רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מצורף קישור לכלכליסט: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3563519,00.html פגיעה מאוד גדולה באטרקטיביות התערוכה לפי דעתי. במיוחד לאלו שמגיעים לא רק כדי לצלם,אלא להתרשם מדגמים חדשים בלי לחרוש את כל הסוכנויות. מילא אנחנו (קרסו) שהיינו מציגים את הקנגו החשמלי והטוינגו (החשובות שלעצמם). אבל קבוצת כלמוביל? עם המתקפה הענקית שלהם על הענף עם ה I30 החדשה וה I40 וזו רק דוגמא חלקית. גם העדרותה של דלק מפתיעה כאשר רק לאחרונה השיקו את הפוקוס החדשה,וקיבלו את BMW דלק יכלו לנצל את הבמה שם להצגת סדרה אחת החדשה ולהצגת גם המחירים החדשים.
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
שלום רב, קיבלנו היום קיה ריו 2012. עכשיו בשלט של הרכב יש 3 כפתורים, 2 לפתיחה ונעילה של הרכב, ושלישי, שנראה כאילו מיועד לתא המטען אל משום מה לא הצלחנו להשתמש בו. מיושה יודע במקרה מה השימוש של הכפתור השלישי ( נכון, חבל שלא שאלנו שם)? תודה
הודעה אחרונה מאת eden333, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
שלום, הזמנתי רכב מצ'מפיון ואני מחכה שהוא יגיע. שילמתי 10,000 מקדמה, לאחר מכן את רוב התשלום, וכרגע מחזיק צ'ק עם סגירת היתרה שאני צריך לשלם להם. ממש עכשיו, בשניות האחרונות לפני שאני משלם את מלוא הסכום, קרה לי משהו שאני צריך בגללו לשקול את ביטול העסקה. ב"הסכם שמירת מחיר" רשום: "במקרה של ביטול ההזמנה ע"י הצרכן לאחר תקופת הביטול ועד תשלום "המחיר הכולל עבור הרכב" יגבו מהצרכן כדמי ביטול המקדמה ששולמה לצורך הבטחת המחיר". (תקופת הביטול היא 14 יום מההזמנה שעברו מזמן) מה יהיה המצב הכי טוב לצאת מהסיטואציה במקרה ואני באמת רוצה לבטל? האם הם באמת גובים את 10,000 הש"ח כדמי ביטול? הקטע המוזר הוא ששמירת המחיר היא בד"כ 2,000 ש"ח, שבאמת שלא הייתה לי בעיה לשלם על ביטול בר…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כן, אז הדלק כבר עלה למחיר השיא שלו וכולנו סובלים מזה. החלטתי לפתוח נושא שבו נרכז את תחנות הדלקות הזולות ביותר, שכל אחד יכתוב את המחיר, שם התחנה ומיקום כמובן. מחאה או הוזלה אמיתית לא נראית באופק אז עדיף את זה מאשר כלום. אני אתחיל עם כתבה של תחנות זולות כאן אז קדימה תתחילו להפציץ!
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 453 צפיות
הונדה סיויק 2009 2008 בפנסי ערפל מה דגם המנורה מישהו יודע האם זה H11?
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אני חבר חדש במשפחת VW ורציתי לשתף אתכם במערכת היחסים שלי איתם עד כה. (במיוחד לאור ההתקלויות הלא נעימות שקראתי עליהם פה בפורום, שקרו לדי הרבה אנשים איתם). ברשותי פולו חדשה - בת חודש, ואחרי שמצאתי כמה ריג'קטים קטנים פניתי למוסך, (כמו שינוי שפה מגרמנית לאנגלית שלא מתאפשרת דרך המחשב אלה רק דרך מחשב איבחון במוסך) והם אמרו שהם "יבדקו" חיפשתי את התשובה פה בפורום, ואנשים פה ממש עזרו לי ונוכחתי לדעת שאכן הדבר אפשרי. בדרך חזרה הבייתה עצר אותי שוטר ולהפתעתי הרבה (ולהפתעת השוטר גם כן), לא היתה לי תאורה על הלוחית רישוי, לאחר בדיקה קצרצרה התברר שאין מנורות בכלל!! לא מותקן! פדיחה של VW? או של המגרש שמקבל את המכוניות בנמל?? מעצבן נורא! אפילו השוטר התעצבן בשבילי, ל…
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
מהבוקר יש גירסאות מוזלת של הפיאסטה ב75k מדובר הגירסאות ידנית עם מנוע 1.25 מדובר על הרכב החמישי בקטגורית הסופר מיני שרואה גירסאות ידנית מוזלת. גם דלק מוטורס מראה שהיא יכולה לעשות מבצעים.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום חברים!!! היום בשיא הגשם נפגשתי עם לאון במסלול בכוכב יאיר לנסיון ראשון בדריפטים... הגשם קצת התעכב אבל בסוף הוא הגיע. יצאנו לדרך עם הbmw המגניבה הזאת בתמונה. לפי התגובות של לאון והחברים שבילו שם להנאתם, קיבלתי מחמאות על מה שעשיתי שם. אני יעלה סרטון ממש מחר על הבוקר שתראו ותתנו חוות דעת... כל מי שחשב איך זה או רצה לנסות, אני ממליץ לכם בחוםםםםםם ללכת ולנסות זאת פשוט, חוויה בלתי נשכחת. לאון שיחק אותה בכל מה שקשור להסבר, תפעול, וכמובן בטיחות. פשוט הרגשתי שקיבלתי את כל החוויה כולל הפסקות בנהיגה, כדי לתת לשכל לעכל את מה שלמדתי, אני כבר מחכה בקוצר רוח לגשם הבא להמשך האימון. אתם חייבים לנסות!!!
הודעה אחרונה מאת TAsraf, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ביומיים (לפחות) האחרונים רצה בטלווייזה פרסומת על כך שפיאט נותנת 5% מעל המחירון, ללא בדיקה על הרכבים המשתתפים במבצע. מישהו מכיר מה הכוונה?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
שלום חברים, מהי הדרך הזולה ביותר לתדלק 98? החל מכרטיסי הנחה ועד קופונים... תודה, תומר
הודעה אחרונה מאת gtv11636, -
לגירסה הידנית 1.2
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
GTI CABRIO - like :-) 1 2
מאת bar72-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.netcar.co.il/news/newsca.asp?i=1823 בקישור, רוני אהרונוביץ' תוהה מדוע עכשיו דווקא, לקראת סוף חיי הדגם, אבל האמת היא שהם תמיד "משכו" את הקבריו על פני שני סייקלים של דגמים. בכל מקרה, חבל שצ'מפיון לא מביאים לפה קבריו. ועוד עם מנוע של GTI.
הודעה אחרונה מאת Go_car, -
-
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, שבוע הבא אני טס לשבוע לאנגליה(לונדון) לבת דודה שלי. כחלק מהטיול החלטתי שאני חייב לעשות נסיעה על אחד המסלולים שם(בניגוד לארץ שלא כל כך אפשרי - כי אין מסלול) כחוויה של פעם בחיים. בעקרון ארסנל הרכבים שם הרבה יותר מרשים ממה שיש בארץ וכמובן יש מסלולים ייעודיים ולא כבישים סואנים כנו בישראל. החלום "הרטוב" שלי הוא לעשות סיבוב על nissan gtr. אשמח לקבל יעוץ איך למצוא מסלול ודיל טוב שבו אני יכול למצות את מלוא הכסף שאני משקיע. מצאתי אתר נחמד: http://www.trackdays.co.uk/tracks/ שבו ניתן להזמין מראש את המסלול או הרכב שבו אתה מעוניין לנהוג. יש לי מספר שאלות, האם רשיון נהיגה ישראלי תקף באנגליה? האם יש לבצע ביטוח מיוחד (רק לחצי יום שבו אני מתכן את הקורס)? …
הודעה אחרונה מאת Arilou, -
הבחירות לכנסת מתקרבות, ישנם כאלה שיאמרו שהן תתקיימנה השנה, אחרים אומרים שהן יתקיימו במועדן - קרי שנה הבאה. נושאים מוטוריים רבים שמציקים לחברי הפורום בפרט ולנהגי ישראל בכלל, יכולים להפתר אך ורק דרך הזירה הפוליטית. הצעתי היא: כפי שישנם ספונסרי פורום מענף הצמיגים, המצברים או המוסכים - כך יהיו ספונסרי פורום פוליטיים - הדיונים איתם יתנהלו אך ורק בנושא המוטורי - בלי יחסי ימין/שמאל, בלי יחסי חילונים/חרדים בלי שום פוליטיקה אלא רק מוטוריקה ותעבורה נקיים. דרך הדיונים איתם ניתן יהיה ללמוד על עמדותיהם בתחום, אבל גם להשפיע וגם לקבל מהם מחוייבות כלשהי בכתב על כוונותיהם המוטוריות. כמובן שכפורום חזק ומחוייב מוטורית אנחנו מהווים כוח אלקטורלי לא מבוטל ופוליטיקאים לא יוכלו ל…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שאלה לי קודם כל.. האם בכביש 431 קיימות מצלמות מהירות חדשות ? בעקרון נסעתי שם מהר ואני מפחד שאולי קיבלתי דוח... למרות שלא היה פלאש בוודאות. כנל לגבי כביש 6.. דבר שני.. האם Waze מעודכן בכל המצלמות מהירות החדשות גם ? תודה.
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, בימים הקרובים אבא שלי מעוניין לקנות את הסנטה פה החדשה, השאלה שלי היא מהי צריכת הדלק האמיתית של הרכב. במנוע הבנזין ובמנוע הדיזל. יש לציין שזה הגדם עם ה-5 מקומות ישיבה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת nivbruner001, -
הV40 החדשה
מאת roee-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 835 צפיות
http://www.volvocars.com/intl/campaigns/v40_launch/pages/default.aspx בתור אחד שמואשם תדירות בהערצת VW - אם הדבר הזה, בגרסת T5, יודע להתנהג (כנראה שלא), מגיע עם גיר שמשתווה לDSG (כנראה שכן) ועולה סביב ה200K (סביר מאוד להניח), תהיה מעט מאוד התלבטות לגבי זהות הרכב הבא. שוב, לא ריאלי כי הסיכוי שהיא באמת מתנהגת ולא סתם נוחה הוא קלוש.
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4196297,00.html הפיתרון לנושא הזה שכ"כ כואב, היא רק מחאה קיצונית, פחות דיבורים ויותר מעשים. נושא הדלק הוא רק טיפה בים (מה לגבי דיור, מיסים גבוהים, מאפיות של ועדים, נתינת כספים לאוכלי חינם החרדים ועוד). נ.ב - תגובות 466, 452 ו-457 כ"כ נכונות. ליאור
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני רוצה לפנק את הישבן שלי במשהו נוח לישיבה ומעוניין לדעת מנסיונכם האישי אם כסאות של אלפא 156 ו 147 נוחים ואיזה נוחים יותר? ההחלפה מבירור פשוטה אחד לאחד, הנטיה היא לכיוון כסאות של 147 כי עם אלו של 156 יהיה בעייתי להכנס למושב האחורי.
הודעה אחרונה מאת vital2410, -
-
http://finance.walla.co.il/?w=/3/2512558 אולי תהיה הנחה של 50 אגורות... מקס.
הודעה אחרונה מאת gorelshv, -
לכבוד מחירי המיני החדשים החלטתי לעשות מחקר היסטורי קצר על מחירי המותג מיני בישראל מאז הגעתו לכאן בסוף שנת 2001. המחקר מתבסס על המחירון המתפרסם בסוף מגזין "אוטו", ובוצע על ידי מציאת הגיליונות בהם בוצע שינוי במחיר מאז הגעת המותג לארץ. הערות מקדימות: 1. עד אוגוסט 2005 בוצעו 8 (!) שינויי מחיר. אחרי תאריך זה כבר התעצלתי לחפש (לקחתי שלושה גיליונות בנקודות זמן רנדומליות), אבל היו עוד כמה שינויים בדרך. 2. לעיתים המחירון ב"אוטו" מתעדכן רק חודש מאוחר יותר מהעדכון בפועל, אך לרוב הוא די מדויק. אחזור כאן על מה שכתבתי בקובץ האקסל: 1. שימו לב לקפיצה במחירים תוך פחות משנה מרגע ההשקה (כ-13%). לאחר מכן תוך חצי שנה קפיצה נוספת של 20% (!) ותוך שנה נוספת עוד כ-10% ויו…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם . ברשותי סובארו לגאסי שנת 93 . אז ככה , הלך המנוע קצת הפתיע אותי האמת שהלך . ומיכוון שקשה למצוא מנוע מסוג זה (נפח 2.0) , ואם ניתן למצוא אז האוטו לא שווה את ההשקעה. הציעו לי לגרוט את הרכב , חלק אומרים שזה לרכבים מעל 20 שנה , וחלק אומרים שזה לרכבים מעל 15 שנה. אז מה נכון ? ואם לא ניתן לגרוט את השנתון הזה אז מה לעשות עם הרכב? , יש טסט לעוד חצי שנה! תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
רציתי לקבל דעה עדכנית מבעלי אלטו על צריכת הדלק הממוצעת שלהם וכמובן גם על תנאי הנסיעה. ישנה התלבטות לגבי האלטו או הפיג'ו כאשר צריכת דלק היא מרכיב הכי חשוב. הבעיה עם הפיג'ו זה שהמחיר לאחרונה עלה ל 70 אלף.. האם הפיג'ו חסכונית יותר?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 589 צפיות
שלום לחברי הפורום, הגיע זמן לחדש את ביטוח המקיף לרכב, רציתי לשמוע המלצות/חוויות עם חברות ביטוח לביטוח רכב מוסב גפ"מ (חוקי ברשיון כמובן) במחיר משתלם. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת Sparx, -
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחר שסקודה העלו את המחיר בסוף 2011 ב3000 שח הם נזכרו לעשות מבצע. הייתי היום בראשון - סקודה והמחיר של אוקטביה 1.2 109,350 - לא ממש הנחה. יבדקו כמה אפשר להוריד עוד וידיעו. האם מישהו יודע באמת מה המחיר לסופש הקרוב??? תודה , ניב
הודעה אחרונה מאת סלקום, -
- 1 תגובות
- 607 צפיות
מאז שהתחילה חרושת השמועות על עליה נוספת במחירי הדלק צצו חדשות לבקרים שרשורים עם רעיונות למחאה אבל בעיקר מה שראיתי זה קיטורים בלי שאף אחד ישעה מעשה באמת אחרי שקראתי את כל ההודעות בשרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417831&page=7 החלטתין לנסות ולעשות מעשה כמה מהמגיבים הציעו לארגן מפגש בקרב חברי הפורום שמוכנים לתת מעצמם למען המאבק הזה ובמפגש לדון בכל האפשרויות העומדות לרשותנו לארגן מחאה ענקית אפשר להיפגש עם נציגי נהגי המוניות והמשאיות בארץ ולרתום אותם למאבק, להיפגש עם נציגי הסטודנטים מכל האונבירסיטאות כמו שהציע מישהוא,ויש עוד אפשרויות רבות שניתן לדון עליהם במהלך המפגש לעניות דעתי רק ככה נוכל להעביר את המחאה מהמקלדת לרחובות. מי שמוכן לבוא למפגש ביום…
הודעה אחרונה מאת קובי יפרח, -
במסיבת עיתונאים שנערכת ברגעים אלו, חושפת דלק מוטורס את מדיניות התמחור החדשה של רכבי במוו ומיני בישראל. כזכור, קמור מוטורס רכשה בסוף השנה שעברה כ-65 אחוזים ממניות קמור מוטורס - יבואנית במוו ומיני לישראל ובעלת הזיכיון למותג הרכב הסיני צ'רי. לאחר תקופת התארגנות קצרה, חושפת דלק מוטורס את התוכניות שלה לגבי מותגי במוו ומיני. כרגע ניתן לחשוף כי מיני קופר על שלל גרסאותיה תקבל הוזלה משמעותית. והדובדבן שבקצת - מחיר המחירון של מיני קופר S צונח מ-250 אלף ש"ח ל-180 אלף ש"ח. עדכונים נוספים ממסיבת העיתונאים - בהמשך
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, בעקבות ריבוי המצלמות וההסתמכות שלי (כרגע לפחות) על WAZE בתור ה GPS עם מאגר המצלמות שלי, אני נתקל במצבים בהם מקומות בוודאות שיש בהם מצלמה ה WAZE לפעמים מתריע שיש מצלמה, ולפעמים לא... עוד מישהו נתקל במקרים דומים? אם זה ככה אני שוקל או להתקין את ה IGO, עם הקובץ המעודכן, או פשוט להזמין כבר צ'יטה.
הודעה אחרונה מאת Belagio, -
-
חלופות לדלק.... 1 2
מאת elad22elad-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
טוב חברים.. מה עושים? מה החלופות שקיימות היום לבנזין? כמה סולר עדיף? למה בכלל לא מייבאים הנה מכוניות משפחתיות על סולר? ומה עם חלופות אחרות? קראתי משהו על ביו-דיזל.. מישהו מבין משהו בזה?
הודעה אחרונה מאת liran22, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, השיקה הבוקר את ה-i40 בישראל. ה-i40 מושקת בישראל בשתי תצורות מרכב (סדאן וסטיישן), שני מנועים (בנזין ודיזל ) ושתי רמות אבזור. מחירים - סדאן בנזין ברמת אבזור פרימיום - 161 אלף ש"ח. סטיישן בנזין ברמת אבזור פרימיום - 166 אלף ש"ח. סטיישן דיזל ברמת אבזור פרימיום - 174 אלף ש"ח. כל הפרטים בקישור המצורף - יונדאי i40 בישראל קישור למפרט הטכני המלא
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
