Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תכלס עד שלא נבין שכל המדינה הזאת פשוט מסואבת ומושחתת מידי , ואז כולם יצאו לרחובות ויאיימו לשרוף את הכנסת , עד אז לא יהיה פה שום שינוי .

לפוליטיקאים לא אכפת הם גם ככה לא משלמים על כלום .

הרי המדינה לא מבינה שהיא פה לשרת את האזרח ולא ההפך .

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה היא פשוטה מאוד: כמה מכל אלה שהצביעו עבור הממשלה הנוכחית בבחירות האחרונות ובוכים כאן על התייקרות מחיר הדלק מתכוונים להצביע עבור מפלגה אחרת בבחירות הבאות?

אני אהיה הראשון שיענה על השאלה הזאת: אני. ואתם?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הבעיה היא שהשיטה בישראל בנויה כך, שאין למפלגות הגדולות שום אחריות כלפי הבוחרים:

 

נניח שאני הצבעתי לליכוד/קדימה/עבודה, לא ממש משנה (!). ונניח גם שאני מאד, אבל מאד, לא מרוצה ממה שעושים 2 ח"כים מהמפלגה שלי. מה אני יכול לעשות? כלום. ואם רוב המצביעים חושבים כמוני? עדיין לא הרבה.

 

נניח שהצבעתי למפלגה X. בשלטון או לא, לא משנה. ונניח שאני מאד, אבל מאד לא מרוצה ממחירי הדלק. אם אני - ורבים כמוני - נבציע למפלגה אחרת - זה ישנה? לא.

 

כל זמן שאנחנו בוחרים אחת מתוך שלוש (נניח) מפלגות גדולות, המפלגות יכולות למנות מועמדים כרצונן, ולהתנהג אחרי הבחירות כרצונן, כי במילא הכל אותו דבר.

 

אם היו בחירות ישירות של ח"כים, כלומר הח"כ היה חייב הכל לבוחר ושם דבר למנגנון מפלגתי - אז היה סיכוי:

שיהיו (גם) ח"כים מוצלחים (לפי הגדרות שונות של "מוצלח", כמובן).

שח"כ שמפנה עורף לציבור הבוחרים, לא יבחר יותר לעולם - ולכן זה פשוט לא יקרה.

 

ועכשיו, שאלת 40 הנקודות: מי חושב שמישהו מהח"כים בכנסת יצביע אי פעם בעד דבר כזה?

 

נכון, זה נושא שכמו משכורות הח"כים, אין עליו וויכוח בין הימין לשמאל... :x

 

דני

פורסם

ליכוד? בחיים לא, הם קבוצה של פרזיטים. קדימה? לא הייתי בונה על ציפי לבני... יאיר לפיד? לך תדע, אבל עם כל החרא שאוכלים פה אני מתחיל לשקול ברצינות "לזרוק" את הקול שלי עליו, לפחות לפי האגנדה שלו נכון להיום

אברה קדברה

פורסם

אני מאלה שהצביעו לביבי וגם אני מאלה שדופקים את הראש בקיר.

בבחירות הבאות אצביע למי שיבטיח לעזור למעמד הבינוני לסיים את החודש יותר בקלות. לא מעניין אותי ימין שמאל למעלה או למטה.

 

ללכת להצביע חייב בכל מקרה כי אחרת המפלגות שלא הייתם חולמים להצביע להן מתחזקות יותר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בקצב הזה בקרוב מאוד לא יהיה מעמד ביניים יותר ואז נראה ממי יקחו את הכסף.

הזוי לחשוב שאחרי מס הכנסה 50% מהמשכורת שלי הולכת למדינה בצורת מסים כאלה ואחרים, מעניין לחשב כמה כסף מתוך קניה משפחתית בסופר שמגיעה בימינו (לפחות אצלי) לפחות ל-800 שקל כוללת בתוכה מסים ומכסים שונים, אני חושב יהיה פשוט מטורף.

 

אני מחכה לראות מה יציע יאיר לפיד, אם הוא יאכזב אני אחשוב ברצינות על שלי יחימוביץ', אני מקווה שהיא לא תלך שמאלה מדי.

פורסם

כבר שלוש בחירות ברצף שאני מצביע לעלה ירוק,

לפחות הם אומרים לי מפורשות מה הם רוצים לעשות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

ביבי החליט שהדלק יעלה 7.95.

 

איך רוני כתב? כל פעם שהם עוברים את השקל השלם העם כועס?

אין דברים כאלה פשוט

 

פשוט משתינים על כולם פה בקשת.

מאיפה לחסוך? שיחסכו מהמשכורות שלהם שהעלו לא מזמן.

אברה קדברה

פורסם
כל זמן שאנחנו בוחרים אחת מתוך שלוש (נניח) מפלגות גדולות, המפלגות יכולות למנות מועמדים כרצונן, ולהתנהג אחרי הבחירות כרצונן, כי במילא הכל אותו דבר.

ואולי זוהי ההזדמנות לצאת מהקיבעון המחשבתי ולהתחיל לבדוק מה בדיוק מציעות לנו כל אותן מפלגות קטנות?

זה ששלוש (או למעשה ארבע) המפלגות הגדולות לא דואגות לאזרח הקטן זה לא סוד, זאת המציאות שבה אנחנו חיים. בואו פעם אחת ניתן צ'אנס אמיתי למפלגות הקטנות שהאג'נדה שלהן כוללת דאגה לכל אחד ואחד מאיתנו.

כשיוקר המחיה עולה ומפלס השחיתות שובר שיאים, מדיניות חוץ ובטחון מעניינת לי את החריץ. שילכו למכור את איומי המלחמה עם האיראנים לאידיוטים אחרים, אני לפח הזה לא נופל פעם נוספת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

ביבי החליט שהדלק יעלה 7.95.

 

ישיבת ממשלה דחופה, 29.2.2012. על הפרק: מחירי הדלק

 

שטייניץ: תקשיבו חבר'ה, זה המחיר. אני יודע שהעם לא יאהב את זה, אבל התפקיד שלי הוא לשמור על תזרים המזומנים של המדינה וכל אגורה שתורידו לי מהבלו שווה עשרות מיליוני שקלים בתקציב.

ביבי: יובל, תפסיק להתבכיין לי פה כמו תינוקת קטנה שלקחו לה את ההסעה לחוג יוגה לפעוטות. שמונה שקלים זה טירוף. זה שוד לאור היום. זה לירוק בפנים של הבוחרים שלנו. כל עוד אני יושב על כס המלך, אה, על כס השלטון, דבר כזה לא יקרה!

שטייניץ: כל זה נכון, אבל מה אתה מצפה שנעשה? בשנים האחרונות כל כך הסתמכנו על מיסוי הדלק בשביל למלא חורים בתקציב המדינה, שעכשיו אנחנו משותקים בלי הכסף הזה!

ביבי: אוי נו באמת יובל, אתה באמת חושב שמחיר הדלק מעניין לי את הקצה של הבוהן השמאלית שמקבלת מסאז' מדיילת חטובה במחלקה ראשונה בטיסה לנופש בקאריביים? בסה"כ אמרתי את זה בשביל ההודעה לעיתונות. אני לא יכול לצאת רע ליד ציפי, שטרית וכל השאר. ברור לך שאני לא מקצץ כלום, זה יופי של פרת מזומנים הדלק הזה.

שטייניץ: אז מה אתה מציע לעשות?

ביבי: מה שאני תמיד עושה. בוא ניתן להם איזה בונוס קטן לכמה שבועות, תוריד להם בעשר אגורות את המס כדי שהם לא יראו "8" על הצג של הנו, איך קוראים לדבר הזה שממלאים בו דלק?

שטייניץ: אני חושב שזה משאבת דלק, כבודו.

ביבי: בדיוק, זה. ככה נרגיע אותם לחודש עם מינימום הוצאה בשבילנו. נמצא מאיפה לחלוב מהם את היתרה עד החודש הבא. ציונה, תרימי טלפון לישראל היום ותכתיבי להם: "כבוד ראש ממשלת ישראל הרחום והחנון, מר בנימין נתניהו יבדל"ה, הצליח בחוכמה, באותות ובמופתים להקטין את נטל המס הכבד שהטיל שר האוצר יובל שטייניץ...

שטייניץ: רגע, למה אתה מוציא אותי חרא?

ביבי: אל תדאג יובי, כשאני אהיה שוב ראש הממשלה אני אתן לך להיות שוב שר. בינתיים, מישהו צריך לצאת האיש הרע בסיפור הזה, לא?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...