Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז שהתחילה חרושת השמועות על עליה נוספת במחירי הדלק צצו חדשות לבקרים שרשורים עם רעיונות למחאה אבל בעיקר מה שראיתי זה קיטורים בלי שאף אחד ישעה מעשה באמת אחרי שקראתי את כל ההודעות בשרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417831&page=7 החלטתין לנסות ולעשות מעשה כמה מהמגיבים הציעו לארגן מפגש בקרב חברי הפורום שמוכנים לתת מעצמם למען המאבק הזה ובמפגש לדון בכל האפשרויות העומדות לרשותנו לארגן מחאה ענקית אפשר להיפגש עם נציגי נהגי המוניות והמשאיות בארץ ולרתום אותם למאבק, להיפגש עם נציגי הסטודנטים מכל האונבירסיטאות כמו שהציע מישהוא,ויש עוד אפשרויות רבות שניתן לדון עליהם במהלך המפגש לעניות דעתי רק ככה נוכל להעביר את המחאה מהמקלדת לרחובות. מי שמוכן לבוא למפגש ביום שישי הקרוב שיגיב פה בשרשור.

 

בבקשה רק מי שמוכן להגיע למפגש שיגיב פה. תודה.

×
×
  • תוכן חדש...