הרכב (אם תרצה את שם חברת הביטוח - בפרטי).

פורסם
מסכים, במיוחד שזה רכב יד ראשונה שלא עושה בעיות בלי עין הרע :cool: והכסף שאנחנו משקיעים עליו זה רק תוספות וחלופה של חלקים ישנים ולא בעיות טכניות, עובר טסט ראשון כל שנה כמו מלך. אז מקווה שעכשיו תסכים איתנו שבהחלט שווה לעשות עליו מקיף =]

 

הרכב שווה היום כמה, 4000 ש"ח במחירון?

 

במקרה הזה, ממש לא משתלם להוסיף עוד 1000 ש"ח בשנה על ביטוח מקיף.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

בצקןפ לבטח במחיר כזה הזוי קנה איזו פונטו חבוטה בחצי עלות הביטוח ותעשה לה חובה וצד ג' בלבד. אתה תרויח עוד אוטו בפחות כסף.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הוצאת הנהג בן ה-18 לא תיתן שום דבר.

תמחור הביטוח נעשה לפי מדרגות שבד"כ הולכות ככה:

הכי יקר - מתחת ל21 ו/או מתחת לשנה וותק רשיון.

קצת יותר זול - בן 21 עם שנה וותק.

משמעותית יותר זול - בן 24 עם שנה וותק.

ויש גם עוד מדרגות (30, אולי גם 40 וכו')

 

בנוסף, יש הבחנה בין ביטוח לכל נהג שעומד בקריטריונים לבין רשימה של נהגים נקובים בשם.

נקובים בשם למיטב ידיעתי ניתן לבצע עד 3 נהגים בלבד.

מה שיוצא זה ככה:

כל עוד לפחות 2 מהצעירים נוהגים (לא חשוב איזה) - אי אפשר לעשות נקובים בשם (4 נהגים) וצריך ביטוח לכל נהג (כי יש שם מישהו מתחת ל21). אז זה יוצא יקר.

 

אז או שתעשו 3 נהגים נקובים בשם, כשרק בן ה22 נוהג, או שתסבלו את המחיר הגבוה.

 

אפשרות נוספת, כמו שהציעו - לקנות רכב נוסף לנהגים הצעירים. הם בטוח ישמחו. אולי גם ישתתפו בהוצאות.

 

אפשרות נוספת, כדאית בעיקר אם הצעירים נוהגים מעט ולכן הסיכון שלהם יחסית קטן - לעשות חובה+צד ג' בלבד.

אבל אז יש לכם חשיפה לסיכון של אבדן הרכב שלכם בתאונה ותצטרכו להכניס את היד לכיס לקנות אחר. אם אתם יכולים לעמוד בזה אז זה מה שהייתי עושה.

 

אפשרות נוספת, דומה לקודמת, במידה ועניין הגניבה מטריד אתכם - אפשר לבטח צד ג'+גניבה. (או "מקיף בלי תאונה". אותו דבר בדיוק)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הוצאת הנהג בן ה-18 לא תיתן שום דבר.

תמחור הביטוח נעשה לפי מדרגות שבד"כ הולכות ככה:

הכי יקר - מתחת ל21 ו/או מתחת לשנה וותק רשיון.

קצת יותר זול - בן 21 עם שנה וותק.

משמעותית יותר זול - בן 24 עם שנה וותק.

ויש גם עוד מדרגות (30, אולי גם 40 וכו')

 

בנוסף, יש הבחנה בין ביטוח לכל נהג שעומד בקריטריונים לבין רשימה של נהגים נקובים בשם.

נקובים בשם למיטב ידיעתי ניתן לבצע עד 3 נהגים בלבד.

מה שיוצא זה ככה:

כל עוד לפחות 2 מהצעירים נוהגים (לא חשוב איזה) - אי אפשר לעשות נקובים בשם (4 נהגים) וצריך ביטוח לכל נהג (כי יש שם מישהו מתחת ל21). אז זה יוצא יקר.

 

אז או שתעשו 3 נהגים נקובים בשם, כשרק בן ה22 נוהג, או שתסבלו את המחיר הגבוה.

 

אפשרות נוספת, כמו שהציעו - לקנות רכב נוסף לנהגים הצעירים. הם בטוח ישמחו. אולי גם ישתתפו בהוצאות.

 

אפשרות נוספת, כדאית בעיקר אם הצעירים נוהגים מעט ולכן הסיכון שלהם יחסית קטן - לעשות חובה+צד ג' בלבד.

אבל אז יש לכם חשיפה לסיכון של אבדן הרכב שלכם בתאונה ותצטרכו להכניס את היד לכיס לקנות אחר. אם אתם יכולים לעמוד בזה אז זה מה שהייתי עושה.

 

אפשרות נוספת, דומה לקודמת, במידה ועניין הגניבה מטריד אתכם - אפשר לבטח צד ג'+גניבה. (או "מקיף בלי תאונה". אותו דבר בדיוק)

תודה על התשובה :] סידרנו תשלום אני יודע בינתיים שהביטוח חובה עולה לנו 2600. אני יעדכן מחיר סופי כולל מקיף.

לילה טוב :wink:

×
×
  • תוכן חדש...