Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון צנחה ל 89990 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בספק, זה דגם מיוחד במהדורה מוגבלת שהיה אמור ליהיות משווק רק לאיטליה באפריל 2011. ולא דגם סטנדרט שתזמין מתי שבא לך.

סמלת בקושי מוכרים 200 מכוניות בחודש - לא חושב שעם המצב התחרותי שיש היום בשוק המיני הם היו מסתכנים במישלוח של מעל 100 רכבים בגירסה ספורטיבית מאובזרת עם שוק מוגבל!

 

וכמה פונטוים כאלה יצא לך ליראות בשנה האחרונה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עצוב שחושבים שזה מבצע אטרקטיבי!

סמל"ת פשוט ניתקעו עם מלאי של מכוניות שאוטוטו הופכות ליד שניה!

על תישכחו את מבצע פונטו 150 ב89K ש"ח שמנסים כבר חודשים לימכור ומאז ועד היום עדיין נותרו 100 רכבים בלבד! LOL

דגם זה נימכר שנה שעברה ב86K ש"ח ועכשיו על רכב כמעט יד שניה הם מעלים את המחיר עוד יותר. עצוב....

 

סלח לי ידידי אבל אתה מדבר שטויות שלא מבוססות על כלום.

היה מבצע של 86K והוא נגמר.

עכשיו לא רוצים למכור ב86K במבצע אלא ב89K.

הוסבר למי שקנה ב86K שהמבצע לא יחזור על עצמו ולשם שינוי גם עומדים במילה.

לקחת רכבים ללא בדיקה ב5% מעל המחירון בשוק של היום זה אטרקטיבי איך שלא תסובב את זה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אתמול בלילה מילאתי את הטופס, היום חזרו אלי מסמל"ת ועוד לפני שהודעתי לו איזה רכב יש לי לטרייד אין הוא טרח ליידע אותי שמדובר ברכבים פרטיים בלבד ולא במסחריים :|

 

נו שוין, כנראה שאני והמוסו זה סיפור לתמיד. :-P

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא העלו פה פעם טיעון שרכבים מיוחדים ונדירים נמכרים מעל למחירון ;-)

על כל פנים, המבצע הנוכחי מצביע על שני דברים:

א. ראשית, מבצע יפה מצד היבואן, שלא פוגע במבצעים הקודמים שלו, ומטפל ב"חולה" הכואבת של בעלי הרכבים, שאולי לא היו שוקלים נניח לעשות טרייד במקום אחר בגלל ה"שחיטה".

ב. מצד שני, בהנחה שעל כל רכב שכזה היבואן מפסיד סכום לא קטן - שזה כנראה ה- 5% + עוד איזה 10% לפחות בממוצע, מהרכב שהם לוקחים לטרייד, זה מוכיח את התמחור השערורייתי של רכבים על ידי סמל"ת, שכבר נדון פה בעבר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סליחה, אבל החשבון שאתה עושה אינו מוכיח כלום, למרות שאתה נורא רוצה. אין דרך רצינית לדעת מהו הרווח שהיבואן "עושה" על האוטו שהוא מוכר לך, ודאי לא ממבצעי מכירות שהוא עורך, כאלו שבמרבית המקרים נעשים בשיתוף היצרן. הדרך לבדיקת תמחור הוגן אינה כמה היצרן מרויח עליך, אלא בכמה קונה לקוח כמוך אוטו כזה בשווקים זרים, יחסית למתחרות שנמכרות באותם שווקים.


×
×
  • תוכן חדש...