Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון צנחה ל 89990 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

utsur בוא תעשה טובה לכולנו או לפחות לי. אם יש לך טיעונים עניניים כתוב אותם.

אם יש לך בעיה עם אנשים טיפשים או גאים או דופקים ראש בקיר או עוד כל מיני תארים שחילקת לי ולאנשים אחרים שמעזים לחשוב שונה ממך אז אנא, קח אותם למקומות אחרים.

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בסך הכל אמרתי שאני אוהב לראות מגוון רכבים על הכביש גם אם אינני רוכש אותם, ושמדיניות התמחור המוגזם על ידי היבואן עצבנה אותי ומביאה לתוצאות כושלות.

לא יודע מה עובר עליך, וגם כבר לא רוצה לדעת. שיהיה לך בהצלחה, וסע בשלום. לפעמים אני חושב שאתה בכלל טרול תוכנה של המערכת, לייצר יותר תגובות ;-)

 

האם הוא טרול גדול יותר ממישהו שאחוז ניכר מההודעות שלו בפורום עוסקות בחרבון חוזר ותדיר על רכבים שעלולים בסיטואציה זו או אחרת להוות תחרות כלשהי לפאר היצירה של וולפסבורג? קשה לי להאמין.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אין לי בעיה עם אי רציונליות או טפשות באופן כללי. יש לי בעיה כשמתחילים להתגאות בזה.

 

"אני בחור אמוציונאלי, אני לא יכול לחשוב, אני חייב אלפא עכשיו. לא משנה כסף, לא משנה חינוך לילדים, לא משנה בית, לא משנה חופשה עם האשה, לא משנה עתיד. אין לי שכל עכשיו אל תטרידו אותי. חייב אלפא, חייב אלפא"

 

וכולם פה עושים "וואו, איזה גבר"

 

פתאום הבחורות בפרסומות, של "גולדסטאר, תגיד תודה שאתה גבר", נראות לי הרבה יותר טוב.:wink:

 

למה אתה ישר מניח שזה במקום משהו ולא בנוסף?

emotion of motion

פורסם

זה באמת מעליב.

אתה לא נותן לעצמך ליהנות משום דבר בחיים?

 

זה לא עניין של אובססיביות ולשים את החיים בצד בשביל לקנות רכב, אלא פשוט לשים במקום משני את החלק הכלכלי של העסקה ולהתמקד יותר במה שאתה מקבל מזה.

 

האמת היא שזו חשיבה נכונה מאוד כי הערך שאתה מקבל ביומיום מזה שאתה לא מודאג ממש משטויות כמו ירידת ערך, הוא יותר גבוה מההתבאסות של יום-יומיים כשאתה מנסה למכור את הרכב.

 

כל רכב הוא טמטום כלכלי. פשוט יש אנשים שנהנים ממנו כל עוד הוא אצלם.

פורסם

אני עדיין מתבאס מהעובדה שזו הייתה אמורה להיות שעתה היפה של פיאט.

 

תמחור אגרסיבי והרכבים היפים והחסכוניים ביותר בשוק (בוודאות) היו אמורים להביא למצב שכל רכב שני שנמכר הוא פיאט.

 

בפועל, המכירות מדשדשות והמצב עגום!

 

יש הזדמנות עכשיו לתקן את המצב עם הפנדה החדשה, אבל יש לי הרגשה שבגלל העיצוב המיוחד שלה, ינסו לשווק אותה כסוג של רכב פרימיום. אם זה יהיה המצב - השוק ימשיך לרכוש אלטו, איביזה ופיקנטו.

פורסם
מבקש להבין משהו במשנתך הכלכלית. הבאת דוגמאות למה שאני מניח נתפס בעיניך כקניות "חכמות" בהרבה, איך זה מתיישב למשל עם ההוזלה המסיבית האחרונה של שתיים מהללו שהבאת למעלה, A1 ו סידרה 1 של ב.מ.וו. ? אלו אגב הוזלו להבנתי בשיעור חריף יותר מאשר זה בו הוזלה האפסילון.

לאפסילון הזו, למרבה האירוניה, עומד לפחות היתרון שבשל תפיסה כלכלית חכמה כזו כשלך ודעות קדומות בנוגע לאיכותה המפוקפקת, היא נמכרת במספרים כה זעומים שיש לה סיכוי לחרוג מתוך מחיר המחירון, מה שלא יעמוד בהכרח לצידו של מי שירצה למכור את שאר האלטרנטיבות. ונכון שאין לי מושג אם כך יהיה, אלא שלמרבה ההפתעה גם לך אין יכולת לחזות ממרחק של שנים מה יהיו המחירים של מכוניות משומשות בעתיד, גם כאלו שאנשים חכמים ומחושבים כמוך קנו.

 

אני יחזור בפעם ה-28 אלף שגם בעלי קשיי ההבנה יבינו. יש הבדל בין לקנות רכב שיש לו שוק/מחירון גרוע ומלא תקלות ולהנות ממנו. לבין לקנות רכב שבא המוכר ואומר לך אני דורש שתשרוף 4 חודשי עבודה כי אני מונופול/מניאק/וואט אבר ואתה כמו אידיוט מסכים לזה.

 

ולרועי, בזמן שהוא חיפש את האוטו היו מבצעים על 3 הרכבים הנ"ל , וסביר להניח שעל עוד כמה(יכול היות שאפילו על מיטו) במחירים כאלו שהיבואן לא יכול להוריד עוד, כי המחירים זהים/נמוכים יחסית לתמחור בחו"ל(אל תבקש ממני שוב להסביר את זה. חפש הודעות שלי בעבר להסבר). קונה האפסילון(בעבר כשלא היה מבצע, למרות שגם המחיר ירד ממחיר המבצע הנוכחי שעדיין גבוהה) מפסיד מעבר למחירון רגיל גם 20K ש"ח כי המחיר יורד תוך חצי שנה על ידי היבואן. מי שקונה רכבים יותר יקרים במבצע, לא.

לגבי מחירון: הסיבה שקנו כל כך מעט זה כי מעטים האנשים שמוצאים את האוטו הזה אטרקטיבי, ולכן גם מעטים האנשים שימצאו אותו אטרקטיבי בעתיד. תוסיף לזה שהסיבות לחוסר האטקטיביות של מכוניות כמו אלפות/לנצ'יות נובע בעיקר מחוסר אמינות(לא משנה אם אמיתית או רק בראשם של אנשים) ולא בגלל עיצוב/נהיגה/כח, האטקטיביות שלה בשוק אפילו יורדת ככל שהיא מתיישנת ורואים את זה במחירונים שלהם. לגבי לחזות מה המחירונים של מכוניות בעתיד, תתפלא, זה אפשרי(בדיוק איך גם שחזיתי שמחירו האפסילון ירד) , זה נקרא סטטיסטיקה באוניברסיטה. לך לקורס, תראה עולם מדהים. פשוט ס'תכל מחירוני אלפות/לנצ'יות ותדע מחירון בעתיד. ולסיכום ציטוט של אלברט איינשטיין:"טיפשות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת."

פורסם

תרבות הדיון כאן הולכת ומתדרדרת.

 

את ההחלטות הכלכליות שלי בבקשה תשאירו לי, הן לא מעניינו של אף אחד.

 

רק כדי לסבר את העין, המכוניות שהגיעו אצלי לקו הגמר היו פיאט 500 אודי A1 ולנצ'יה אפסילון. אני מניח שרובכם כאן ראיתם את ירידת המחיר המאוד גדולה של האודי כך שגם בהיבט זה, אם מנקים את כל הנסיונות להעליב ולטשטש את המציאות היא עדיין יוצאת החוצה.

 

אם כבר מתדיינים על כדאיות כלכלית אז ביום שבו אחליט למכור את הרכב אני מניח שאמכור אותו במהירות כי בניגוד לאודי A1 או פיאט 500 רוב הסכויים שבלוח המוכרים תהינה מעט מאוד לנצ'יות למכירה.

 

מאחר ולא שמעתי בשום מקום אחר על ירידת המחיר של הרכב הרמתי טלפון לסוכנות ושאלתי. התפלאתי לגלות שאפילו הכותרת של השרשור הזה לא נכונה.

יש מבצע, מוגבל זמן לטענתם על הדגם הבסיסי הידני.

מחיר המחירון הרשמי של הרכב שלי לא ירד בכלל.

 

לסיכום גולשים יקרים, זה נורא קל ללחוץ על המקלדת.

זה קצת יותר קשה לוודא שמה שמשגרים לרשות הכלל הוא גם האמת אבל זה באמת לא מאוד מסובך.

פורסם

ערן, צר לי אם פגעתי בך. באמת, זו לא הכוונה שלי. בסופו של יום המטרה שלי שיגיע אדם שחולה על אפסילון, יקרא את השרשור ויחליט שהוא מחכה חצי שנה ואז יהיו לו עוד 20K ש"ח לעשות מה שהוא רוצה, לטיול, בית, להנות, מה שבא לו.

 

תבין, כשאדם כותב דברים שיש בהם טעות בפורומים הוא מטעה גם אנשים אחרים, וזה פוגע באנשים אחרים. כמו שכבר כתבתי פה אין לי בעיה אם אנשים שעושים בחירות טפשיות/אי רציונאליות יש לי בעיה עם העובדה שיש פה בפורום קבוצות של אנשים שהפכו את הדברים האלו לגאוות היחידה שלהם.

 

ולכן, אני יגיב שוב לדברך הנ"ל:

המבצע הוא מוגבל כמו שהמבצעים של VAG על האביזה/פאביה ידנית מוגבלים. מוגבלים כבר חצי שנה וממשיכים.(ממליץ לך לקרוא מה שכתבתי בשרשור על המבצע של סיאט)

כל עוד היבואן מוכר בנתח רווחים כל כך גבוהה הוא ימשיך לעשות מבצעים רק כי הוא יכול, וכל מבצע כזה פוגע במחירון שלך.(אני לא יסביר זאת שוב כי כבר הסברתי למה בשרשור על האיביזה) והיבואן כבר הוכיח את זה בעבר עם הפיאט 500 במבצעי היד 1 0 ק"מ המפורסמים. בנוסף, הטענה שלי על ה-A1 הייתה על מבצע שהיה עליה בערך באותה תקופה.

ותראה בידיוק מה שעניתי לרועי לגבי מי שחושב שמכירה בכמות קטנה עוזרת במכירה.

 

ולכולם, רק כדי שתבינו:

יש לי בבית מערכת סטריאו במחיר של מכונית ממוצעת. ביום שהוצאתי אותה מהחנות הערך שלה ירד לפחות ב-50% , כי ככה זה במערכות היי אנד במוסיקה. זה לא רציונאלי, אבל ההבדל למה שקורא פה הוא, א' אני לא טוען בשום מקום שהבחירה מושכלת ב' שאין דרך להשיג איכות מוזיקלית כזאת בעלות נמוכה יותר. בעולם הרכב יש דרך להשיג איכויות נהיגה מצויינות בעלות יותר קטנה(ואני לא מדבר על משומשות) אם רק מפעילים יותר את השכל.

פורסם

7 עמודים על דיון שבכלל לא קשור למציאות (בהנחה ואכן המבצע מוגבל)?

 

בתור חובב המותג אכן חבל לי שלא מוכרים יותר ממנו. אך במחיר המופקע שדורשים על הרכב אני מבין למה אנשים לא קונים.

כמו שרשם הדוקטור זו אכן התקופה בה צריכה להיות הפריחה של פיאט שאלופה בלבנות מכוניות קטנות וזולות.

 

אם הם לא ינסו לתקן את המצב עם הפנדה החדשה הרי שהם בדרך לפשוט רגל כי הם לא יודעים לקרוא את השוק או לא מוכנים להתגמש לפי תנאי המשחק החדשים שנוצרו. (קיבעון מסוג זה גרם לIBM כמעט לפשוט רגל).

 

יבואן כמו פיאט חייב להבין שאת השוק כובשים מלמטה, מהמכוניות הזולות ועדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

השוק (במיוחד במיני וסופר מיני) הפך לכ"כ תחרותי ונתח הרווחים נחתך בצורה משמעותית שלדעתי זה רק עניין של זמן עד שזכיון פיאט/אלפא/לנציה יעבור לזכיין אחר.

 

סמל"ת חייבים לעשות רביזיה כלל חברתית ותפישתית בכדי לחזור להיות שחקן יותר משמעותי בתחום הרכב.

 

מבחינת הרכבים, אין ספק שיש להם את כל הכלים המתאימים לחזור להיות כאלה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת שבממש עצוב לי על פיאט בארץ. לנו יש במשפחה פונטו משנת 2000 שקנינו חדשה מהיבואן והיא עדיין אצלנו (כרגע משמשת את אחותי) ואנחנו פשוט מאוהבים בה. תמיד מה שחשבתי על פיאט היה "חבל"

"חבל שאנשים בארץ לא מוכנים לנהוג על ידני"

"חבל שאנשים בארץ לא מבינים שמי שגר במרכז תל אביב לא חייב משפחטומטית 1.6 ויכול להנות הרבה יותר מפונטו, הרבה יותר בזול"

"חבל שפיאט לא מייצרת רכבים יותר לפי רשימת המפרט הנחוצה בישראל"

חבל וחבל וחבל.

היום סופסוף הגיע היום שבו פיאט צריכה לפרוח. אנשים סופסוף מבינים את היתרונות ברכבים קטנים, ידניים וחסכוניים, ופיאט צריכה למכור מכוניות בהמוניהן. באסה ששוב נשארתי רק עם "חבל".

"חבל שהיבואן לא יודע למנף את העובדה שחתיכת הפחם שהיתה לו ביד הפכה ליהלום".

חבל

פורסם

מה שמצחיק פה זה שאנשים מדברים על ירידת ערך ושוכחים שהכללים השתנו.

משפתיות משנת 2009 נמכרו במחירי רצפה של 60,000 בגלל ההצפה של הליסינג וזה משפיע גם על הפרטיים שמוכרים את הרכב שלהם.

ב-3 שנים גם משפחתיות צנחו בחצי.

כרגע הרכבים שנמכרים קרוב יותר למחירון, אלה רכבים שלא היו מוצפים אצל הליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני עדיין מתבאס מהעובדה שזו הייתה אמורה להיות שעתה היפה של פיאט.

 

תמחור אגרסיבי והרכבים היפים והחסכוניים ביותר בשוק (בוודאות) היו אמורים להביא למצב שכל רכב שני שנמכר הוא פיאט.

 

בפועל, המכירות מדשדשות והמצב עגום!

 

יש הזדמנות עכשיו לתקן את המצב עם הפנדה החדשה, אבל יש לי הרגשה שבגלל העיצוב המיוחד שלה, ינסו לשווק אותה כסוג של רכב פרימיום. אם זה יהיה המצב - השוק ימשיך לרכוש אלטו, איביזה ופיקנטו.

שעתה היפה של פיאט תהייה כשתהייה להם משפחתית 1.6 אוטומטית או רובוטית כפולת מצמדים וסופר מיני אוטומטית.

כל נתח השוק של הקטנות הידניות מהווה 10% סה"כ, ומתחרים בו יבואנים רבים.

הגרנדה פונטו לא אטרקטיבית ואילו ה 500 נתפסת כצעצוע אופנתי ולא כאופציה לסופר מיני.

על כשלון הבארבו חבל להכביר מילים ומיותר עוד יותר להזכיר את הכרומה הגמלונית, שאטרקטיבית כמו טייפ קלטות בעידן האייפוד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני עדיין מתבאס מהעובדה שזו הייתה אמורה להיות שעתה היפה של פיאט.

 

תמחור אגרסיבי והרכבים היפים והחסכוניים ביותר בשוק (בוודאות) היו אמורים להביא למצב שכל רכב שני שנמכר הוא פיאט.

 

בפועל, המכירות מדשדשות והמצב עגום!

 

יש הזדמנות עכשיו לתקן את המצב עם הפנדה החדשה, אבל יש לי הרגשה שבגלל העיצוב המיוחד שלה, ינסו לשווק אותה כסוג של רכב פרימיום. אם זה יהיה המצב - השוק ימשיך לרכוש אלטו, איביזה ופיקנטו.

 

לגבי הפנדה, דווקא לא נראה לי. לפיאט יש את ה 500 שנחשבת סוג של פרימיום והפנדה החדשה מבחינת עיצוב לא עשתה מהפכה כלשהי מבחוץ, מבפנים לגמרי כן על פניו. אם יביאו אותה בגירסת lounge כמו שהשיקו בחו״ל לפני שבוע שבועיים אז זה יהיה באמת יקר ותוסיף לזה מנוע twin air 85 hp... אבל אני בד שיביאו גם את הדגמים היקרים ושכל אחד יעשה את השיקול שלו. כמו שזה נראה, יביאו את הדגם הבסיסי עם המנוע 1.2 הותיק ברמת גימור בסיסית כדי להתחרות במיני הזולות וסביר להניח שיצליחו, אבל זה קצת מבאס לחשוב שיצמצמו ככה את הבחירה לאנשים.


×
×
  • תוכן חדש...