Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון צנחה ל 89990 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יחזור בפעם ה-28 אלף שגם בעלי קשיי ההבנה יבינו. יש הבדל בין לקנות רכב שיש לו שוק/מחירון גרוע ומלא תקלות ולהנות ממנו. לבין לקנות רכב שבא המוכר ואומר לך אני דורש שתשרוף 4 חודשי עבודה כי אני מונופול/מניאק/וואט אבר ואתה כמו אידיוט מסכים לזה.

 

ולרועי, בזמן שהוא חיפש את האוטו היו מבצעים על 3 הרכבים הנ"ל , וסביר להניח שעל עוד כמה(יכול היות שאפילו על מיטו) במחירים כאלו שהיבואן לא יכול להוריד עוד, כי המחירים זהים/נמוכים יחסית לתמחור בחו"ל(אל תבקש ממני שוב להסביר את זה. חפש הודעות שלי בעבר להסבר). קונה האפסילון(בעבר כשלא היה מבצע, למרות שגם המחיר ירד ממחיר המבצע הנוכחי שעדיין גבוהה) מפסיד מעבר למחירון רגיל גם 20K ש"ח כי המחיר יורד תוך חצי שנה על ידי היבואן. מי שקונה רכבים יותר יקרים במבצע, לא.

לגבי מחירון: הסיבה שקנו כל כך מעט זה כי מעטים האנשים שמוצאים את האוטו הזה אטרקטיבי, ולכן גם מעטים האנשים שימצאו אותו אטרקטיבי בעתיד. תוסיף לזה שהסיבות לחוסר האטקטיביות של מכוניות כמו אלפות/לנצ'יות נובע בעיקר מחוסר אמינות(לא משנה אם אמיתית או רק בראשם של אנשים) ולא בגלל עיצוב/נהיגה/כח, האטקטיביות שלה בשוק אפילו יורדת ככל שהיא מתיישנת ורואים את זה במחירונים שלהם. לגבי לחזות מה המחירונים של מכוניות בעתיד, תתפלא, זה אפשרי(בדיוק איך גם שחזיתי שמחירו האפסילון ירד) , זה נקרא סטטיסטיקה באוניברסיטה. לך לקורס, תראה עולם מדהים. פשוט ס'תכל מחירוני אלפות/לנצ'יות ותדע מחירון בעתיד. ולסיכום ציטוט של אלברט איינשטיין:"טיפשות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת."

צר לי אבל ההסבר שלך מעט מורכב מדי, שלא לומר מגובב מדי, לאויל שכמוני. גם ההשוואות הללו למחירי חו"ל שאי אפשר, אבל פשוט אי אפשר לרדת למטה מהם, במכוניות ה"כלכליות" ומחירי המבצע הריגעיים הללו שלעיתים נדמה נמשכים לנצח ( גם לדבריך, ראה איביזה ), קצת מסובכים עבור נשמה מעט פשוטה, שמחפשת סך הכל איזה אוטו שאפשר לנסוע בו וגם קצת להנות ממנו ללא צורך בחישובים בלתי פוסקים.

כמובן שהציטוטים מאיינשטיין והפניות ללימודים גבוהים, הגם שאין להם נגיעה ישירה לענין והם יותר בבחינת הטפת מוסר ראויה, בהחלט זוכים מצידי להערכה. כה לחי.

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם השוואת מחירים פשוטה היא פעולה מסובכת מידי עבורך אז מה אוכל להגיד, אכן אויל אתה (לפחות בזה אנחנו מסכימים). החישוב המסובך בשביקשתי שאדם יעשה יקח אולי אולי אולי בהגזמה שעתיים, גם אויל גמור יוכל לעשות זאת יכול להיות שיקח לו אפילו יום שלם. בהתחשב שחוסר בדיקה יכולה להוביל להפסד של 20K ש"ח על מכונית קטנה כמו אפסילון - 80K ש"ח לדוגמה על מכונית כמו מיני. כלומר לפחות 3 חודשי עבודה של בן אדם, הייתי אומר שמומלץ לעשות אותה.

 

הסברים על איינשטיין(אני לא מאמין שאני צריך לעשות את זה), מי שממליץ על קנית רכב כזה או אחר, בטענה שאי אפשר לדעת מחירוני מכוניות בעתיד כאילו מדובר בנבואה ורק מגדת עתידות צריכה לדעת דבר כזה מסובך שנתון לאלת המזל ולא מסוגל להסתכל על סטטיסטיקת העבר, הוא טיפש. איינשטיין .

פורסם

אני מרגיש שאני בכל זאת חייב לך הסבר, ובכן כך. מה שאתה להבנתי עושה הוא שילוב די מסובך גם אם מובן בין דעות קדומות שאין מאחוריהן הרבה, עם איזו תאוריה כלכלית פרטית שלך שגם לה אין יותר מדי רגליים. ובכדי לנסות לתת לה מין נופך רציני אתה משליך לחגיגה גם מספרים שונים שחלקם עיוות של מציאות עתירת סתירות כפי שאתה תופס אותה בכדי שתוכל להתאים לאותה תאוריה שהזכרתי. לדוגמה קצת קשה לקבוע שהורדת מחיר אצל יבואן מסוים היא מין מבצע חד פעמי וכנראה קצר ימים של מחיר פנטסטי ואפילו זול יותר מאשר בחו"ל ובאותה נשימה ( גם אם במקום אחר ) לטעון שבעצם מחירי המבצע הללו הם משהו ארוך וחסר נקודת סיום ( מה שכנראה נכון ) וגם להוסיף שהורדת מחיר אצל יבואן אחר, זה שאין לך חיבה מיותרת לערכן הכלכלי של מהמכוניות שהוא מוכר, היא משהו אחר לגמרי יותר בסיגנון הכאה על חטא שחטא במחיר גבוה מלכתחילה. ובכן גם זה, גם זה, נוקטים בצעד דומה שנובע בדיוק מאותם מניעים. האחד מצליח יותר השני פחות ואת הסיבות שהן תולדה מובהקת של סטיגמה, הצלחת לבאר לא רע. הוספת איינשטיין וקורסים לסטטיסטיקה באוניברסיטה הם תוספת חביבה לדייסה הזו שאתה רוקח, כמו גם הקביעה המוחלטת שלך שניתן בהחלט להקיש מין העבר אל העתיד, גם זה הרחוק.

לעלבונות האישיים שאתה חולק כאן למי שאין לו ענין מיוחד להסכים אתך, לא אדרש ברשותך. אלו להבנתי נמצאים יותר בתחום העיסוק הנכון של ההנהלה כאן.

פורסם

אני לא הבנתי איך הגענו להורדה של 20K ש"ח ?

ההורדה ל89,900 מתייחסת לדגם 1.2 ידני שעולה כמחירון 99,900.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מהקישור שנתת:

לראשונה בישראל, יוענק ללקוח זיכוי הגבוה ב – 5% ממחיר המחירון של הרכב וזאת ללא בדיקת הרכב

 

ייתכן שזכיתי להפטר מהמוסו? :shock:

 

כי אם מישהוא נותן לי עליו מחירון +5% אני מוסר לו אותו עוד לפני שהוא גומר לבקש.

אפילו אם זה אומר לרכוש פיאט/אלפא (יש גבול, לנציה אני לא קונה!).

 

מצד שני, יש שם גם את זה:

המבצע בתוקף עד סוף חודש מרץ, לדגמים נבחרים ובכפוף לתקנון.

 

מה שככל הנראה אומר שאני מקבל מחירון על המוסו תמורת הזכות המפוקפקת לרכוש :

פונטו 1400 ידנית ב 99.9K ש"ח או

פיאט 500 1200 ידנית ב 99K ש"ח או

פיאט בראבו 1400 (אטמוספרית) ידנית ב 110K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מדובר ב"דגמים נבחרים". לאוטו שלך יש ודאי לא מעט כינויים, "דגם נבחר" כנראה אינו אחד מהם. אלא שלכל חצי כוס ריקה יש מתחת גם חצי כוס מלאה, אז הנה ניצלת מלהיות בעלים של מכונית מחורבנת, אולי אפילו יותר משלך.

פורסם

אני חושב שכשאומרים דגמים נבחרים - אז מתכוונים לדגמים שאתה אמור לרכוש ולא מה שתביא להם בטרייד.

ברור שההנחות על הדגם שתקנה בטלות, אבל עדיין - שווה לברר פרטים.

פורסם

חברים:

המבצע הוא על כל דגמי פיאט החדשים ללא יוצא מן הכלל ולא רק על שלושת הדגמים שרשומים מעלה.

ישנו מס' דגמים לא מועט שנכנס למבצע למשל:

טויוטה יאריס

יונדאי גטס

פולו

איביזה

סופר לנסר

איגניס

סיריון

כל דגמי פיאט ללא יוצא מן הכלל

ועוד כמה שאני לא זוכר.

המבצע אומר שמי שמביא רכב שכזה עד מודל 2006 מקבל מחירון משוקלל +5% ללא בדיקה גם עם יש לו שילדה ויד שמינית.

 

אני דווקא חושב שמדובר במבצע אטרקטיבי מאוד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עצוב שחושבים שזה מבצע אטרקטיבי!

סמל"ת פשוט ניתקעו עם מלאי של מכוניות שאוטוטו הופכות ליד שניה!

על תישכחו את מבצע פונטו 150 ב89K ש"ח שמנסים כבר חודשים לימכור ומאז ועד היום עדיין נותרו 100 רכבים בלבד! LOL

דגם זה נימכר שנה שעברה ב86K ש"ח ועכשיו על רכב כמעט יד שניה הם מעלים את המחיר עוד יותר. עצוב....

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למה עצוב?

 

תדע לך שהבעיה הכי גדולה היום בשוק הרכב זה לא לקנות רכב אלא למכור אחד.

 

יבואן שיהיה מספיק חכם לדאוג ללקוחות שלו לא רק שהוא מוכר להם פעם ראשונה אלא גם שהם באים אח"כ לעשות טרייד-אין ולשדרג זה יבואן שיש לו מעגל לקוחות מובטח ורחב.

 

אם הייתה לי פיאט שהייתי מרוצה ממנה וכל הפורום פה צוחק עליה, אבל שאני נכנס לאולם של פיאט אני מקבל יחס טוב ונותנים לי מחירון על הרכב בלי כל מיני טריקים ושטיקים ופיאט חדשה עם שירות עליהם ל-3 שנים. מבחינתי הייתי רק מחליף פיאט בפיאט.

 

והפיאט 1.4 ב-88 היא אומנם קצת יקרה, אבל בוא נכניס דברים לפרופורציה.

גם הפאביה 1.4 ספורט (שמאובזרת כמו הפונטו 150 שנה) לא עלתה 70K.

פורסם

אני מיתכוון לזה שסמל"ת דורשים מחירים כל כך לא פרופורציונליים לרכבים שהם ניתקעים עם מלאי ואז יש להם מרווח ענק שאיתו הם יכולים לתת כל מיני מבצעים כאלה, וקודם שמישהו ילך ויפרסם היתרשמות ואז נדבר.

 

והפונטו 150 אני בשמחה הייתי קונה אותה אם זה היה בתקופה שקניתי את הגרנדה יד שניה שלי (עלתה לי כ64K ש"ח) (לא היה מהפכת ה60K לחדשים :-( )

הבעיה היא שהרכב הזה הגיעה לפני כמעט שנה במחיר של 86K והם לא הצליחו לימכור (היום המחירון כ77K), ועכשיו שנה אחרי שהרכב יהפוך בקרוב ליד שניה ויאבד ערך בצורה קיצונית הם מנסים לידחוף לנו בתור מיבצע מיוחד ב89K ש"ח! איךךךךךך?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...