היי,
אני רוצה לקנות שברולט ספארק שנתון 11-12.
מבחינת תקציב האוטו מאוד מתאים לי.
אני מתכנן להשתמש באוטו ל2-3 נסיעות בינעירוניות של 50K וחוץ מזה לנסיעות קצרות באיזור שאני גר.
הכי חשוב לי זה שהאוטו יהיה חסכוני ואמין.
האם האוטו מתאים לי? אם לא מישהו יכול להמליץ על אוטו אחר במחיר הזה?
תודה רבה!
שלום, אני מעוניין לקנות רכב מיני מבלי לעבור את ה-30, אבל אם אפשר גם פחות אני אשמח. עדיפות גדולה לרכב בשנתון מעל 2010
אני רוצה שהרכב יהיה חסכוני ואמין, והבנתי כבר שכל התנאים האלה מכריחים אותי לקנות רכב ידני.
כרגע אני חשבתי על שברולט ספארק. אשמח לשמוע ביקורת על הרכב הזה ספיציפית ועל רכבים אחרים בקטגוריה.
תודה רבה!
שלום רב, קיבלנו היום קיה ריו 2012.
עכשיו בשלט של הרכב יש 3 כפתורים, 2 לפתיחה ונעילה של הרכב, ושלישי, שנראה כאילו מיועד לתא המטען אל משום מה לא הצלחנו להשתמש בו.
מיושה יודע במקרה מה השימוש של הכפתור השלישי ( נכון, חבל שלא שאלנו שם)?
תודה
מישהו יודע באיזה שנה הפסיקו לייצר אותה?
האם יש מכוניות שפחות או יותר זהות לה גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת המכונית עצמה לאחר שהופסק היצור ( לא חייב ממאזדה)?
כי שמעתי שהספיקו לייצר אותה ב98-99...... ?
תודה
תקשיבו זה ויכוח שיש לי עם חבר, כמה יכול לעלות (פחות או יותר...) האוטו שבתמונה, בחו"ל ולהביא לארץ
http://www.google.co.il/imgres?q=Mit...w=1600&bih=691
הדגם והשנה רשום ליד, ואם אתם יכולים להביא לי גם מאיפה בדקתם זה יעזור....
תודה