Jump to content

eden333

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eden333

  1. בדיקה לא בוצעה (יש הכרות חלקית עם הבן אדם). וכן יש ספר טיפולים של האוטו.
  2. קיה פיקנטו 2012 ידנית (1 ליטר אם זה משנה עוד)
  3. שלום! בשעה טובה קניתי את הרכב הראשון שלי. בחיים לא החזקתי רכב ולא ביצעתי טיפולים (למעט טסט ברכב של ההורים). גם אמא שלי לא כל כך חזקה בנושא ועוזרים לה. האם יש מדריך כלשהו או שמישהו יכול לרשום לי את כל הדברים הכללים שצריך לעשות לרכב (אוויר לצמיגים, שמן \ מים). תודה רבה!
  4. מניח שרוב הנסיעות יהיו עירוניות או בין עירוניות קצרות. בנוגע לתקציב. הבנו כבר שכדאי לעלות אותו ל30-32, שזה מוסיף עוד אופציות ומסבך אותנו טיפה יותר
  5. אמא שלי מאוד רוצה שנלך על הפיקנטו, גם יש אחריות 7 שנים ונוכל להנות ממה שנשאר ממנה. האם המנוע 1 ליטר ממש לא יסחוב? לא מדובר ברכב שיעשה נסיעות בין עירוניות על בסיס יומי.
  6. הקפצה
  7. עלתה אופצייה לקנייה של קיה פיקנטו ידנית, שנים 2011-2014. אשמח גם לחוות דעת על האוטו הזה מבחינת אמינות, חסכון בדלק ואיך מרגישה הנסיעה בגרסא הידנית (יתרון נוסף שנסעתי על הגרסא האוטומטית של הרכב הזה מספר פעמים והיה נוח).
  8. אז אני מבין שבאותו תקציב, הספלאש יותר מתאימה? בהנחה שמדובר בשני רכבים במצב טוב. כמובן שהספלאש יותר ישנה או בעלת קילומטר גבוהה יותר
  9. היי, לאחר חיפושים ובדיקה הבנו שהפונטו פחות רלוונטית, בעיקר גם כי קשה למצוא כאלה... כרגע יש 2 דגמים שהציעו לנו במחירים הגיוניים, ספלאש וספארק. מודה שאני לא מתמצה יותר מדי אבל אשמח לשמוע חוות דעת על שתיהן (כאשר מדובר בדגמים ידניים כמובן)
  10. האם הגיר של כל הגרסאות הוא רובוטי? או שיש ידני אמיתי ? אם זה רק רובוטי חשבנו לעלות טיפה את התקציב וללכת על סוזוקי ספלאש ידני, מה דעתכם על הרכב הזה?
  11. אוקי. תודה רבה בנוסף. שמתי לב שיש מספר תתי דגם (איבו, גרנדה וספייס) מה ההבדלים ביניהם והאם זה משנה ? איזה נפח מנוע עדיף לצרכים שלי?
  12. תודה רבה לאיזה שעה לכוון עם התקציב שלי? עדיף ללכת שנה אחורה בשביל לקבל אחת ביד נמוכה יותר \ קילומטר נמוך יותר?
  13. תודה רבה, אשמח לשמוע עוד הצעות וחוות דעת. אני גם חשבתי על סוזוקי אלטו או פיאט פונטו, מה מהן עדיף? לאיזה שנה אני צריך לכוון עם התקציב הזה?
  14. שלום, מעוניין לקנות רכב ידני קטן. תקציב - 20K (במקרה של תופסת רצינית במחיר אפשר לשקול לעלות ל-25. שימוש -הרכב ישמש רוב הזמן לשימוש עירוני אבל גם לנסיעות בין עירוניות ארוכות (באר שבע - הרי יהודה). מעוניין ברכב קטן בגודלו, מאמין שבקטגוריה של מיני \ סופר מיני? (התעניינתי בסוזוקי ספלאש אבל הבנתי שהיא לתקציב קצת יותר גבוה, אשמח למשהו בסגנון כזה). בנוסף, אשמח שהוא יהיה הכי חסכוני ואמין שאפשר. גם על חשבון ורמת אבזור או דברים אחרים. תודה רבה!
  15. אוקי תודה, אשמח לעוד עזרה
  16. מה המחיר שלה? כמה היא נותנת בדלק?
  17. היי חברים, עד עכשיו היה לנו POLO ואנחנו מאוד מרוצים ממנה, בקרוב אנחנו רוצים להחליף את אוטו בקטגרויות המיני / סופר מיני ונשמח לשמוע המלצות האם להישאר עם הרכב או לעבור. דרישות: חסכוני אמין קטן ושיסחוב בעליות שימושים: נסיעה הלוך חזור לעבודה (איזור ה 40K). חשוב לציין שאנחנו גרים בהרי ירושלים אבל גם אם לא נוכל להגיע ל140 בעלייה זה בסדר. בנוסף בסופ"שים נסיעות קצרות באיזור ומדי פעם נסיעות למרכז או לצפון (בתדירות לא גבוהה אך גם לא נמוכה) התקציב הוא עד 95 כי זה האיזור של POLO חדשה, אם יש רכב בהרבה פחות גם נהיה מעוניינים לשמוע. אגב, אין לנו בעיה לרכוש POLO חדשה שוב פשוט. תודה מראש
  18. eden333

    ניסאן מיקרה

    הקפצה
  19. eden333

    שברולט ספארק

    הקפצה
  20. eden333

    שברולט ספארק

    אחי ילדים בכלל לא הבעיה. אתה מתכוון לספארק ישנה בשנתונים שדובר עליהם (2011-2012)?
  21. שלום, פתחתי פה נושא על הספארק אבל אני מעוניין לשמוע גם חוות דעת על הרכב הזה. אני רוצה לקנות אותו בשנתון של 11-12, גיר ידני, ולהבנתי אפדר למצוא אחת כזאת בתקציב שלי, 25 ( נכון?) אשמח לחוות דעת על הרכב. הכי חשוב לי זה אמינות וחיסכוניות
  22. eden333

    שברולט ספארק

    אחי הבעיה שזה לא חריגה של 10 אלה 20. אני מכוון לתקציב של 25
  23. eden333

    שברולט ספארק

    תודה רבה. אשמח לעוד תגובות. מאוד מתלבט לקנות את הארכה הזה בשנתונים 2011-2012 ( זה מה שמתאים לי לתקציב). תודה
  24. eden333

    שברולט ספארק

    תודה על התשובה. איזה שנתון רק?
  25. eden333

    שברולט ספארק

    אני דווקא שמעתי שהספארק די חסכונית, אתה אומר שזה לא נכון?
×
×
  • תוכן חדש...