שלום!
בשעה טובה קניתי את הרכב הראשון שלי. בחיים לא החזקתי רכב ולא ביצעתי טיפולים (למעט טסט ברכב של ההורים). גם אמא שלי לא כל כך חזקה בנושא ועוזרים לה.
האם יש מדריך כלשהו או שמישהו יכול לרשום לי את כל הדברים הכללים שצריך לעשות לרכב (אוויר לצמיגים, שמן \ מים).
תודה רבה!
אמא שלי מאוד רוצה שנלך על הפיקנטו, גם יש אחריות 7 שנים ונוכל להנות ממה שנשאר ממנה.
האם המנוע 1 ליטר ממש לא יסחוב? לא מדובר ברכב שיעשה נסיעות בין עירוניות על בסיס יומי.
עלתה אופצייה לקנייה של קיה פיקנטו ידנית, שנים 2011-2014.
אשמח גם לחוות דעת על האוטו הזה מבחינת אמינות, חסכון בדלק ואיך מרגישה הנסיעה בגרסא הידנית (יתרון נוסף שנסעתי על הגרסא האוטומטית של הרכב הזה מספר פעמים והיה נוח).
היי,
לאחר חיפושים ובדיקה הבנו שהפונטו פחות רלוונטית, בעיקר גם כי קשה למצוא כאלה...
כרגע יש 2 דגמים שהציעו לנו במחירים הגיוניים, ספלאש וספארק. מודה שאני לא מתמצה יותר מדי אבל אשמח לשמוע חוות דעת על שתיהן (כאשר מדובר בדגמים ידניים כמובן)
שלום,
מעוניין לקנות רכב ידני קטן.
תקציב - 20K (במקרה של תופסת רצינית במחיר אפשר לשקול לעלות ל-25.
שימוש -הרכב ישמש רוב הזמן לשימוש עירוני אבל גם לנסיעות בין עירוניות ארוכות (באר שבע - הרי יהודה).
מעוניין ברכב קטן בגודלו, מאמין שבקטגוריה של מיני \ סופר מיני? (התעניינתי בסוזוקי ספלאש אבל הבנתי שהיא לתקציב קצת יותר גבוה, אשמח למשהו בסגנון כזה).
בנוסף, אשמח שהוא יהיה הכי חסכוני ואמין שאפשר. גם על חשבון ורמת אבזור או דברים אחרים.
תודה רבה!