רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 783 צפיות
וילון שחור עם סמל החברה ומגיני רוח בראשון..? תודה
הודעה אחרונה מאת optra5, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 764 צפיות
קיבלתי דו"ח חניה, למעלה על הדו"ח רשום נמסר ביד אבל בפועל הוא הודבק על השמשה ולמטה רשום הודבק בגדול. יש פה אופציה לערער על הדו"ח? דו"ח משטרתי.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 858 צפיות
שלום לכולם יש לי רכב שאני מעביר על שם אישתי ,ויש לי ת"ז של האדם שמכר לי, השאלה אם אני יכול לקחת יפויי כוח בשם אישתי ובשם בעל הרכב וללכת לבד להעביר בעלום כאשר יש לי שני יפויי כוח?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 1 תגובות
- 582 צפיות
שלום רציתי לשאול עם אתם יודעים מה הכתובות של פיז'ו וקרייזלר אבל לעיתונים כי אני צריך להוריד תמונות. תודה
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
מפרסם את ההודעה עבור חבר, אשמח אם מישהו מהנציגים של היבואן של הקונצרן הדגול יוכל להעביר הלאה כדי לדאוג שאותו מנהל ילך לחתום בלשכה, פשוט בושה וחרפה כזה שירות מגעיל. "אתמול בדרכי לחרמון נכנס בורג לאחד הצמיגים בדופן וגרם לקרע שחייב החלפת צמיג . החלפתי בינתיים לצמיג הרזרבי (בייגלה/דק), והתחלתי לברר היכן ניתן להשיג צמיג כמו שלי. לאחר שעתיים (ממשיך בנסיעה לחרמון) שבהן שוחחתי עם כמה וכמה פנצ'ריות בצפון ובמרכז הבנתי שיש לי בעיה. החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות של צ'מפיון בכדי שיבררו לי היכן אוכל להשיג צמיג כמו זה שיש לי על הרכב . נציגת השירות אמרה שתברר ותחזור אליי. מאוחר יותר, חזרה אליי עם התשובה המפתיעה ששהצמיג הזה לא מיובא לארץ . התפלאתי לשמוע שהיבואן מביא רכב ל…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היום במוסף ממון של "ידיעות": "הנחות ענק על דגמי BMW ותימחור "אמיתי" לדגמים והכל במסווה של "טובת הלקוח". היבואנים מנסים להסתיר את ערוותם המדולדלת לאחר ששנים עשקו ורימו את הלקוחות ודחפו ללקוחות מכוניות לא מתאימות וללא מבחר במחירים מופקעים, אין זה "אשמתם" של היבואנים אנו הלקחות אשמים ואפילו יותר! שנים היה לנו נוח להתנהג כעדר ולקנות 1600 אוטומטית יפנית במחיר מופקע כי זה מה שדחפו לנו... כניסת המכוניות ה-"קטנות" ידנייות והחסכוניות בדלק, ע"י יבואן אמיץ שהוכיח שכאשר ניתנת ללקוח האפשרות הוא אינטיליגנטי מספיק לעשות את הבחירה הראוייה לו, פוצצה להם את בועת הסבון בפנים, לא עוד לקוח ממושמע שעושה מה שאומרים לו אלה לקוח חכם מבין ולא מתפשר! השוק נמשך למטה, מחיר…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 14 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
ערב טוב. אני מעוניין לדעת באילו חברות השכרה באירופה ניתן לשכור רכב לנהגים צעירים/חדשים בני 19, כאשר אחד מהם הוא אני עם וותק של שנתיים באפריל והשני עם וותק של כמה חודשים, פחות משנה בוודאות. אין חשיבות לסוג הרכב, די ברור לי שלא ישכירו לי עכשיו בוגאטי או BMW, אבל אני מניח שיתנו משהו כמו גולף או פוקוס? תודה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כתבה שקראתי עכשיו בוואלה. הבנאדם פשוט שיחק אותה... אולי אנחנו צריכים ללמוד מזה שבכל מפגש עם המשטרה יש להדליק מצלמה, זה יכול לחסוך הרבה זמן וכסף http://cars.walla.co.il/?w=/4715/2511106
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
אין לי תמונה, ראיתי בכביש מרצדס שעניינה אותי, בצורה מרובעת כזאת שמזכירה סובארו ליאונה , נראית די ישנה, מישהו יכול לעזור לי בזיהוי הדגם?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
עקב שינוי הסטטוס המשפחתי לגרוש לאחרונה והצורך להקפיד הקפדה יתרה על כל ההוצאות אני כעת מעוניין לבדוק חלופות לסוכן הביטוח שלי שמסתמן שהוא לא הכי זול והזרז הוא שאני צריך לדאוג לחידוש הביטוח לגטס הקטנה החל מהראשון למרץ. יש המון פרסומות לביטוחים הישירים ולכמה הם זולים והמון הצעות מפתות מחד, יש המון סיפורי זוועה ותלונות על החברות השונות והביטוחים הישירים מאידך. אם זה משנה אז יש לי עבר נקי (טפו, טפו, טפו) של 3 שנים ללא תביעות ואני מעל גיל 40 כך שאני יכול להנות מכל ההטבות שזה מקנה. אשמח לעצתכם, ממי עדיף לשמור מרחק ולא לבטח או לחילופין, אצל מי כן כדאי (גם המלצה על סוכנים טובים באזור נתניה תתקבל בברכה) בתודה מראש, אני
הודעה אחרונה מאת Platinum, -
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
בתאריך 9.01.2012 רכשתי פילטר אוויר + פילטר שמן למכונית שלי מארה"ב. בתאריך 14.01.2012 הגיעה החבילה לארץ , ואז התחיל הסרט . בתאריך 25.01.2012 קיבלתי מכתב להגיע ולשחרר את החבילה . - כאשר הגעתי למכס בירושלים לשחרר את החבילה נאמר לי כי אני חייב אישור משרד התחבורה , קיבלתי טופס למלא , ולצרף לטופס : צילום רשיון רכב, צילום חשבונית קנייה, צילום ת.ז , ואישור מוסך מורשה . - הטופס נישלח , ואחרי 10 ימים קיבלתי את האישור המיוחל בדואר . - המכס ביקש ממני להביא את האישור המקורי + ת.ז + חשבונית קנייה , וכך היה , כאשר היום בבוקר התייצבתי במכס ירושלים בגבעת שאול , כאשר ציפיתי כי אחרי חודש ימים סוף סוף אקבל את החבילה לידי , אולם במכס חיכתה לי הפתעה , כשהמוכס מ…
הודעה אחרונה מאת vital2410, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 868 צפיות
היי, ברשותי רכב מסוג פיג'ו 206 שנת 2003 1.6 אוטומט. לפני חודשיים בעקבות חום מנוע שעלה ביצעתי שיפוץ ראש מנוע. האם בעקבות זה יש ירידת ערך לרכב ? או שאם אני רוצה למכור אני יכול לבקש את המחיר מחירון? תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני לא יודע אם הנושא מתאים לפורום הזה אבל אני אנסה... אני מאוד אוהב מכוניות כבר הרבה שנים אבל אף פעם לא יצא לי להתעמק בנושא. יצא לקרוא בהרבה יותר מדי מקומות (שרשורים, כתבות ועוד) על מנועים. אשמח מאוד אם מישהו יוכל לספר לי (הרחבה בבקשה) על סוגי מנועים וכל מיני מושגים כמו צילינדרים, בוכנות מגדשים וכו׳. תודה מראש, עידו.
הודעה אחרונה מאת gsuvnkl, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 625 צפיות
אתמול צפיתי איך מניית PSA צומחת ב 8%. בדיקה זריזה באתרים פיננסיים גילתה כי העליה במניה היא בעקבות משא ומתן למיזוג עם חברה שזהותה לא נחשפה. היום כבר מפורסמים הנתונים, על רקע משבר פיננסי קשה שעוברת PSA, הם מחפשים פרטנר ומנהלים הסכם מיזוג לשיתוף פעולה עם GM. לטעמי האישי, לצרכן זה לא עושה טוב וההתכנסות הזאת לחברות ענק תיצור את אותה בעיה שיש בחברת VAG .הרבה רכבים זהים עם פח חיצוני שונה וכל היצרנית מתחת למיטריה הזו מאבדים את אופיים שהיה להם ונהפכים ל"תאומי" הרכב של חברת העל. גם עם קרייזלר-פיאט אנחנו רואים את זה קורה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
זקוק לעזרה או אזהרה:בעיה עם מצלמת ה DVR 1 2
מאת Guest car4fun- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום, לפני למעלה מחודש בערך רכשתי מצלמת רכב לציילום המתרחש בנהיגה סוג המצלמה הוא HD720P DVR מסוחר ששם המשתמש שלו הוא hopezone001 המוכר את המלמה באיביי. מאחר שרבים מהמשתמשים רכשו מצלמה שכזו או דומה לה, רציתי להתייעץ או להזהיר, מאז שחיברתי את המצלמה לרכב כל מספר ימים המצלמה פשוט נכבית. היא מחוברת תמיד לשקע מצת הרכב כך שסוללה היא לא הבעיה. למי שמכיר תקע החשמל המחובר למצת דלוק גם הוא באור אדום,, מה שמעיד על תקינות ככל הנראה של השקע עצמו שמקבל חשמל. עם זאת המצלמה ממשיכה לפחות פעם בשבוע להיכבות ולא להדלק. רק אחרי שאני מוציא את הסוללה ממקומה ומחזיר חזרה לפעמים אחרי פעם אחת ולפעמים אחרי התעסקות ממושכת , המצלמה חוזרת לעבודה שוב לפרק זמן מסוים. העליתי את הנושא הזה בפ…
-
- 1 תגובות
- 789 צפיות
שלום, סלחו לי על הבורות כי אינני סגור על הנושא הזה. אני רוצה שמתחת למכסה המנוע הכל יראה נקי ויפה (פיג'ו 306 XR 1998) האם מותר להתיז מים בלחץ (זרנוק) ? *עריכה* עכשיו שמתי לב שפרסמתי בטעות בפורום הכללי, קבלו התנצלות
הודעה אחרונה מאת micha89, -
רנו מחדשת את המגאן ספורט לשנת 2012, בינתיים לשוק הבריטי בלבד שהוא כידוע, השוק הגדול בעולם למכוניות האצ'בק חמות. הרבה חדש אין, אבל יש תוספת הספק של 15 כ"ס ו-0-100 קמ"ש ב-6.0 שניות.
הודעה אחרונה מאת Gosser1860, -
http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/357198 " מחיר הבנזין בישראל עומד לטפס לשיא חדש - כתוצאה מהעלייה במחירי הנפט בעולם. בסוף השבוע קפצו החוזים על נפט מסוגים "טקסס מתוק" ו"ברנט" - שעל בסיסם נקבעים מחירי הבנזין בישראל - ונסחרו בשיא של 119.67 דולרים לחבית. כעת צפוי מחיר הבנזין לעלות 20-15-ב אגורות נוספות לליטר, עד לרמה של 7.6 שקלים בשירות עצמי ויותר 7.8-מ שקלים בשירות מלא. זאת, לאחר שמחירו של ליטר בנזין כבר הספיק לעלות 35-ב אגורות במצטבר בחודשיים האחרונים. " רוצים להריץ הימורים על מתי ה8 יגיע - אני לוקח את זה בצחוק, קחו את זה גם אתם, הרי ידוע לכל שמתישהו נשלם גם 10 שקלים כאשר 7 מתוכם יהיו מס.
הודעה אחרונה מאת MiT5, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אודי A3 החדשה וגם וולוו V40 החדשה נחשפו היום בתמונות רשמיות ראשונות.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
קילוף שכבה מבריקה + תמונות- מה אפשר לעשות?
מאת Guest car4fun-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני מספר שבועות מצאתי את הקילופים האלה בטומבון הקידמי. כניראה שכבת לכה שהתקלפה. לדעתי זה קרה מרובה הלחץ שיש בשטיפות והצמידו אותו יותר מידי קרוב. כמי שאוהב לטפל ברכב שלו באופן עצמאי או לפחות במה שניתן ,האם יש דרך לטפל בזה בצורה עצמאית?
-
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש מסגרת שחורה פשוטה ללוחית מספר הרישוי של הרכב, הייתי באוטודיפו ולא היה להם אלה ללוחיות קטנות (רכבים אמריקאיים). אז מישהוא יודע איפה אני יכול למצוא מהם באיזור הצפון? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
2 כוכבים? באמת? האמת, לא חשבתי שאזכה כבר לראות תוצאות כאלה אפילו לא מיצרן סיני! מאחר והרכב גם משווק ונמכר בארץ, יש חשיבות מקומית לתוצאות האלה. פרוט מאתר N-CAP
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מי שיביא את זה לארץ יתעשר בגדול.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
זקוק לעזרה: הורדת אנטנת דיבורית והחלפת אנטנת רדיו.
מאת Guest car4fun- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, לאחר שקניתי את האוטו.אני לאט לאט מתחיל לעצב את הרכב לפי טעמי. 1.האנטנה של הדיבורית הנמצאת בצידה של השמשה הקידמית לא מוצאת חן בעיניי ואני רוצה להוריד אותה. אני לא יודע איך ולא מעוניין לחטט סתם. אם מישהו יכול להסביר לי איך מסירים אותה בבטחה וכמובן לאחר ההסרה איך ניפתרים משאריות וסימנים של הדבק בצורה נכונה? 2.את האנטנה של הרכב (מאזדה 3) אני רוצה להחליף לאנטנת SHARK . האם אפשרי? איך מבצעים את הסרת האנטנה ואת התקנת האנטנת שארק? אשמח לקבל טיפים לפני שאתחיל בעבודה ואסתבכך.. אודה לכם על העזרה.
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן. ביום שבת נוסעים לדרום לטייל קצת בשטח, לשני כלים יש לנו עגלה אך לעוד כלי יש צורך בעגלה. האם מישהו מכיר מקום שמשכיר עגלות כאלו לפי יום? העגלה צריכה להתאים בגודל עבור פולריס ריינג'ר. בתודה, בן.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- 2 תגובות
- 655 צפיות
אז קיבלתי ליומהולדת 18 מתנה מההורים- קורס נהיגת מירוצים בקפריסין של מסלולים מישהו שמע? מכיר? יודע משהו?
הודעה אחרונה מאת eden994, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כתבה מאוד מעניית מ - YNET שימו לב לבעיות אשר נבחנו בשנת 1897- נשמע לכם מוכר ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4190926,00.html
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למי שמכיר את רחוב מסדה בחיפה, יש מעבר חצייה אחד בכניסה אליו, ואחרי כמה מטרים יש מעבר חצייה נוסף, מול בית הספר. דווקא המעבר השני, מול בית הספר, ממוקם בתוך סיבוב, הגבלת החנייה במקום גרועה מאד, כך שנוצר מצב של מעבר חצייה בלתי נראה, עם חוצים בלתי נראים עד שהם עוברים את הכביש. עכשיו המצב הזה עוד יותר גרוע, כי מי חוצה שם? בעיקר ילדים, שגם כך קשה לראות... עם מי ניתן לדבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, אני מחפשת פטנט יצירתי להברחת מישהו/הם שמצא/ו לעצמם עיסוק משונה במיוחד הקשור ברכב לשלנו. המעשה שהיה כך היה: יום ראשון אחד בעלי חוזר מהעבודה בסביבות 7:30 בערב. באותו הזמן היינו עם שני רכבים באופן זמני - אחד שעמד למכירה והחדש-ישן שקנינו כשבועיים לפניכן (אימפרזה 2004). אני לקחתי באותו היום את הרכב השני, זה שעמד למכירה, כדי להסיע את הילד לחוגים, כך שהסוברו נשארה בחנייה מתחת לבניין. עבור הסוברו נקנה כיסוי שאני מקפידה לשים כל זמן שהאוטו בחנייה. בעלי זורק מבט לכיוון האוטו ושם לב שהכיסוי חצי בחוץ - כאילו מישהו ניסה להוריד אותו ולא הצליח, כי הוא היה תפוס עם הרצועה באגזוז וגם חתיכה הייתה תפוסה מתחת לדלת הנהג. הנחנו שמישהו ניסה לגנוב את הכיסוי, לא הצליח (הכיס…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אחרי שנתבשרנו על הוזלת המיני ובגלל שאין אתר מסודר למיני היה נחמד אם משהו היה מלבד המחירים מציין את האבזור, התוספות האפשריות בתשלום, את נפח המנוע/הספק ואת ה 0-100 והמהירות הסופית. לדגמי ה ONE - COPPER - COPPER S או כל דגם אחר שמיובא. במחירים החדשים זו אופציה ממש מעניינת.
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 326 אורחים (הצג רשימה מלאה)
