רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.powerbulbs.com/product/philips-blue-vision-led-w5w-t10-6000ktwin הזמנתי זוג של הדימונד אני מחפש נורת חנייה שתשלים את האפקט... לפי מה ההשמעתי הלדים נשרפים מהר וגם ראיתי עבודות עם לדים חלשים אני מחפש משהו איכותי וזה עם גוון 6000K נראה לי יתאים למרות שהדימונד זה5000 מה אתם אומרים כדי להזמין במחיר כזה?
הודעה אחרונה מאת optra5, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האיטלקים האלה באמת לא רואים שזה מכוער? http://www.youtube.com/watch?v=PmLWOhqUBLM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת בן כמה הרכב צריך להיות כדי להיות מחוייב לעשות 2 טסטים בשנה, ובכלל, למה זה ככה? תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום פיג'ו ו GM חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, שבמסגרתו GM רוכשת 7% ממניות פיג'ו. לדעתי לברית הזו אין סיכוי רב להצליח במיוחד שלא ברור איך אופל משתלבת בזה. פרטים נוספים כאן : http://www.reuters.com/article/2012/02/29/us-peugeot-gm-idUSTRE81S0US20120229
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום, ב"ה קיבלתי לפני שבועיים את הרכב הנ"ל. להלן מספר דיווחים: 1. הרכב שנוסע בקו ירושלים - ת"א - אופקים+ הפקקים בדרכים הנ"ל עושה בערך 18.2-18.5 ק"מ לליטר סולר. אני מתדלק בפז הטייסים בתל אביב במחיר זול ביותר בכרטיס אשראי. המושבים נוחים ביותר, אך המרווח הפנימי מעט קטן מטיוטה. המצמד הכפול יעיל ביותר ולא מרגישים את הקפיצות של המהלכים ( רובוטי אחר הכל) . כמעט ואין גלישה כשעומדים בעליה. אבל בעליות תלולות ( למשל דרך עין כרמית בין עין כרם לקרית יובל) יש גלישה מסויימת וצריך לתת מעט גז או ללחוץ ברקס או לשים מעצור יד. יש מספר פאקים ברמה בינלאומית בתכנון הפנימי כמו שאי אפשר לאטום טוטאלית את פתחי האויר באמצע. גם זרימת האויר בפתחים הצדדים נמוכה מאד בהשוואה לזרימה באמצע.…
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 777 צפיות
לכבוד סוף החורף שיגיע (אולי) בקרוב, אני רוצה לבצע סקירה של כביש נהיגה חדש. האם למישהו יש העדפה בין שני הכבישים הבאים? 1. כביש נגבה, שדה יואב 352 + 232: 2. או כביש הצפון 899 + 886 :
הודעה אחרונה מאת amir74, -
- 5 תגובות
- 716 צפיות
התחדשתי בפולו V16 97 ידני ממש שמורה ,ואני צריך המלצות לביטוח חובה + צד ג' לנהג צעיר (21) ,ביררתי והמחירים נעים בין 2500+. כל המלצות יתקבלו בברכה שבוע טוב .
הודעה אחרונה מאת Pro-extreme, -
- 2 תגובות
- 641 צפיות
חברים שלום מצב צילום רישיון רכב, וצילום של מחירון לוי יצחק. אני לא מצליח להבין במחירון מה מחיר הרכב - כי אני לא יודע איזה דגם זה. האם מישהו יוכל לומר לי על פי הרישיון, - איזה מן הדגמים המופיעים במחירון הוא הדגם שלי ? תודה
הודעה אחרונה מאת guy7244, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 31 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
תכירו. פרארי F12berlinetta או סתם F12, עוד החליטו. מספרים? מספרים! מנוע 12 צילינדרים. 730 כ"ס 81 קג"מ 8700 סל"ד מקס' מהירות? הרבה. זו תהיה המכונית הכי מהירה של פרארי עד היום
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 835 צפיות
נסענו אתמול בבוקר לעוד מפגש מוקדם בבוקר, כרגיל היה גשום. https://www.facebook.com/video/video.php?v=400222360003573&oid=351640541536580 אחד החברים האיץ ביציאה מרמזור, סביב ה-50 קמ"ש מיניבוס שהמתין במפרץ עצירה יצא לנתיב שלו, ירידה על הבלמים, ABS מתקתק, ממש לפני פגיעה באחוריו של המיניבוס סוטה הצידה ומיד חוזר לנתיב (כדי להמנע מפגיעה במיניבוס בנתיב הנגדי). התוצאה היתה שפשוף באורך 10-15 ס"מ על הטמבון שירד לאחר מכן עם מעט פוליש, הרבה יותר טוב מהתוצאה שהיתה מתקבלת עם נהג לא מיומן ו\או ללא ABS. (הרעשים שברקע שנשמעים כמו מכשיר קשר זה שיחת ועידה שפתחנו טרם היציאה וכך לאורך כל הנהיגה 2 הרכבים הקדמיים היו מקבלים התראות בוולנטיין ואוטומטית לכולם היה מצפצף הנייד…
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הוישר עם 2 כיווני תנועה נמצא בעוד מכוניות חוץ מבמרצדס ורנו סניק ? חימום שמש קדמית ?
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
התמונה אומרת הכל, הרכב מאלץ הולכי רגל ללכת לכביש.
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 920 צפיות
ברצוני לייבא לארץ רכב שאף אחד עוד לא ייבא רכב מיוחד מפני שאני נכנס לבירורים הקטנים אני רוצה להבין במה זה כלול מיסים אגרות וכו אשמח אם מישהו שייבא רכב ובעל ניסיון בנושא יוכל לעזור לי וללמוד מהטעויות של אחרים והשאלה העיקרית זה האם זה כדאי. ד.א מדובר ברכב משומש באזור שנות ה90 תחילת 2000 . תודה משה לאל.
הודעה אחרונה מאת idannn-996, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הערות: הנתונים הגולמיים נלקחו מאתר משרד התחבורה ועובדו על ידי. יש אי התאמות בין הדיווח של איגוד הרכב לרשימה הזאת.(יכול להיות שהרשימה לא מלאה). הנתונים מ-1 ינואר 2012 עד 2 מרץ 2012. כנראה מופיעות ברשימה גם מכוניות שהיבואנים הביאו לצורכי תקינה. (יכול להיות שלא נמכרו). ט.ל.ח.
הודעה אחרונה מאת witty, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מי שצופה בכתבות ביו טיוב של EVO יודע על מה אני מדבר, הסבאלה החביב מחזיק מזארטי GT ,קונטאש,זונדה,פרארי 550 ברקטה!,ריינג רובר,פרארי 330 GT ,ריינג רובר איווק, טי וי אר גריפיפ,פספסתי משהו? אני מניח שהוא לא עשה את הונו מלהיות כתב רכב בEVO,האם מישהו יודע מהיכן הממון?,זאת ירושה?
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
-
לפי מה שאדון שטייניץ אומר,בקרוב מאוד הדלק יגיע ל-10 שקלים ואין מה לעשות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4197029,00.html " לדבריו, מחיר הדלק עלול להגיע בקרוב גם ל-10 שקלים לליטר"
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז לאחר המון התלבטויות החלטתי לבצע צביעה של פסי הקישוט, הזוג האחוריים והארוך הקדמי - למי שיודע איך הם בנויים בגולף. הידיות גם יצבעו, אך פסי הקישוט בצידי הרכב ירדו לטובת מראה חלק. האם פסי הקישוט בצדדים תפוסים עם ברגים בדלת? כלומר שכשאני אוציא אותם יהיו חורים בדלת? או שמא באמצעות דבק בלבד שניתן להסיר? פסי ההגנה מקדימה ומאחורה ניתנים לצביעה? לפי מה שהבנתי הם מגומי והמראה שלהם כשיהיו צבועים יהיה דיי מכוער, לכן הומלץ לי שלא לגעת בהם. האם יש אמת בדבר? אשמח לשמוע גם סדרי גודל של מחיר לעבודה כזו... תודה רבה והמשך יום טוב!
הודעה אחרונה מאת eclipse20, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי טויוטה ts שנת 2003 צבע שחור. אני מחפש לקנות לה ספוילר ולא מוצא כבר למעלה מחודש אני אשמח לדעת אם מישהו מכיר או מוכר ספוילר כזה (צבע לא ממש משנה).
הודעה אחרונה מאת עומר ג'ימבי, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
ויש עצירה של כשעה בדרך? פשוט אין לי מושג מתי יש פקקים בכביש החוף/כביש 6, והייתי מעדיף להימנע מהם. לפי גוגל מפות זמן נסיעה אוטופי(קרי אין פקקים וכל הרמזורים ירוקים) הוא כ 5 שעות, כמה זמן זה ייקח במציאות הארצישראלית? תודה.
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הם רכשו רכב חדש שברולט סוניק 2012 לטענתם הכל בהתחלה היה טוב ויפה שבוע שעבר יצאנו עם האוטו של ההורים שלה ופשוט לא יכלתי לסבול את הנסיעה הגיר פשוט מציק מרגישים כל החלפת הילוך בצורה מוגזמת אמנם לא בדפיקה ,אבל האוטו מן מאט כזה בין העברת הילוכים. משהו שלדעתי האישית לא תקין ולא הייתי סובל אותו אם זה היה רכב שלי .ואני לא חושב שהמהנדסים של הרכב יכולים לייצר דבר כה כושל היום בבוקר הם הלכו למוסך יש להם 3 שנות אחריות מלאות ממה שחברה שלי סיפרה מישהו בא עשה סיבוב על האוטו ולטענתו האוטו והגיר תקינים וזה מעביר בצורה כה מסריחה בגלל שהאוטו הוא 6 הילוכים אז באתי לפה ויכול להיות שאני טעיתי ואכן נסיעה במאזדה ספיריט 3 שנת 2005 האוטו לא הכי נוח בעולם מרגיש ממש מרצדס לעו…
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4 אלף צפיות
אפשר לעשות הפגנות ואפשר לצעוק, אבל אם לא נפגע להם בכיס, הם לא יעזרו לנו, במשך חודש מרץ כולנו נעשה חרם על התחנות הגדולות, נתדלק רק בתחנות הקטנות, (טן, סדש,תפוז וכו') הגדולות (פז,דלק,סונול ודור אלון) נחרים, פשוט לא נתדלק שם, הם יראו ירידה חדה בתזרים ויהפכו עולמות בשבילנו! הקבוצה בפייסבוק בואו נעשה צעד יחד, מה אתם חושבים על זה?
הודעה אחרונה מאת jojozor, -
-
- 6 תגובות
- 23.3 אלף צפיות
מאיזה גיל אפשר להעביר רכב על שמי ?(אני בן 16 ויש לי ת.ז)
הודעה אחרונה מאת yakir35, -
מחאת הדלק השקטה שלנו 1 2 3 4 5
מאת Maor Bracha- עוקב אחד
- 64 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום לכולם, בהמשך לשרשורים שרצים פה והרעיונות שעלו כאן, אחרי שראיתי שכולם רוצים שמישהו ירים את הכפפה ולא טורחים לעשות משהו בנדון החלטתי לנסות בעצמי. רכשתי דומיין, שטח אחסון ואימייל רשמי. כתובת האתר שלנו fuel-protest.co.il ואני אומר שלנו כי זה באמת של כולנו ולמען כולנו. אנא עזרו בהפצה בפייסבוק, מיילים, כל דרך שתוכלו תועיל. אם יש לכם רעיונות להעלות לאתר ולפיתוח אתם מוזמנים להעלות פה, לפנות בפרטי או למייל המצויין באתר. *תודה למשתמש hwgeek שלקח את נוסח ההודעה ועיצב את התמונה. נוסח ההודעה למקרה שתרצו לפרסם על הקיר של הפייסבוק / מייל עם קישור חברים יקרים, לא מכבר הדלק הפך למוצר צריכה שרובנו תלויים בו ולא יכולים לתפקד ביום -י ום בלעדיו. התמכ…
הודעה אחרונה מאת יניב ח., -
אולי באמת נוכל לצאת בשישי לשתות ולא להשחט על ידי מוניות. (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4192444,00.html
הודעה אחרונה מאת משתמש505, -
- 6 תגובות
- 765 צפיות
נוסחאת המס הירוק מונעת מדיזל היברידיים להיות מוכרים ככאלו בישראל - למה?
הודעה אחרונה מאת niro002, -
אלפא הולכים לייצר במהדורה מוגבלת את ה-Disco Volante שהיא חידוש ל-Disco Volante קונספט משנות ה-50. אי אפשר שלא להתפעל מהמראה שלה (לדעתי היא מדהימה). משהו בפרופיל הקדמי שלה ובמראות הצד מזכיר את הפיאט קופה. אומנם מהדורה מוגבלת, אך היא תיוצר תהנו. קרדיט לאתר carscoop.blogspot.com
הודעה אחרונה מאת eran.yablonski, -
- 4 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
שלום רב מדי פעם נדלקת לי המנורה עם הסימן המצורף בקובץ. האם מישהו מכיר את הסימן הזה ומה משמעותו? הרכב הוא פיאט דובלו 2008. תודה, ירון
הודעה אחרונה מאת yazool, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז כמו שכתבתי בת'רד אחר,הפאביה שהייתה לי הושבתה בתאונה עצמית לפני שבועיים בערך. הרכב עצמו הוגדר כטוטאל-לוסט ויירד מהכביש (לדברי הסוכן,והפחח) מה גם שנפתחו 2 כריות אוויר,ההגה נדחף קדימה אל הלוח שעונים (בקושי היה אפשר להוציא את המפתח..),ונמחץ חלק הגון מהמנוע. לפי החוק אם התיקון עולה יותר מחצי מהמחירון אז הרכב מוגדר כאמור לעיל. 1) חבר טען שאני צריך ללכת למשרד הרישוי ולהשבית את הרכב,בנוסף גם תוחזר לי תוך 3 חודשים אגרת רישוי רכב (יש כ-5חודשים עד חידוש הרשיון),הסוכן ביטוח טוען שאני צריך לתת לו את הרשיון והוא מעביר לחברת הביטוח והם משביתים את הרכב. זה משנה מי יעשה את זה? אני לא רוצה סתם לתת את רשיון הרכב ועם השאננות שלהם,ספק אם אקבל משהו בזמן סביר. 2) ביט…
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מעוניין לדעת אם אני הולך לחניון סגור ומתחיל להתאמן שם נניח ביום שבת בבוקר והחניון לא נמצא בשכונת מגורים החניון ריק מכול אדם! אם באה משטרה זה נחשב עברה על החוק? תודה ושבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
חברים שלום, ידידה שלי החליפה מנוע לרכבה. לכבוד הטסט הממשמש ובא היא שמה פעמיה למשרד הרישוי כדי לרשום את מספר המנוע החדש, אך שם נאמר לה שההליך מתבצע בטסט עצמו. האם הדבר נכון? פשוט לגשת לטסט ולבצע את הרישום שם? יש לה שטר מכר עבור המנוע, האם צריך טופס נוסף (מה זה טופס מקוצר רש"ל 23 שמוזכר באתר משרד התחבורע?) תודה רבה למסייעים.
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
