Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה אפסילון צנחה ל 89990 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה? אתה מדבר על ההודעה שלי?

 

אז ככה:

יונדאי איטליה:

http://www.hyundai-motor.it/configuratore/confmusic.aspx?SysPk=nJpFrlmBk5ytpGsKlOAKEw%3d%3d

 

אתה רואה כאן ה-I10 1.2 היא החל מ-12 אלף אירו.

 

לנציה (יש רק איטליה לפי מה שאני מצאתי):

http://www.lanciaypsilon.it/ypsilon/car-configurator/index.html

 

12810.

 

עכשיו אני לא מבין מה ה-500, A1 ומיני קשורות כאן.

ואני לא יודע למה אתה חושב שאני מאמין שהתמחור שלהן הגיוני.

ה"חריצות" שלי נובעת מכך שיש אנשים שמוצאים את כל הסיבות בעולם להאשים חוץ מאת הסיבה האמיתית.

 

אפשר להאשים את הישראלים, את הסטיגמות ועוד אלף ואחת שטויות.

 

האמת היא שאם אפסילון הייתה עולה 69990 כמו שהיא אמורה לעלות (ושים לב שכאן היא מתחרה ברכבים שהם ליגה מעליה כמו הפאביה) או אפילו 72990. אתה יודע מה? גם 74990. אז היינו רואים הרבה יותר כאלו ואפילו אני הייתי שוקל ברצינות.

 

אז לפני שאתה מנסה לתייג אותי כאיזה גרופי של יצרן אחר ושונא לנצ'יות או לא יודע מה, כדאי שתרד מזה.

נראה לי שבהודעה של איציק170, כאן למעלה, מובהרת היטב הטעות שלך בנוגע לתמחור האירופי. בהמשך אפשר להתרשם לא רע מעומק האובססיה שאוחזת כאן חלק מהחברים כשמדובר ביבואן הזה ובמכונית הזו. אז אולי אתה סתם יושב ועושה חשבונות מה נכון ומה לא ובאיזה מחיר ואצלך לא מעורב רגש בענין, כפי שאתה מעיד על עצמך, אבל אצל חברים די מכובדים כאן האדום בעיניים ממש מבהיק. קצת מוזר הייתי אומר.

פורסם

זה לא השוואה הוגנת - היונדאי I10 שעולה כאן בארץ 88000 היא אוטומטית והאיטלקית היא ידנית.

 

עכשיו תשמעו, אתם חושבים שלאנשים אחרים יש אדום בעיניים - לטענתי לכם יש מחסום על העיניים, היבואן הזה דופק מחירים ואז מקצץ בלי למצמץ עשרות אלפי שקלים - זה מה שמרגיז פה.

תתמחר מהתחלה במחיר תחרותי ותמכור כאילו אין מחר.

 

אני מבטיח לך שבמחיר הנכון אולמות התצוגה של לנצ'יה היו מלאים.

תמכור לי מיני במחיר של סופר מיני ותטען שהיא יוקרתית/פרימיום וכו' - אני מוכן לקבל.

תמכור לי מיני במחיר של משפחתית - אתה יכול להישאר איתה.

 

היבואנים בארץ יודעים לתת מחיר שצריך. צ'מפיון נתנו מהלך מבריק עם הפאביה והאיביזה. קרסו עם הקליאו. קיה עם הריו והפיקנטו. סוזוקי עם האלטו הפכו את השוק.

 

סמל"ת מתנהגים בצורה מוזרה, ראה ערך פנדה...

פורסם
זה לא השוואה הוגנת - היונדאי I10 שעולה כאן בארץ 88000 היא אוטומטית והאיטלקית היא ידנית.

 

עכשיו תשמעו, אתם חושבים שלאנשים אחרים יש אדום בעיניים - לטענתי לכם יש מחסום על העיניים, היבואן הזה דופק מחירים ואז מקצץ בלי למצמץ עשרות אלפי שקלים - זה מה שמרגיז פה.

תתמחר מהתחלה במחיר תחרותי ותמכור כאילו אין מחר.

 

אני מבטיח לך שבמחיר הנכון אולמות התצוגה של לנצ'יה היו מלאים.

תמכור לי מיני במחיר של סופר מיני ותטען שהיא יוקרתית/פרימיום וכו' - אני מוכן לקבל.

תמכור לי מיני במחיר של משפחתית - אתה יכול להישאר איתה.

 

היבואנים בארץ יודעים לתת מחיר שצריך. צ'מפיון נתנו מהלך מבריק עם הפאביה והאיביזה. קרסו עם הקליאו. קיה עם הריו והפיקנטו. סוזוקי עם האלטו הפכו את השוק.

 

סמל"ת מתנהגים בצורה מוזרה, ראה ערך פנדה...

כדאי היה שתבדוק אם ההשוואה הראשונה שאתה הבאת בין היונדאי הקטנה לאפסילון הזו וממנה גזרת "תמחור שערורייתי", היא הוגנת, לפני שאתה בודק השוואות אחרות.

עוד כדאי שתבדוק עם עצמך למה מה שאצל צ'מפיון ( שחתכה מחירים באופן קיצוני לכל הסיאטים ומכריזה שם על מבצעים, כמעט יום כן, יום לא, יום "נראה, תבוא, נדבר" ) נתפס אצלך כ"מהלך מבריק", בעוד מהלך דומה אצל סמל"ת הוא "התנהגות מוזרה".

אין לי קשר ליבואן הזה, אני סבור עם זה שהוא זוכה ליחס עתיר משקעים ריגשיים, רווי סטיגמות ודעות קדומות באופן כזה שלי לפחות קשה להבין את מקורו. השירשור הזה על כל פנים מוכיח באופן די חותך את קיומו. יחס זה, בניגוד לדעתך, הוא כה מושרש עד שגם הורדות מחירים רציניות יותר לא ימלאו את אולמות המכירה של סמל"ת. וזה מצער מכיון שלהבנתי, ידיעתי, גם נסיוני, למרבית המכוניות שהוא מביא יש ערך מוסף וסוג של אופי וייחוד שלחלק נכבד מהמתחרות אין.

פורסם

רועי,

ההבדל בין סמל"ת לצ'מפיון הוא שצ'מפיון בד"כ מורידה מתמחור יקר/שערורייתי לתמחור הוגן/זול.

מה שסמל"ת עשו זה שנתנו תמחור שערורייתי/הזוי ועכשיו מורידים למחיר יקר וכאילו אנשים צריכים לשמוח(בשיטת להכניס עז לחדר ואז להוציא אותה).

שוב, האפסילון באירופה מתחרה בפאביה/ריו ועוד. תמחור הוגן שלה(אפילו קצת על גבול היקר) היה אמור להתחיל ב-80K ש"ח. כלומר, ממשיכה לרמות את הלקוחות שלה וסביר להניח שתמכור יותר בזול דרך יד 1 0ק"מ בחברות הליסינג. כאשר הלקוחות, ישלמו במחיר המחירון של האוטו ביד 2 וידפקו.

פורסם
ויש בכלל "שאר" כאלה? אני חושב שלא ראיתי פונטו או פנדה חדשות כבר ה-ר-ב-ה מאוד זמן.

נראה לי שאצל סמל"ת פשוט מתמחרים הכי גבוה שאפשר, ואז מנסים להציל את המלאי.

עם ה- 500 זה הצליח להם, כי היא קצת קרובה לקטגוריה של מיני.

 

דווקא מה שמצחיק זה שבגלל מבצעי ההוזלות על הפנדה, רואים לא מעט חדשות כאלו בחודשים האחרונים על הכביש וגם כולן ידניות כי כרגע לא משווק הדגם הרובוטי. בשנת 2011 נמכרו יותר מ 700 פנדות שאני לא בטוח שמכרו כמות כזאת בשנים הקודמות בגלל התמחור מאוד גבוה...

נראה מה יהיה באפריל עם הפנדה החדשה.

פורסם
שהצרפתים והאיטלקים ימשיכו להכין אוכל טוב...

במכוניות הם לא מבינים :-D .

 

תמיד סקרן אותי מי זה ה"אחד שמבין" בכל הטוקבקים, סוף סוף מצאתי, ישראלי שאומר על איטלקים וצרפתים שהם לא מבינים ברכבים.

כמה יוהרה וכמה טיפשות בחצי משפט, שברת שיא.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

הבעיה בארץ הזו היא הסטיגמות.

עובר מפה לאוזן,

ללא נסיון קודם,

צרפתי=זבל

איטלקי=קקה

וכו'.

לכן למדינה שלנו אין תרבות מוטורית ,

שלא לדבר על כבישי המדינה, כולם על יפנומאטיות, בצבע אחיד, כסוף\לבן\שחור

צבעים בסיסיים, הכול רגיל אין יוצאי דופן.

לעומת חו"ל ששם הרכבים שונים מבחינת צבע וכו'

שם לא מסתכלים צרפתי אה להתרחק.

מה שאנשים לא יודעים, או שפשוט מחליטים להתעלם

זה שהכל רכב מסוג או ארץ שלא תיהיה, עובר חודשים במנהרות רוח, בדיקות, פידבקים וכו' וכו',

עד שהוא יוצא מפס הייצור, ושום רכב לא יצא מפס הייצור לא תקין, כיום הרכבים מגיעים עם אחריות יצרן של 3-5 שנים

כך ש החלק הקובע זה תחזוקת הרכב,

מכיוון שרוב הישראלים מחפשים איך לחסוך ואחכ" לוקחים את הרכב לסכנין וכד'

לאחר מכן מוכרים את הרכב ומתחילות התקלות אז מתחילות הסטיגמות.

והכול רק מלחסוך כמה לירות שמות היצרנים נופלים בריייטניג.

סקסו,כי 3 גלגלים זו לא בושה!

פורסם
כדאי היה שתבדוק אם ההשוואה הראשונה שאתה הבאת בין היונדאי הקטנה לאפסילון הזו וממנה גזרת "תמחור שערורייתי", היא הוגנת, לפני שאתה בודק השוואות אחרות.

עוד כדאי שתבדוק עם עצמך למה מה שאצל צ'מפיון ( שחתכה מחירים באופן קיצוני לכל הסיאטים ומכריזה שם על מבצעים, כמעט יום כן, יום לא, יום "נראה, תבוא, נדבר" ) נתפס אצלך כ"מהלך מבריק", בעוד מהלך דומה אצל סמל"ת הוא "התנהגות מוזרה".

אין לי קשר ליבואן הזה, אני סבור עם זה שהוא זוכה ליחס עתיר משקעים ריגשיים, רווי סטיגמות ודעות קדומות באופן כזה שלי לפחות קשה להבין את מקורו. השירשור הזה על כל פנים מוכיח באופן די חותך את קיומו. יחס זה, בניגוד לדעתך, הוא כה מושרש עד שגם הורדות מחירים רציניות יותר לא ימלאו את אולמות המכירה של סמל"ת. וזה מצער מכיון שלהבנתי, ידיעתי, גם נסיוני, למרבית המכוניות שהוא מביא יש ערך מוסף וסוג של אופי וייחוד שלחלק נכבד מהמתחרות אין.

 

תשמע, אתה מתחיל לחזור על עצמך וגם אני, אני לא מעוניין להיכנס כאן ללופ אינסופי - אני אנסה שוב:

1. באירופה, ה-I10 האוטומטית יקרה יותר מהאפסילון. כאן, אחרי "מבצע" - האפסילון יקרה יותר. אתה מבין את הבעיה? אני לא חושב שאני יכול להיות יותר ברור מזה...

2. על כל רכב כאן יש סטיגמה מושרשת. לסובארו יש פח דק, הונדה זה של ערסים, החלונות של פולקסווגן נופלים ובוא לא נתחיל בכלל לדבר עם הסטיגמות של סקודה וסיאט.

 

כולם רוצים לנצ'יה.

כולם רוצים אלפא רומיאו.

 

אלו מכוניות שכל אחד היה רוצה להחזיק.

 

המהלך של צ'מפיון מבריק בגלל שהכבישים מלאים בפאביות ובאיביזות.

סמל"ת כשלו כי לא ראיתי אפילו אפסילון אחת על הכביש! אחת!

יותר מזה - גם פונטו אבו ראיתי בודדות.

 

לעומת זאת יש לי ברחוב עכשיו לפחות 5 פונטו, מכל הדורות. פאק, בבניין יש לי 2.

 

אני חושב שהיחידי שיש לו כאן סטיגמות ודעות קדומות זה עתה ואתה כל כך בטוח שאנשים הם אנטי-סמל"ת שאתה לא מוכן להבין את הבעיה, צא רגע מעמדת המתגונן, אלא אם כן אבא שלך הוא מנכ"ל סמל"ת, אין לך מה להיות בעמדת מגננה - תפתח את הראש.

 

האונו הייתה הצלחה מסחררת.

הפונטו בכל הדורות של עד הגרנדה הייתה נמכרת בענק.

איפה היו הדעות הקדומות אז?

אני לא יודע בן כמה אתה, אבל אם אתה זוכר את התמא ואת הקאפה - גם הן נמכרו בצורה טובה יחסית למחירן (מכוניות יקרות).

ברחוב שלי יש 2 קאפות (איזה רחוב מגניב יש לי, נכון? :lol: ).

ודווקא עכשיו שחזרנו לעידן של גיר ידני ומכוניות קטנות - פיאט לא מיוצגת כהלכה על הכביש, למה דווקא עכשיו שכולם העולם קונה סופר מיני/מיני ידניות קטנות וזולות אף אחד לא קונה פיאט?

 

שסקודה פאביה עלתה 90-100 אנשים לא רצו.

ואז המחיר ירד ל-77 במבצע שופרסל.

ואז ירד ל-70 ובום - האולמות התמלאו, רשימות המתנה, בסקודה!! מי היה מאמין?!

 

שאני קניתי אוטו נכנסתי גם לפיאט וגם לאלפא.

שקלתי מיטו או לחילופין איזה פונטו איוו מאובזרת עם מנוע ה-TWINAIR או איך שלא קוראים לו.

 

למה שאני נכנס לסמל"ת אני מקבל מחיר ושאני נכנס לBUY AND DRIVE אני מקבל את אותו הרכב במחיר נמוך ב-30 אלף שקל כמעט? זה הגיוני? למה מגלגלים הנחות למקורבים בלי בעיה ולא ללקוחות פוטנציאלים? נגמרו שנות השמונים, זה עידן חדש.

 

למה קיה העולמית לקחה את הזיכיון מסמל"ת?

ואיך זה שהיום קיה פורחת? ואתה רואה קיה בכל חור?

 

עכשיו עזוב אותי רגע מפיאט, היא לא מעניינת אותי, היא מותג שהיה אמור להיות הרבה יותר נפוץ בכבישי הארץ, ולמרות מה שאתה אומר לרובנו זכרונות טובים מהפיאט שלנו.

 

לסמל"ת יש ביד ייצוג לכמה פנינים מוטוריות - ביניהן אלפא רומיאו ולנצ'יה - שתי שמות שעושות נעים לכל חובב רכב.

אם השמות האלו היו מופקדות ביד של יבואן אחר זה היה נראה אחרת.

 

תראה איך שלמה לקח את אופל שהייתה כשלון טוטאלי בעזור האחרון והרים אותה לראש טבלת המכירות.

 

מה יש לך כל כך להגן עליהם?

 

תבין, סמל"ת מתנהגים כמו מוכר בשוק הפשפשים.

אתה בא, דופקים לך מחיר, אתה הולך וצועקים לך מהדלת, בוא בוא רגע... מה הלכת... מדברים.

כאן זה לא הפאלפל של שלווה שנותנים למקורבים אקסטרא כדור ואת הפיתה החמה מלמטה,

שיפסיקו לנהל את העסקים שלהם כמו בסטה בשוק.

 

הייתה לי פיאט.

אבל לא קניתי אותו מסמל"ת, ככה שאין לי סיבה לשנוא אותם. גם במוסכים שלהם לא טיפלתי.

שנכנסתי לאולם התצוגה שלהם במטרה להתעניין ברכב קיבלתי תחושה לא נעימה שדברים מתנהלים בצורה לא שיוויונית ושכל אחד יוצא עם מחיר אחר משמעותית שונה.

 

אני מאחל לעצמי יום אחד שתהיה לי איטלקייה חמה (וגם מכונית מתוצרת איטליה לא אכפת לי שתהיה לי :lol: ) ובכל זאת, כצופה מהצד, תנסה להבין - אם כולם אומרים לך שיורד גשם, אז יש מצב שמשתינים עלייך.

פורסם

אנחנו כאן בפורום החלפת דעות, אין אפילו זיהוי אמיתי של החברים כאן, אז אם נמאס, או מרגישים בלופ אפשר להניח לענין בלי נקיפות מצפון מיותרות. לי טרם, אז ככה :

1. לך היתה טענה שיונדאי שנמכרת כאן ב 60K ש"ח, מחירה נמוך בעשרות אחוזים מזה של לנצ'יה אפסילון בעוד באירופה מחיר השתיים קרוב בהרבה. הובהר לך שהיונדאי הזו נמכרת באותם עשרות אחוזים, אפילו יותר, מתחת למחיר האפסילון גם באירופה. כל אלו לא מפריעים לך להמשיך להצמד לגירסה המקורית שלך, תוך הבאת דגמים שאינם כלל רלבנטיים להשוואה הזו.

2. הבהרתי קודם לכן שאין לי קירבה כלשהיא לסמל"ת ואני מגיב על סמך מה שאני רואה ומבין. אתה יכול להסכים, יכול גם לא, כפי שאתה עושה, אבל עיוות העובדות כדי שיתאימו לאותה תאוריה שלך שהיא לגמרי לגיטימית כאמור, גורע מאמינותה, לא מחזקה.

3. אין להבנתי שום דבר חריג במבצעי הוזלות ואין הם ייחודיים לסמל"ת, בדיוק כפי שאותה "התנהלות שוק" שאתה מזהה אצלו מאפיינת כמעט כל יבואן שמתקשה בעמידה ביעדי המכירה שלו. יש יבואנים שאתה מתפעל מ"מהלכים מבריקים" שלהם, שנוהגים בדיוק כך ואף בצורה קיצונית יותר. דווקא מהנסיון שהיה לי כקונה פוטנציאלי בסמל"ת, התרשמתי שמדובר בהתנהלות אחראית ובוגרת יותר מאשר אצל אחרים.

4. אפשר להתווכח על מחירים ומידת השפעתם על מכירות. על הרוח, שנובעת גם מהשירשור הזה שמלא ( לאוו דוקא מצידך ) בכל מיני סטיגמות, לעג, שמחה לאיד, "אמרתי לכם" לסוגיו השונים ובכלל אוסף של משקעים מאוד טעונים ושליליים בכל הנוגע ליבואן הזה ולמכוניות שהוא מוכר, קצת קשה יותר להתווכח.

פורסם

לדעתי כל המרמור (על סמל"ת ועל יבואנים אחרים שמורידים מחירים או עושים מבצעים) נובע מכך שאנחנו לא רגילים לכך שיש תחרות (אפילו מינימאלית) בענף הרכב. בגלל זה אנחנו חווים עכשיו קצת מערבולות, אבל בסוף המצב יתייצב ואנשים יבינו שהורדת מחירים היא דרך לגיטימית (ואפילו מצויינת, מבחינתנו כצרכנים) לקדם מכירות.

כאשר אנשים קנו פג'ו 207 לפני ארבע שנים במחיר שסבב סביב 110K, והם רואים היום שאת אותו רכב מוכרים ב85K ברור שהם כועסים, כי הם לא לקחו את זה בחשבון. אבל בפעם הבאה שהם יקנו רכב הם יבינו שרכב שהוצג בשנה האחרונה כנראה נמכר במחיר יקר יחסית, ורכבים שעומדים לפני החלפה (באותה קטגוריה, נניח) יהיו זולים ממנו. כשאדם ידוע את זה כל שנותר לו הוא לבצע החלטה מושכלת - האם שווה לי לקנות 208 יחסית ביוקר תוך שאני מבין שכנראה בעוד כמה שנים המחיר שלה כחדשה מהיבואן ירד משמעותית, או שאני מעדיף לקנות קליאו לפני החלפה בזול יותר ובעוד כמה חודשים לראות את הדגם החדש על הכביש? ואחרי שיחליפו את הקליאו - האם שווה לי לשלם יותר על קליאו חדשה ומגניבה, או שאני מעדיף לקנות קורסה חדשה בזול יותר ובעוד שנה להתבאס לראות את החדשה על הכביש?

כאמור, הורדת מחירים היא דרך לגיטימית לקדם מכירות, בעיקר בעולם כמו עולם הרכב, בו למוצר יש אורך חיים של כמה שנים טובות ועם הזמן הוא נאלץ להתחרות מול מתחרים צעירים וכנראה טובים יותר. ברגע שההתנהגות הזאת (שהיא ההתנהגות ההגיונית! המצב הקודם היא לא נורמאלי) ידועה מראש, כל אחד יכול לעשות את השיקולים שלו ולהחליט בצורה מושכלת, ואז גם לא תהיה סיבה להתעצבן על היבואן. הבעיה כרגע היא בשינוי שהשוק חווה - כשאנשים קמו את הרכבים הנוכחיים שלהם כנראה שמערכת השיקולים היתה שונה בעקבות העיוות בשוק שהיה כאן. אבל לאט לאט המצב יתייצב, אנשים יבינו והכל יהיה טוב.

פורסם

אני לא מבין כל כך גדול בלנצ'יות, חוץ מהעובדה שנהגתי על כמה מהן בחיים וממש לא התאכזבתי.

 

אני מבין את מי שמתעצבן על היבואנים אבל צריך להבין שהשיקולים של נהג אירופאי ושל נהג ישראלי הם שונים.

בעוד שהאירופאי נוסע בלי בעיה על ידני, בארץ הנהג צריך לחשוב על זה פעמיים.

יש עוד שיקולים כמו ירידת מחיר אבל בארץ זה משפיע הרבה יותר כי המחיר ההתחלתי הוא הרבה יותר גבוה וירידת הערך בכלליות היא הרבה יותר חדה.

 

אני זוכר בלנצ'יות שהייתי בהן את כמות האבזור, שהייתה הרבה יותר מאשר מה שמגיע באפסילון.

יכול להיות שזה מצדיק את ההפרשים בין I10 לאפסילון.

 

יש לנו איזושהי רשימת אבזור שאפשר לראות בשביל להשוות בין הדגמים?

 

הקטגוריה של הרכב לא רק נמדדת בגודל שלו, אלא גם באבזור, באיכות וכו'.

אולי למישהו שלא מעריך איכות, שני הרכבים נראים אותו דבר אבל בשביל מישהו שקצת יותר שם לב לפרטים, הלנצ'יה מצדיקה את המחיר שיש לה בארץ.

פורסם
תשמע, אתה מתחיל לחזור על עצמך וגם אני, אני לא מעוניין להיכנס כאן ללופ אינסופי - אני אנסה שוב:

1. באירופה, ה-I10 האוטומטית יקרה יותר מהאפסילון. כאן, אחרי "מבצע" - האפסילון יקרה יותר. אתה מבין את הבעיה? אני לא חושב שאני יכול להיות יותר ברור מזה...

2. על כל רכב כאן יש סטיגמה מושרשת. לסובארו יש פח דק, הונדה זה של ערסים, החלונות של פולקסווגן נופלים ובוא לא נתחיל בכלל לדבר עם הסטיגמות של סקודה וסיאט.

כולם רוצים לנצ'יה.

כולם רוצים אלפא רומיאו.

.

 

:not_worthy:

כל מילה נכונה.

לאן הלכה לאיבוד פיאט? למה הג'ולייטה לא נמכרת כמו ה- 147?

הלוואי שיאבדו גם את הזיכיון לאלפא, אני בטוח שנראה פתאום 159 במחיר של אינסיגניה. (כלומר 175 במקום 205)

אגב, קראתי היום שהם מכרו את המתחם בראשון שתכננו להקים בו מתחם לוגיסטי - ללובינסקי. אולי זה מעיד על משהו, למשל על רמת מכירות נמוכה... (ואולי על רווח אדיר על הקרקע, איפשהו אני לא חושב שהבעלים של לובינסקי, שהם גם חלק מהבעלים של IDB, היו משלמים מחיר מופרז...)

 

ועם כל זאת, יש לנו שני חברי פורום שעובדים שם - לחבר מאברט' יש חייים יחסית קלים (כי הוא מוכר תכשיט, ועל תכשיט גובים הרבה כסף), ואולי לחבר החיפאי יש חיים קצת יותר קשים, ואני מאחל להם רק דברים טובים והצלחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בשביל מישהו שקצת יותר שם לב לפרטים, הלנצ'יה מצדיקה את המחיר שיש לה בארץ.

 

נו, אז כנראה שאין בארץ הרבה ששמים לב לפרטים... ואגב, איזה מחיר מוצדק?

(א)המקורי?

(ב) הנוכחי?

(ג) אצל BUY&DRIVE?

(ד) כיד2?

 

אתה מוזמן להמליץ להוריך לרכוש כזאת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...