מאז שהתחילה חרושת השמועות על עליה נוספת במחירי הדלק צצו חדשות לבקרים שרשורים עם רעיונות למחאה אבל בעיקר מה שראיתי זה קיטורים בלי שאף אחד ישעה מעשה באמת אחרי שקראתי את כל ההודעות בשרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417831&page=7 החלטתין לנסות ולעשות מעשה כמה מהמגיבים הציעו לארגן מפגש בקרב חברי הפורום שמוכנים לתת מעצמם למען המאבק הזה ובמפגש לדון בכל האפשרויות העומדות לרשותנו לארגן מחאה ענקית אפשר להיפגש עם נציגי נהגי המוניות והמשאיות בארץ ולרתום אותם למאבק, להיפגש עם נציגי הסטודנטים מכל האונבירסיטאות כמו שהציע מישהוא,ויש עוד אפשרויות רבות שניתן לדון עליהם במהלך המפגש לעניות דעתי רק ככה נוכל להעביר את המחאה מהמקלדת לרחובות. מי שמוכן לבוא למפגש ביום שישי הקרוב שיגיב פה בשרשור.
בבקשה רק מי שמוכן להגיע למפגש שיגיב פה. תודה.