Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא עושה כרגע את זה אני מחפש דרך לעשות את זה כמה שיותר חוקי (אם אפשר לקרוא לזה ככה) וכמה שפחות להפריע למישהו,

עמק שרה זה מקום בלי חנייה נורמלית עשיתי שם סיבוב לראות לפני כמה ימים אין שם מקום מתאים,לנסוע לערד זה גם באסה כי צריך לנסוע אם צמיגים יבשים וזה מסוכן וגם שם מגיעה משטרה כול הזמן,

החנייה של השוק מבחינת תנאים יכלה להיות מקום מצוין רק שאתם אומרים שזה לא חוקי אז צריך לחפש מקום שיהיה חור נידח ממש

פורסם
אני לא עושה כרגע את זה אני מחפש דרך לעשות את זה כמה שיותר חוקי (אם אפשר לקרוא לזה ככה) וכמה שפחות להפריע למישהו,

עמק שרה זה מקום בלי חנייה נורמלית עשיתי שם סיבוב לראות לפני כמה ימים אין שם מקום מתאים,לנסוע לערד זה גם באסה כי צריך לנסוע אם צמיגים יבשים וזה מסוכן וגם שם מגיעה משטרה כול הזמן,

החנייה של השוק מבחינת תנאים יכלה להיות מקום מצוין רק שאתם אומרים שזה לא חוקי אז צריך לחפש מקום שיהיה חור נידח ממש

 

אין חוקי!!!!!! כל דריפט שתעשה, אפילו אם יהיה בחנייה שלך בבית!!!! לא יהיה חוקי!!!

אין דבר כזה דריפטים בחוק. לא בשום שוק בדואי ולא בשום מקום.

 

אם אתה מחפש מקום לעשות את זה, תשמור את זה לעצמך, זה לא יעיל, לא נחמד ולא מגניב.

לך תחפש מקום ועדיף שלא תפרסם אותו במקום כמו פה, כי לא חסרים אנשי חוק שעוקבים אחרי הנעשה פה בצורה חשאית.

פורסם
אני לא עושה כרגע את זה אני מחפש דרך לעשות את זה כמה שיותר חוקי (אם אפשר לקרוא לזה ככה) וכמה שפחות להפריע למישהו,

 

זה בסדר שאתה מחפש לתרגל באופן בטוח בלי להטריד או להסתכן בפגיעה, אבל אין דרך לעשות את זה חוקי. מכאן, תעשה מה שאתה מבין.

 

רק חשוב להבין דבר אחד, תרגול בלי מדריך משול ללמד את עצמך לשחות, ויעיל באותה מידה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...