Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יודע כמה חשמל צריך בשביל לייצר מימן?! שלא לדבר על לאחסון אותו (הוא דולף גם דרך מכלי מתכת).

 

וכמה חשמל צריך בכדי לטעון סוללות? וכמה חשמל דרוש כדי ליצר את אותן סוללות?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אומנם אין לי רכב חשמלי אבל יש לי משכורת היברדית חצי ממנה הולך על חשמל וחצי על דלק :wink:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

רוני, כהרגלך, כתיבה משובחת.

אם המצב הזה לא היה עצוב (והזוי), זה היה מצחיק.

 

אתמול בערוץ 2, [דקה 11:32] אומר דורון כהן, מנכ"ל משרד האוצר: "במקום לעודד תח"צ ... להפחית את מחירי הדלק למכוניות שזוללות דלק?? אני חושב שזה דבר לא נכון בעליל". הזוי מכל כיוון שנסתכל עליו:

1. יעילות התחבורה הציבורית בארץ לא נודעת לטובה, אם קצת היה איכפת למישהו למעלה, כבר מזמן זה היה משתפר.

2. מעניין מתי פעם אחרונה אדון דורון כהן ראה אוטובוס מבפנים. ובכלל, האם הוא משלם מכיסו את עלות הדלק לרכב שלו? (הערכה שלי, הוא גם לא מוגבל במס' ק"מ לחודש...).

3. הוא מתעלם לחלוטין מהמיסוי הכפול על הדלק, ומכך שהרווח של המדינה עולה יחד עם עליית המחיר.

4. באופן אירוני, בתחילת מהדורת החדשות, דורית בייניש, אתמול, במעמד הפרישה מהעליון, בחרה להקריא פס"ד בנושא שלילת קצבת ביטוח לאומי למי שהתגלה שבבעלותם רכב, והיא דחתה את עמדת ביטוח לאומי, בטענה על הזכות הבסיסית שיש לכל אזרח להחזיק רכב, והגדירה זאת: "תנאים מינימליים של קיום אנושי".

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

הפתרון היחידי לביזיון המתמשך הזה הוא מס ולא באחוזים.

נניח שקל אחד בלו שקל רווח ויאללה תנו גז.

ככה האוצר לא "יפסיד כסף" כי הוא תמיד ירוויח אותו הדבר.

פורסם

הבעיה היא שבארץ ניגשים לפתרון מהכיוון הלא נכון. אני עוד לא מצליח לחשוב איך קוראים לשיטה הזאת.

רוצים לגרום לשימוש גבוה בתחבורה ציבורית? תקשו על הנהגים (במקום לייעל את

את התח״צ)

רוצים למנוע השמנת יתר? תיקרו את המזון (במקום לעשות דברים אחרים יותר הגיוניים)

רוצים שהציבור לא יעשן? תעלו את מחירי הטבק והסיגריות.

 

תמיד לעשות בצורה מטומטמת שלא מביאה לפתרון אלא סתם לעוד כמה אזרחים ממורמרים

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
וכמה חשמל צריך בכדי לטעון סוללות? וכמה חשמל דרוש כדי ליצר את אותן סוללות?

 

 

מהשקע לגלגלים, לרכבים חשמליים יש יעילות של מעל 90%, בהשוואה ל-20-25% לרכבי מימן.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle#Comparison_with_other_types_of_alternative_fuel_vehicle

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
הפתרון היחידי לביזיון המתמשך הזה הוא מס ולא באחוזים.

נניח שקל אחד בלו שקל רווח ויאללה תנו גז.

ככה האוצר לא "יפסיד כסף" כי הוא תמיד ירוויח אותו הדבר.

 

גם אני בדעה הזו.

מס קובי שלא מורכב מאחוזים ותמיד ניתן לחשבו לשם בניית התקציב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אנחנו בוכים עכשיו על מחירי הדלק, אני מקווה שהם יבכו בבחירות הממשלת מיסים הזאת.

יש 30 שרים לכל אחד יש נהג,רכב הוצאות משפחה, הוצאות כלליות , קשר עם הבוחר.

שכל שר או ח"כ ינצל את הקשר עם הבוחר לטובת הבוחר.

 

אפשר לקצץ במליון מקומות בתקציב וכך להוריד את הדלק.

אבל "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" מה שבאותה קלות מגיע ממשאבות הדלק באותה הקלות יעלם (הייתי יצרתי)

מי שבוכה עכשיו זה בדיוק גם מי שיבכה יום לאחר הבחירות: הציבור. זה כי הציבור במדינה הזאת מטומטם, מאכילים אותו בחרא והוא מבקש עוד.

אנשים לא מבינים שאף אחד לא יכול להשמיד את המדינה שלנו: לא הפלסטינים, לא שכנינו היקרים ולא הטיל האיראני שיבוא או שלא. אנחנו אוכלים כל אחד ואחד מאלה, ביחד או לחוד, לארוחות בוקר.

רק אנחנו במו-ידינו מסוגלים להשמיד אותנו, ואם לשפוט לפי מעשינו עד כה, אנחנו בהחלט נמצאים על דרך המלך לקראת כלייה טוטאלית.

שמאל, ימין, מרכז - כולם זהים מבחינה מדינית. השמאל מאז ומעולם דיבר על החזרת שטחים והימין מאז ומעולם עשה את זה.

המצב ההזוי שנוצר היום בחברה הישראלית הוא שמעמד הפועלים מצביע בהמוניו למפלגה שחרטה על דגלה מדיניות כלכלית קפיטליסטית מובהקת. אני יכול לנסות להסביר את הסיבות לכך, אבל זה כבר יגלוש לפוליטיקה שמעבר לכך שהיא אסורה כאן, אני פשוט שונא לדון ולדוש בה. ועדיין, כל הסבר כזה רק תומך בהנחת המוצא שלי: הציבור מטומטם. בור. קוטל קנים. אספסוף משולהב צמא דם.

כשאנשים יבינו שחובה לבחור במפלגה שתתחייב לדאוג לנו כאזרחים, בין אם בחלוקת נטל המסים בצורה שוויונית יותר, דאגה לזכויות הפרט, השקעה חסרת פשרות בחינוך, תוכנית אמיתית לצמצום נגע השחיתות השלטונית ו... כן, ביטול כליל של תוכנית א/3 או לפחות הצבת המצלמות במקומות מסוכנים באמת, נוכל לומר שקיים סיכוי אמיתי להציל אותנו מעצמנו. עד שזה יקרה, אני לצערי נאלץ לתפוס את תקן נביא הזעם.

 

נ.ב.: רק רציתי להזכיר שהטריגר שהוביל לפרוץ המהפכה החומייניסטית באיראן ב-79', כמו גם אביב העמים הערבי, הוא שחיתות וסיאוב שלטוני (והרי הודעה: שחיתות כותבים עם ת', קיבינימאט!! :evil:). בזמן שהשלטון בכל אותם משטרים השקיע בטיפוח מדיניות החוץ, האזרחים סבלו. יש עדיין מישהו שסבור שההיסטוריה לא חוזרת על עצמה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כל מי שצריך לתדלק, תתאפקו עוד יום...

טוב, התאפקתי והתאפקתי.

עכישיו כבר אני חייב לרוץ לשירותים להקיא.

פורסם

לא הייתי מחכה לבלימה הזאת - המחיר מחר יהיה 8.05 ויהי מה. לפעמים זה באמת נראה כמו מה שרוני כתב. כנראה ששטייניץ בודק איפה הגבולות, עכשיו בחורף אומרים שיש גשם צהוב, בקיץ ימציאו תירוץ אחר, אבל להשתין הם ימשיכו.

 

צריך לעשות שביתה כללית פה במשק.

לא ללכת לעבודה.

לא לשלם מיסים.

לא לעשות מילואים.

לשתק את הכל כי די כבר אי אפשר ככה.

לא הופעות בכיכר ולא שלמה ארצי. צריך להזכיר ל"נבחרים" בשביל מי הם עובדים, משום מה הם התבלבלו וחושבים שאנחנו עובדים בשבילם.

אברה קדברה

פורסם
(והרי הודעה: שחיתות כותבים עם ת', קיבינימאט!! :evil:)

+10000

 

לפעמים זה באמת נראה כמו מה שרוני כתב.

מרגרט תאצ'ר אמרה על התוכנית "כן אדוני השר" שהיא "הרבה יותר קרובה למציאות ממה שאנשים חושבים"...

 

צריך להזכיר ל"נבחרים" בשביל מי הם עובדים, משום מה הם התבלבלו וחושבים שאנחנו עובדים בשבילם.

לצערי, העובדות מראות שהם צודקים. :cry:

 

דני

פורסם

הופלו אתה מתכוון. הליכוד מתנגד, ראש הממשלה בכלל עזב את הדיון באמצע. ככה הדברים נראים.

לא מזיז לו את הקטן.

אברה קדברה

פורסם

צריך חוק חדש (שאלה מי יעביר אותו ??)

להוסיף למשכורת של ח"כ 2000 ש"ח (או לפי מרחק סביר) ולקחת מהם באופן מיידי את הדלקן ולא להכיר בהחזר הוצאות- ואז נראה מה יהיו המחירים...

(זה נשמע לצערי הזוי...)


×
×
  • תוכן חדש...