Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה מצחיק ככה עצוב :-(

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ישיבת ממשלה דחופה, 29.2.2012. על הפרק: מחירי הדלק

 

שטייניץ: תקשיבו חבר'ה, זה המחיר. אני יודע שהעם לא יאהב את זה, אבל התפקיד שלי הוא לשמור על תזרים המזומנים של המדינה וכל אגורה שתורידו לי מהבלו שווה עשרות מיליוני שקלים בתקציב.

ביבי: יובל, תפסיק להתבכיין לי פה כמו תינוקת קטנה שלקחו לה את ההסעה לחוג יוגה לפעוטות. שמונה שקלים זה טירוף. זה שוד לאור היום. זה לירוק בפנים של הבוחרים שלנו. כל עוד אני יושב על כס המלך, אה, על כס השלטון, דבר כזה לא יקרה!

שטייניץ: כל זה נכון, אבל מה אתה מצפה שנעשה? בשנים האחרונות כל כך הסתמכנו על מיסוי הדלק בשביל למלא חורים בתקציב המדינה, שעכשיו אנחנו משותקים בלי הכסף הזה!

ביבי: אוי נו באמת יובל, אתה באמת חושב שמחיר הדלק מעניין לי את הקצה של הבוהן השמאלית שמקבלת מסאז' מדיילת חטובה במחלקה ראשונה בטיסה לנופש בקאריביים? בסה"כ אמרתי את זה בשביל ההודעה לעיתונות. אני לא יכול לצאת רע ליד ציפי, שטרית וכל השאר. ברור לך שאני לא מקצץ כלום, זה יופי של פרת מזומנים הדלק הזה.

שטייניץ: אז מה אתה מציע לעשות?

ביבי: מה שאני תמיד עושה. בוא ניתן להם איזה בונוס קטן לכמה שבועות, תוריד להם בעשר אגורות את המס כדי שהם לא יראו "8" על הצג של הנו, איך קוראים לדבר הזה שממלאים בו דלק?

שטייניץ: אני חושב שזה משאבת דלק, כבודו.

ביבי: בדיוק, זה. ככה נרגיע אותם לחודש עם מינימום הוצאה בשבילנו. נמצא מאיפה לחלוב מהם את היתרה עד החודש הבא. ציונה, תרימי טלפון לישראל היום ותכתיבי להם: "כבוד ראש ממשלת ישראל הרחום והחנון, מר בנימין נתניהו יבדל"ה, הצליח בחוכמה, באותות ובמופתים להקטין את נטל המס הכבד שהטיל שר האוצר יובל שטייניץ...

שטייניץ: רגע, למה אתה מוציא אותי חרא?

ביבי: אל תדאג יובי, כשאני אהיה שוב ראש הממשלה אני אתן לך להיות שוב שר. בינתיים, מישהו צריך לצאת האיש הרע בסיפור הזה, לא?

 

ענק, איך תמיד ביבי מציל את המצב מידיו של שטייניץ הרשע או "רשע" תורן אחר בכל פעם, ממשלה מגוחכת שעושה מאיתנו צחוק.

פורסם
ישיבת ממשלה דחופה, 29.2.2012. על הפרק: מחירי הדלק

 

שטייניץ: תקשיבו חבר'ה, זה המחיר. אני יודע שהעם לא יאהב את זה, אבל התפקיד שלי הוא לשמור על תזרים המזומנים של המדינה וכל אגורה שתורידו לי מהבלו שווה עשרות מיליוני שקלים בתקציב.

ביבי: יובל, תפסיק להתבכיין לי פה כמו תינוקת קטנה שלקחו לה את ההסעה לחוג יוגה לפעוטות. שמונה שקלים זה טירוף. זה שוד לאור היום. זה לירוק בפנים של הבוחרים שלנו. כל עוד אני יושב על כס המלך, אה, על כס השלטון, דבר כזה לא יקרה!

שטייניץ: כל זה נכון, אבל מה אתה מצפה שנעשה? בשנים האחרונות כל כך הסתמכנו על מיסוי הדלק בשביל למלא חורים בתקציב המדינה, שעכשיו אנחנו משותקים בלי הכסף הזה!

ביבי: אוי נו באמת יובל, אתה באמת חושב שמחיר הדלק מעניין לי את הקצה של הבוהן השמאלית שמקבלת מסאז' מדיילת חטובה במחלקה ראשונה בטיסה לנופש בקאריביים? בסה"כ אמרתי את זה בשביל ההודעה לעיתונות. אני לא יכול לצאת רע ליד ציפי, שטרית וכל השאר. ברור לך שאני לא מקצץ כלום, זה יופי של פרת מזומנים הדלק הזה.

שטייניץ: אז מה אתה מציע לעשות?

ביבי: מה שאני תמיד עושה. בוא ניתן להם איזה בונוס קטן לכמה שבועות, תוריד להם בעשר אגורות את המס כדי שהם לא יראו "8" על הצג של הנו, איך קוראים לדבר הזה שממלאים בו דלק?

שטייניץ: אני חושב שזה משאבת דלק, כבודו.

ביבי: בדיוק, זה. ככה נרגיע אותם לחודש עם מינימום הוצאה בשבילנו. נמצא מאיפה לחלוב מהם את היתרה עד החודש הבא. ציונה, תרימי טלפון לישראל היום ותכתיבי להם: "כבוד ראש ממשלת ישראל הרחום והחנון, מר בנימין נתניהו יבדל"ה, הצליח בחוכמה, באותות ובמופתים להקטין את נטל המס הכבד שהטיל שר האוצר יובל שטייניץ...

שטייניץ: רגע, למה אתה מוציא אותי חרא?

ביבי: אל תדאג יובי, כשאני אהיה שוב ראש הממשלה אני אתן לך להיות שוב שר. בינתיים, מישהו צריך לצאת האיש הרע בסיפור הזה, לא?

 

גאון. (סמיילי משתחווה פה)


×
×
  • תוכן חדש...