Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך זה שבצפון ובדרום הדלק יותר זול, אשדוד למשל לא כזה רחוק ותמיד כשהייתי עובר שם הייתי רואה מחירים שונים...

 

מקס.

פורסם

זה יכלול את הסולר? או שאני צריך מחר לרוץ לתדלק?

 

עריכה:

אה.. לא משנה.

אל תצפו לזה בזמן הקרוב.

מתי מתחילים לפקוק את המדינה? לסוע 20 קמ"ש בכביש 1 במשמרות לאורך כל היום?

אבל גם אחרי הנחת החוק הפורמלית, עליו לעבור שני מחסומים: ראשית, לקבל את אישור הכנסת לחקיקה בהליך מהיר שתחסוך את תקופת ההמתנה החוקית בת 45 יום; ושנית, לקבל את תמיכת ועדת השרים. סיכוייו בכנסת ובוועדת השרים תלויים בספק.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4196105,00.html

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
איך זה שבצפון ובדרום הדלק יותר זול, אשדוד למשל לא כזה רחוק ותמיד כשהייתי עובר שם הייתי רואה מחירים שונים...

 

מקס.

 

בוא נחשוב... איך זה שבפריפריה יותר זול מבמרכז. הממ... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שי אגאסי היה קרוב לפתרון, הפתרון הוא מהעבר, אבל לא חשמלי.

 

 

קיצר כמה עולה היה קילו פחם?

 

 

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא יעבור טסט בגלל העשן:-)

יש גם מכונית שפועלת על קפה, ועוד הרבה דברים מעניינים, אבל בישראל כנראה אסור יהיה לנסוע בזה בכביש (שינוי מבנה/בולשיט אחר)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה לא יעבור טסט בגלל העשן:-)

יש גם מכונית שפועלת על קפה, ועוד הרבה דברים מעניינים, אבל בישראל כנראה אסור יהיה לנסוע בזה בכביש (שינוי מבנה/בולשיט אחר)

 

 

אם להיות רציני לשניה, זה אדי מיים, בויילר נחשב דרך יותר יעילה לשרוף דלק. הזיהום העיקרי מרכבים הוא דלק שלא נשרף במלואו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן, אבל נסה לנסוע מאחורי רכב כזה ולראות משהו מבעד לכל העשן שהוא מוציא. התכוונתי לראות ולא לזיהום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אהם אהם, מימן,כנראה זה בילתי נמנע עוד קצת,5-10 שנים וכשהמכונית הראשונה תכנס לייצור המוני סדיר,לפתע הכל יראה כמו היסטוריה.

Porsche 944 turbo

פורסם
אהם אהם, מימן,כנראה זה בילתי נמנע עוד קצת,5-10 שנים וכשהמכונית הראשונה תכנס לייצור המוני סדיר,לפתע הכל יראה כמו היסטוריה.

 

 

צודק .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
למה טיפש? גאון. אני מדמיין את השיחה בין הפקידים:

 

פקיד א': טוב חבר'ה, בואו נסגור עניינים. לפי מה החלטנו שמחיר הדלק בפיקוח יהיה החודש?

פקיד ב': לפי הנוסחה של יובל, משהו עם היום האחרון בחודש בנמל שקר כלשהו בצפון אפריקה

פקיד ג': לא טמבל, זה ממוצע של 4 ימים אחרונים בנמלים בדרום אירופה.

פקיד ב': עזוב, אל תסבך עניינים. כמה היה חודש שעבר? תוסיף 10 אגורות וסגור עניין.

פקיד א': חבר'ה, באמת. תהיו מקצועיים. תנו לי מספר אמיתי של מחיר הדלק ואני כבר אחשב.

פקיד ב': (מסתכל ברשימות שלו) אה... 2.9 שקל לליטר.

פקיד א': סבבה (מכניס את המספר למחשבון). בואו נוסיף בלו... בשביל שיהיה פשוט לחשב נעשה פשוט כפול 2. זה 5.8. עכשיו נוסיף מע"מ על הכל...

פקיד ב': קורע אותי כל פעם מחדש איך הם לא שמים לב שאנחנו דופקים להם את המע"מ גם על הבלו. זה אדיר.

פקיד ג': כן אה? רגע, חכה שניה. מע"מ שמים בסוף. שכחת מרווח שיווק וגם... דלף ופחת. אין לי שמץ של מושג מה זה, אבל זה בטח שווה איזה חצי שקל לליטר.

פקיד א': צודק אחי. אז אני מוסיף ככה שקל וחצי ועל הכל מוסיף את המע"מ

פקידים ב' וג': (מצחקקים ביניהם) חיחיחי

פקיד א': סה"כ יצא... שיט, מעל 8 שקלים. שוב זה מגיע. קרה לנו אותו דבר עם 7 שקלים. כל עוד הספרה הראשונה זהה הציבור אוכל את זה כמו טמבל. אבל כשזה קופץ ספרה הם מתחילים עם השטויות שלהם.

פקיד ב': שים את זה על 7.99, בוא נדאג לזה חודש הבא. מקסימום נוריד קצת מהמרווח שיווק של חברות הדלק. שיזכרו מי כאן הבוס.

חחחחחחח חזק זה היה!

בסדר יש להם דלקן לפקידים האלה לא אכפת להם :lol:

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
אהם אהם, מימן,כנראה זה בילתי נמנע עוד קצת,5-10 שנים וכשהמכונית הראשונה תכנס לייצור המוני סדיר,לפתע הכל יראה כמו היסטוריה.

 

 

אתה יודע כמה חשמל צריך בשביל לייצר מימן?! שלא לדבר על לאחסון אותו (הוא דולף גם דרך מכלי מתכת).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אהם אהם, מימן,כנראה זה בילתי נמנע עוד קצת,5-10 שנים וכשהמכונית הראשונה תכנס לייצור המוני סדיר,לפתע הכל יראה כמו היסטוריה.

 

כן, רק שלא צריך לחכות 5-10 שנים למכוניות ביצור סדיר - מכיוון שיש כבר כאלו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
למה טיפש? גאון. אני מדמיין את השיחה בין הפקידים:

 

פקיד א': טוב חבר'ה, בואו נסגור עניינים. לפי מה החלטנו שמחיר הדלק בפיקוח יהיה החודש?

פקיד ב': לפי הנוסחה של יובל, משהו עם היום האחרון בחודש בנמל שקר כלשהו בצפון אפריקה

פקיד ג': לא טמבל, זה ממוצע של 4 ימים אחרונים בנמלים בדרום אירופה.

פקיד ב': עזוב, אל תסבך עניינים. כמה היה חודש שעבר? תוסיף 10 אגורות וסגור עניין.

פקיד א': חבר'ה, באמת. תהיו מקצועיים. תנו לי מספר אמיתי של מחיר הדלק ואני כבר אחשב.

פקיד ב': (מסתכל ברשימות שלו) אה... 2.9 שקל לליטר.

פקיד א': סבבה (מכניס את המספר למחשבון). בואו נוסיף בלו... בשביל שיהיה פשוט לחשב נעשה פשוט כפול 2. זה 5.8. עכשיו נוסיף מע"מ על הכל...

פקיד ב': קורע אותי כל פעם מחדש איך הם לא שמים לב שאנחנו דופקים להם את המע"מ גם על הבלו. זה אדיר.

פקיד ג': כן אה? רגע, חכה שניה. מע"מ שמים בסוף. שכחת מרווח שיווק וגם... דלף ופחת. אין לי שמץ של מושג מה זה, אבל זה בטח שווה איזה חצי שקל לליטר.

פקיד א': צודק אחי. אז אני מוסיף ככה שקל וחצי ועל הכל מוסיף את המע"מ

פקידים ב' וג': (מצחקקים ביניהם) חיחיחי

פקיד א': סה"כ יצא... שיט, מעל 8 שקלים. שוב זה מגיע. קרה לנו אותו דבר עם 7 שקלים. כל עוד הספרה הראשונה זהה הציבור אוכל את זה כמו טמבל. אבל כשזה קופץ ספרה הם מתחילים עם השטויות שלהם.

פקיד ב': שים את זה על 7.99, בוא נדאג לזה חודש הבא. מקסימום נוריד קצת מהמרווח שיווק של חברות הדלק. שיזכרו מי כאן הבוס.

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

דבר חכם אחד שעשיתי הוא לפחות לרכוש מיני... אבל המאזדה של אמא שלי אוכלת בסביבות 1-8 וזה כבר בלתי נסבל עם המחירים של היום.

 

מה עם המכוניות החשמליות שמתחילות לראות אור בזמן האחרון?


×
×
  • תוכן חדש...