Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון צנחה ל 89990 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סטיגמה היא דבר מסוכן.

אם הייתי נכנע לסטיגמות היו נמנעות ממני הרבה הנאות בחיים:

 

לא היה לי כלב- "כי כלב חייב חצר..."

לא היו לי רכבים ספורטיביים- "כי הם לא אמינים", "כי שלוש דלתות זה לא בטיחותי ולא נוח"

לא היתה לי דירה משופצת- "כי אף אחד לא יקנה ממך דירה בקומה שלישית בלי מעלית (עולה 100K פחות- מחיר השיפוץ)"

 

בקיצור, מי שבור יילך שבי אחרי סטיגמות וימנע מהרבה הנאות בחיים.

ואף מילה על האפסילון.

 

עידן

 

 

על הרוב אני מסכים - אבל קומה 3 בלי מעלית זה מבאס (למי יש כוח לעלות 3 קומות ברגל? :? )

פורסם
סוף סוף קול שפוי. היבואן ירה לעצמו ברגל עם תמחור הזוי מלכתחילה.

 

רועי - על איזה סטיגמות אתה מדבר? הדבר היחיד שתמיד אמרתי הוא שהמחיר מופרז ביחס למתחרות או בכלל (זו דיעה אישית, לא סטיגמה), שליבואן לא תהיה ברירה אלא להוריד את המחיר (סוג של נבואה שהתגשמה, אבל לא היה קשה לנבא אותה), ושהציבור הישראלי ישחוט את הרכב הזה במחירון (זו אולי סטיגמה, אבל מה לעשות שהיא נכונה ומתבססת על היסטוריה, לא על ניחוש). נדמה לי שצדקתי...

 

[לפעמים אתה יכול להסכים עם מה שאני כותב, זה לא יהרוג אותך]

 

לשם שינוי אני מסכים, התמחור ההתחלתי היה הזוי וזאת התוצאה.

לפעמים היבואנים צריכים לחשוב מראש מה הם מעדיפים, מכירות מצומצמות רק במבצעים נקודתיים או רווח נמוך יחסית על כל יחידה אבל סיכוי למכור כמות נאה.

אין לי מילה רעה או טובה להגיד על האוטו כי מעולם לא נהגתי או נסעתי בו אבל התמחור הרג אותו, אפשר למצוא הרבה דוגמאות ל-"רצח" הזה שעושים היבואנים כמו מיני קופר, סמארט, אלפא 159 עד לפני שנתיים ועוד רבות וטובות.

אני לא אומר שיש רכבים שלא שווים את המחיר, אבל צריך לדעת את המינון.

קחו את הגולף לדוגמה, רכב שבמשך שנים בנו לו תדמית מסויימת כאן בישראל ונעזוב עכשיו את הנכון/לא נכון בזה אבל הקהל רואה לנכון לשלם עליו יותר משאר הקומפקטיות למרות תמורה דומה/זהה למחיר - זאת עבודת שיווק מוצלחת ותמחור שמרגיש הגיוני בזכותה.

בנקודה הזאת אני אכניס את יונדאי, אני ציפיתי שהוולוסטר תגיע ארצה ותתומחר ב-130 אלף שקלים לדגם הבסיסי וכן הלאה אבל הם הפתיעו בתמחור אטרקטיבי יחסית (המחיר עלה מאז וחבל) ואין לי מושג מה שולי הרווח שלהם אבל גם אם הם לקחו סיכון והחליטו להקטין את הרווח על כל יחידה הם הצליחו להחזיר את ההשקעה ע"י מכירות נאות.

 

לגבי הלנצ'יה, אני חושב שהיא וה-500 של פיאט סובלות מתמחור לא אטרקטיבי, שוב גם כאן אין לי מושג מה שולי הרווח אבל אחרי גלי המכירות בקטגריית הקטנות הזולות ובכלל כל התעוררות השוק שמתחת ל-90 אלף שקלים שבואו נודה, לא ממש היה קיים פה היה צריך להדליק למישהו בסמל"ת שם נורה אדומה, ואפילו במחיר של הורדה באבזור להביא גירסאות זולות יותר והמכירות היו עולות, אולי לא לרמות מטורפות אבל למשהו שאפשר לקרוא לו מכירות.

 

שבת שלום.

פורסם

מה שמוזר שעם התמחור ההזוי של הפיאט 500, בינואר זה היה הדגם הכי נמכר של פיאט.

 

יש לסמל"ת חלוקה די ברורה, מי שרוצה מיני "שיקית" שיקנה פיאט 500, השאר מוזמנים לרכוש פונטו או פנדה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ויש בכלל "שאר" כאלה? אני חושב שלא ראיתי פונטו או פנדה חדשות כבר ה-ר-ב-ה מאוד זמן.

נראה לי שאצל סמל"ת פשוט מתמחרים הכי גבוה שאפשר, ואז מנסים להציל את המלאי.

עם ה- 500 זה הצליח להם, כי היא קצת קרובה לקטגוריה של מיני.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תשמעו - סמל"ת זה ביזיון וזה לא חדש.

 

אני מבטיח לכם שאם מישהו כמו שלמה שלקח מותג שהיה פי 1000 יותר "מוקצה" מפיאט ותוך שנה!!!! הרים אותו לשמיים - אז עם פיאט הוא היה מעורר ניסים.

 

האונו הייתה מצויינת, הפונטו שאחריה והפונטו ספייס גם כן - אין שום סיבה לזה שהגרנדה והאבו נפלו ככה - רק ובעיקר התמחור הנוראי שלהן.

 

היום אחרי שהשוק נוהר לרכבים ידניים זולים - מה שהיה אמור להיות תקופת הזהב של פיאט בארץ - זה פשוט לא קורה.

אפילו צ'מפיון הצליחו להריח לאן זה הולך ונכנסו עם הפאביה והאיביזה למשחק.

 

אם אפשרל מכור פאביה, איביזה וקליאו ב-70K אלף, אפשר גם להציע פונטו במחיר הזה.

פורסם

למי שלא זוכר היה פעם מבצע על פונטו 1.2 ידנית מוזלת גם כן באיזור ה70 אלף אבל כשיש פאביה ואיביזה 1.4 באותו מחיר מי ילך לפיאט...

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

יותר אנשים מאשר אלו שייקנו פיאט ב-90 אלף...?

 

שמע, להמון ישראלים דווקא זיכרונות טובים מהפיאט של פעם, ולא מעט יירצו לקנות כרכב שני/לילדים וכו' איזו פיאט במחיר טוב.

 

פתאום שכחתם איזה שם היה כאן לסקודה וסיאט פעם?

פורסם
סוף סוף קול שפוי. היבואן ירה לעצמו ברגל עם תמחור הזוי מלכתחילה.

 

רועי - על איזה סטיגמות אתה מדבר? הדבר היחיד שתמיד אמרתי הוא שהמחיר מופרז ביחס למתחרות או בכלל (זו דיעה אישית, לא סטיגמה), שליבואן לא תהיה ברירה אלא להוריד את המחיר (סוג של נבואה שהתגשמה, אבל לא היה קשה לנבא אותה), ושהציבור הישראלי ישחוט את הרכב הזה במחירון (זו אולי סטיגמה, אבל מה לעשות שהיא נכונה ומתבססת על היסטוריה, לא על ניחוש). נדמה לי שצדקתי...

 

[לפעמים אתה יכול להסכים עם מה שאני כותב, זה לא יהרוג אותך]

לא צריך לכתוב מפורשות שהאוטו מחורבן, אפשר גם ל"נבא" שעד מהרה הוא ימצא עצמו בכפר מנדא ( מה זה אגב ? ) בכדי להבהיר מה אתה חושב על הצעד האוילי הכרוך בקנית אוטו כזה. העובדה שאתה לא לבד בענין הזה, היא זו בשלה מחיר אינו הסיבה היחידה לכך שקשה מאוד למכור כאן פיאטים, לנצ'יות, אפילו אלפות. פשוט קיימת תפיסה רווחת לפיה מדובר במכוניות שאינן בנויות טוב, קצרות ימים, לא אמינות ובנובע מאבדות מחיר בקצב מסחרר. זכותך, כמו גם זכותם של אחרים לחשוב כך, אבל ההתממות הזו שלך באמת מיותרת.

פורסם

לא, ה-1.2 הוא אטמוספרי ובעל הספק של 69 כ"ס. המנוע המוגדש הוא בנפח 0.9 ובעל שני צילינדרים (TWIN AIR).

אפשר גם ל"נבא" שעד מהרה הוא ימצא עצמו בכפר מנדא ( מה זה אגב ? )

כפר מנדא. ולא נותר לי אלא להסכים עם כל מה שכתבת בשרשור הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
יותר אנשים מאשר אלו שייקנו פיאט ב-90 אלף...?

 

שמע, להמון ישראלים דווקא זיכרונות טובים מהפיאט של פעם, ולא מעט יירצו לקנות כרכב שני/לילדים וכו' איזו פיאט במחיר טוב.

 

אתה צודק, אם תשאל אותי מה האסוציאציה הראשונה שעולה לי לראש כשאומרים 'פיאט', אגיד לך שמדובר ברכב שאיננו חף מתקלות אבל זול לאחזקה בצורה מטורפת.

אחלה רכב כמכונית שלישית בבית או כרכב ראשון לזוג צעיר ותפרן.

 

לא צריך לכתוב מפורשות שהאוטו מחורבן, אפשר גם ל"נבא" שעד מהרה הוא ימצא עצמו בכפר מנדא ( מה זה אגב ? ) בכדי להבהיר מה אתה חושב על הצעד האוילי הכרוך בקנית אוטו כזה. העובדה שאתה לא לבד בענין הזה, היא זו בשלה מחיר אינו הסיבה היחידה לכך שקשה מאוד למכור כאן פיאטים, לנצ'יות, אפילו אלפות. פשוט קיימת תפיסה רווחת לפיה מדובר במכוניות שאינן בנויות טוב, קצרות ימים, לא אמינות ובנובע מאבדות מחיר בקצב מסחרר.

 

נבואה שמגשימה את עצמה.

די בכך שישנם מספיק כאלה שיחשבו כך על הרכב, כדי להפוך בעלות על רכב כזה לחתונה קאתולית ארוכת טווח עד מאוד.

 

בעת שאני מתבונן על האלגנטיות של הרכב, יש לי קושי להתמודד עם השדים הקטנים שקופצים לי בראש ושמזכירים לי מי בנה את הרכב הזה.

אלה סטיגמות פרימיטיביות - אולי, אבל בהעדר מידע מספק אחר, זו כמעט הדרך היחידה להעריך את איכות הרכב.

פורסם

תשמע, בת'אכלס - אנחנו לא שומעים יותר מדי תלונות על אמינות הפיאטים החדשות.

ובאמת הפונטו הוא רכב שפשוט ממשיך וממשיך ולא משנה כמה הוא עובר. היא הייתה בצבא, בחברות ההשכרה ועברה את זה אחלה.

 

כמו שאמרתי - אחת המטרות של מחלקת השיווק של היבואן לשנות את דעת הקהל.

סקודה עברה מהפך מטורף.

סיאט גם כן.

אופל עשתה את זה בכלום זמן - בשנת 2009 מי היה קונה אופל בארץ? אפילו בצחוק לא חשבו על זה. יום - שנתיים אחרי - תסתכל בפורום יעוץ ברכישת רכב, פתאום אסטרה ואינסנגניה נהיו מאוד מומלצות.

פורסם

טוב.

שרשורים כאלו ימשכו וחברי, מכריי, משפחתי תמשיך לנהוג ברכבים טובים, נוחים, ובטיחותיים במחיר של (בחרו את הרכב ה"אהוב" עליכם ותורידו כמה שנתונים). ואל תדאגו- כולם נמכרו וימכרו ואפילו ב"הפסד" מינימלי.

ד"א אני מכיר כמה אנשים שדווקא התחתנו חתונה "קתולית" עם מאזדה 3, מאזדה 6, הונדה אקורד, סובארו B4, פורד פוקוס וחלקם חתכו אלפים רבים במחיר, ללא קשר למצב הרכב, בכדי למכור את הרכב. האם הרכבים האלה גרועים? לא. זה מצב השוק, אם יש לך פיאט גרנדה, מאזדה 3, פורד פוקוס וכבר הבנתם את העניין.

 

ובלי קשר האפסילון אכן מעט יקרה מידי, עוד כמה אלפים למטה וזה יופי של רכב ומתחרה חזק בשאר החבר'ה.

 

ובינתיים פיאט בראבו יד 1, בסביבות ה63000 ש"ח כפי שראיתי היום (אומנם יוצאת ליסינג), היא כנראה הקנייה המשתלמת והטובה ביותר למשפחתית קומפקטית.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
טוב.

שרשורים כאלו ימשכו וחברי, מכריי, משפחתי תמשיך לנהוג ברכבים טובים, נוחים, ובטיחותיים במחיר של (בחרו את הרכב ה"אהוב" עליכם ותורידו כמה שנתונים). ואל תדאגו- כולם נמכרו וימכרו ואפילו ב"הפסד" מינימלי.

אתה צודק לגמרי, ואנחנו-רוכשי האיטלקיות המשומשות נהנים מכך מאוד.

הבעיה היא שככה המותג ימשיך לדשדש, כי מי יקנה 159/דלתה/אפסילון חדשה בידיעה שאחרי שנתיים למכור אותה בחצי מחיר זו הצלחה גדולה?

רק משוגעים לדבר ירשו לעצמם את אובדן הערך הנ"ל. ולבנות מותג רק על משוגעים לדבר זה בעייתי מאוד, מטבע הדברים הם נוטים להתמעט.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.


×
×
  • תוכן חדש...