Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון צנחה ל 89990 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ד"א, זה נכון גם לגבי צרפתיות.

 

אבל משמעותית פחות.

 

ואגב, אני לא חשוב שהבעיה של סמל"ת בפיאט/לנצ'יה היא שאנשים חושבים שתהיינה להן בעיות אמינות, אלא שהם חושבים שבמחיר הזה אפשר לקבל תמורה מקבילה, לא פחות טובה, וכנראה עם סחירות עדיפה בעתיד.

הבראבו היתה צריכה להיות הצלחה בגרסתה הידנית, אבל כנראה שהתמחור שלה הרג אותה. מספיק להעיף מבט על מספר הבראבו שיש למכירה ביד2, פרטי או לא, כדי לראות שיש מציאות במחירים אטרקטיביים יחסית וגם כמות גבוהה ביחס לכלל הרכבים שרואים על הכביש. אפילו הגיר הרובוטי שלהם יחסית נסבל ובאמת רכב כזה ב- 60K הוא אפשרות לא רעה בכלל ושונה מעדר המזדה/פוקוס 2008.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אנחנו הישראלים רק יודעים לבכות: כשהמחיר גבוה - לא טוב. כשהיבואן מוריד את המחיר - גם לא טוב כי זה "דופק" את מי שכבר קנה ... צריכים להבין שגם המחיר ליבואן איננו קבוע. במקרה האפסילון, היא לא הפכה לרבת-מכר באירופה, בלשון המעטה, וגם לא בישראל לכן משהובן שעדיף למכור במחיר נמוך יותר מאשר להיתקע עם מלאי, המחיר יורד.

האפסילון, בניגוד לקטנות אחרות, שונה ואיננה ברת השוואה לאחרות: יש לה בגרסה "המעניינת" מנוע עם 2 צילינדרים בנפח 875 סמ"ק בלבד (גיר רובוטי וידני) וברמת הגימור "פלטינום" היא מאובזרת כמו רכב משלושה סגמנטים למעלה ממנה כמו שסוזוקי אלטו, קיה פיקנטו ואפילו סיאט איביזה וסקודה פאביה יכולות רק לחלום. איכות החומרים בלנצ'יה טובה מזו שבפיאט ואפילו באלפא ומי שרוצה יכול להשוות למשל בין לנצ'יה דלתא לאלפא ג'ולייטה ויראה את ההבדל. לנצ'יה היא מותג הפרימיום האלגנטי של קבוצת פיאט, להבדיל מאלפא הקורצת יותר לכיוון הספורטיבי. כבר בדור הקודם של האפסילון (שרק כמה יח' בודדות מצאו דרכן לישראל, 2 למיטב זכרוני) הראתה לנצ'יה כי אפשר להציע ללקוח רכב מפואר ומאובזר והוא לא חייב להיות עם מנוע גדול ולמעלה מ-4 וחצי מטר פח ...

האפסילון לא מתחרה ולא מחפשת להתחרות באלטו, פיקנטו, I10, מיקרה ודומותיה אלא עומדת בפני עצמה כרכב נישה מיוחד שהתחרות היחידה לו היא האחות מבית פיאט, ה-500, שלקחה באירופה לא מעט ללקוחות לאפסילון.

פורסם

חיים לאיטליה - האפסילון לא מתחרה ב-I10? היא בדיוק מתחרה בה.

אז היא הולכת על הקטע של רכב נישה וכו' וכו'? יופי, אז תקחו קצת יותר.

 

אבל ש-I10 עולה 60 אלף ואפסילון שלא בטוח שהיא טובה ממנה עולה 100 אלף - רק מפגר ייקנה אפסילון.

 

ותפסיק לבלבל את השכל על אירופה, אתה חושב שבאירופה כולם מפגרים?

תבדוק מה ההבדלים בין אפסילון ל-I10 באירופה.

 

עזוב, בדקתי בשבילך.

יונדאי I10 1.2 תעלה לך - החל מ-11000 אירו.

והאפסילון -.... החל מ-12810 אירו.

 

800 אירו הבדל.

 

זה למה מישהו עוד קונה לנצ'יה. הבנת?

פורסם

הסתקרנתי, אז גם אני חיפשתי והגעתי לאתר הקרוי autopricedirect.eu. האתר הזה מביא להבנתי את מחירי המכוניות החדשות בהולנד, כך שאני מקווה שנתוניו יניחו את הדעת לפחות כאמת מידה. ובכן המקבילה האיטלקית, "מופלצת" המחיר לטעמך, למכונית המיקרו של יונדאי עולה 12500 יורו בהולנד ( אין לצערי פרוט דגם ספציפי, אני מניח בזהירות שמדובר ב"החל" ). מחיר ה I10 לפי אותו מקור כ 8700 יורו ( גם כאן יש להניח שהמדובר ב"החל" ), אכן הבדל זניח. אפילו ה I20 מגרדת את קו ה 10K יורו מלמטה.

גם אצלך נפלה טעות חשבונית שכן הפער לפי הנתונים שאתה הבאת אינו 800 יורו אלא 1800 יורו, אלא שלאור מה שאני מצאתי, נראה שלטעות הזו באמת אין משקל רב.

אגב, ניסיתי בכנות להבין האם באמת הלנצ'יה הזו היא מתחרה טבעית של ה I10 ובנובע גם של "חברותיה הטבעיות" כמו הפיקנטו או האלטו וגיליתי שדווקא מעמידים אותה מול פיאט 500, מיני, A1 ועוד כיוצא באלה מכוניות שלא זכורה לי חריצות מופלגת מצידך בחשיפת מחירן ה"מופקע".

פורסם

מה? אתה מדבר על ההודעה שלי?

 

אז ככה:

יונדאי איטליה:

http://www.hyundai-motor.it/configuratore/confmusic.aspx?SysPk=nJpFrlmBk5ytpGsKlOAKEw%3d%3d

 

אתה רואה כאן ה-I10 1.2 היא החל מ-12 אלף אירו.

 

לנציה (יש רק איטליה לפי מה שאני מצאתי):

http://www.lanciaypsilon.it/ypsilon/car-configurator/index.html

 

12810.

 

עכשיו אני לא מבין מה ה-500, A1 ומיני קשורות כאן.

ואני לא יודע למה אתה חושב שאני מאמין שהתמחור שלהן הגיוני.

ה"חריצות" שלי נובעת מכך שיש אנשים שמוצאים את כל הסיבות בעולם להאשים חוץ מאת הסיבה האמיתית.

 

אפשר להאשים את הישראלים, את הסטיגמות ועוד אלף ואחת שטויות.

 

האמת היא שאם אפסילון הייתה עולה 69990 כמו שהיא אמורה לעלות (ושים לב שכאן היא מתחרה ברכבים שהם ליגה מעליה כמו הפאביה) או אפילו 72990. אתה יודע מה? גם 74990. אז היינו רואים הרבה יותר כאלו ואפילו אני הייתי שוקל ברצינות.

 

אז לפני שאתה מנסה לתייג אותי כאיזה גרופי של יצרן אחר ושונא לנצ'יות או לא יודע מה, כדאי שתרד מזה.

פורסם

אני מסכים לחלוטין עם חן!

 

כל אדם אשר יבוא להתיעץ איתי על רכישת פיאט/ אלפא/ לנציה אני לא אגיד לו כלום על הסחירות, כלום על האמינות, כלום על כל דבר סובייקטיבי על הרכב עצמו.

 

מה שאני כן אגיד לו זה "תמתין עם הרכישה חודשיים ותקבל את הרכב ב 20K ש"ח פחות".

 

אז כשזה קורה בסמל"ת פעם אחת, ניחא.

פעם שניה, נו שויין!

 

אבל כשזה נהפך למדיניות של החברה, אז החברה מפסיקה לחלוטין למכור רכבים "בין המבצעים" וזה מה שקורה כיום איתם.

 

משפט מאוד רלוונטי באנגלית אומר:

 

FOOL ME ONCE,SHAME ON YOU, FOOL ME TWICE,SHAME ON ME

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע מה אומרים האנגלים, בקורס קצינים אמרו לי:

פעם ראשונה - מקרה

פעם שניה - צירוף מקרים

פעם שלישית - מגמה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

טוב,נו, לא ציפית מדפ"ר כמוני שיגיע לבה"ד 1, לא? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איפה כולכם הייתם לפני חודשיים כשמשהו פה התלבט אם לקנות אפסילון או לא.

כשאני ניסיתי להסביר לו על תמחור ופחת והפסד, כל אנשי אלפא/לנצ'יה ובני משפחתהם תקפו אותי שלא קונים רכב תוך שימוש בשכל (הרי ידוע ששכל זה לשימוש בבית שימוש בלבד) ושיקנה, ומה זה משנה כמה הוא יפסיד וכו'. הרי אם היבואן היה בה ומפרסם שמחיר האפסילון הוא 90K ש"ח אבל בשביל לקבל את האוטו, הוא שם מדורה בחצר וכל לקוח חייב להביא 20K ש"ח במזומן ולזרוק לתוך האש. כולם כולל חובבי המותג היו טוענים שהוא משוגע ושבחיים הם לא היו עושים את זה. אז כשיבואן עושה את אותו הדבר רק במקום לאש הוא מדבר על הכיס שלו זה נראה לכם הגיוני?

 

אני לא יודע מה קנה אותו אדם , מקווה שלא אפסילון, אבל אם כן בטח דופק את הראש בקיר.

 

אבל בגדול מה שלא ברור לי זה היכולת של אנשים לראות בטווח של יותר משבוע קדימה. מה קשה להבין שיש יבואנים שעובדים ככה, ומהם קונים רק במבצעים/אחרי הורדת מחיר. למה זה כזה מסובך? ולמה אנשים, גם אם אתם חובבים סיאט,VW,אלפא,לנצ'יה ועוד, למה אתם לא יכולים להיות הוגנים עם אנשים שמגיעים לפורום הזה ולהודות שהיבואן דופק אנשים על בסיס יומי ורק במבצעים כדי לקנות ממנו? למה להטעות אנשים? רק כי אתם רוצים שלעוד משהו יהיה מותג כשלהו?

פורסם

תן קישור לשרשור שאתה מתכוון אליו כי יש פה לא מעט אנשים (ובניהם עבדך הנאמן) שלא מפסיקים להזהיר אנשים מהתמחורים של סמל"ת.

 

וזה עוד לפני שבכלל העלנו את נושא הביקורות הקטלניות (שנים על גבי שנים אני לא זוכר ביקורות כ"כ גרועות) שהרכב קיבל ככה שקשה לי לזכור שמישהוא פה אי פעם המליץ ברצינות על קניית אפסילון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה? אתה מדבר על ההודעה שלי?

 

אז ככה:

יונדאי איטליה:

http://www.hyundai-motor.it/configuratore/confmusic.aspx?SysPk=nJpFrlmBk5ytpGsKlOAKEw%3d%3d

 

אתה רואה כאן ה-I10 1.2 היא החל מ-12 אלף אירו.

 

לנציה (יש רק איטליה לפי מה שאני מצאתי):

http://www.lanciaypsilon.it/ypsilon/car-configurator/index.html

 

12810.

 

עכשיו אני לא מבין מה ה-500, A1 ומיני קשורות כאן.

ואני לא יודע למה אתה חושב שאני מאמין שהתמחור שלהן הגיוני.

ה"חריצות" שלי נובעת מכך שיש אנשים שמוצאים את כל הסיבות בעולם להאשים חוץ מאת הסיבה האמיתית.

 

אפשר להאשים את הישראלים, את הסטיגמות ועוד אלף ואחת שטויות.

 

האמת היא שאם אפסילון הייתה עולה 69990 כמו שהיא אמורה לעלות (ושים לב שכאן היא מתחרה ברכבים שהם ליגה מעליה כמו הפאביה) או אפילו 72990. אתה יודע מה? גם 74990. אז היינו רואים הרבה יותר כאלו ואפילו אני הייתי שוקל ברצינות.

 

אז לפני שאתה מנסה לתייג אותי כאיזה גרופי של יצרן אחר ושונא לנצ'יות או לא יודע מה, כדאי שתרד מזה.

 

אם היית מסתכל טוב, היית שם לב שהיונדאי i10 שנמכרת פה ב-60,000 עולה שם 8,550 יורו.

היונדאי בעלת מנוע 1.0 היא דגם שלא משווק בארץ, ומדובר במנוע עם הזרקה ישירה ומודרני יותר ממנוע ה-1.1.

ושים לב למחיר של גרסת ה-1.2 שעומד על 12,000 יורו ובארץ עולה 88,000.

 

האפסילון הוא רכב שיושב על המכלולים של הפנדה ונחשב לגרסה יותר יקרה, לכן הוא עולה יותר, כמו ש-A1 עולה יותר מפולו, כמו ש-DS3 עולה יותר מ-C3, כמו ש-A3 יותר יקרה מגולף, כמו שאלפא ג'ולייטה יותר מבראבו...

Untitled.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=409563

 

זה הקישור,לשרשור של הבחור שבא פה לייעוץ.

 

חוץ מזה, באופן כללי, האפסילון באירופה מתומחר מול מכוניות סופר מיני (קליאו,איביזה,I20, קיה ריו וכו')ולא ה-I10.

כלומר:

מ - 70K ש"ח (לידני) יהיה תמחור טוב

מ-80K ש"ח יהיה תמחור הוגן

מ-90K ש"ח יהיה תמחור יקר

מעל לזה זה כבר שוד לאור יום.

פורסם

למרות שאכן חובבי המותג עשו עליך שם "עליהום" בסופו של דבר הובהר בשרשור הזה גם מה דעת הכלל על המחיר וגם צוינו הביקורות שהרכב חטף וזה בסופו של עניין, מה שחשוב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...