Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתה לקחת את החבילה "רק" כדי לראות אם זה מה שהזמנת ליד הפקיד של בנק הדואר ולצאת באלגנטיות החוצה ? :evil:

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על פילטר אוויר אני עוד מבין אבל בוא אני יספר לכם משהו:

 

הזמנתי דיבורית מקורית ל C5 (אני היחידי בארץ היתי, בשנת 2008) , BLUETOOTH.

הפריט נעצר במכס, תביא לנו אישור משרד התחבורה. אמרתי שזה רק דיבורית, זה לא בטיחותי וזה רק דיבורית, למה משרד התחבורה? לא עזר. לקחתי רישיון רכב וכו ונסעתי למשרד התחבורה לראובן. רואבן גיחח, וחתם בסופו של דבר.

 

הגעתי למכס חזרה ,

תביא לנו אישור שהחלק הנל מקורי.....

על החלק כבר יש סימון PSA עם מקט, אבל לא

לא OEM, לא תחיליפי, מקורי - עם סימול פיגו וסיטרואן עליו.

כולל מספר מקט

הדפסתי את המקט של המוצר (יחד עם תאור טכני, הסבר מהיצרן וכיוב) CITROEN SERVICE

הגשתי למכס ,לסיכומו של עניין:

יום עבודה שלם מ 9 עד 5 הלך.

נסיעות הלוך ושוב מהדואר המרכזי ועד משרד התחבורה וחזרה.

הדפסת מסמכים מ CITROEN SERVICE

ותשלום אגרות עמלות ודברים שונים ומשונים בסך 700 ש"ח

שאפו למדינה ה*** הזו.

שדופקת את האזרח ומתעמרת בו עוד ועוד.

בנתים אנחנו כאן, אז הולך להם יפה.

פורסם

על פי הנוהל של משרד התחבורה שאני מצרף להודעה, בכלל לא צריך אישורים מיוחדים.תראה את הנוהל לפקיד בתקווה שזה יעזור לך לשחרר את הפילטר במהרה בימינו אנו.http://www.nsuprinz.com/liorbaruch/general/Fast.pdf

פורסם

מישרד התחבורה והמשטרה צודקים שמורידים רכבים ששמו להם פילטר פתוח! ראה את העבריינים שנסעו ב260 קמ"ש לאחר ששיפרו את הרכב עם פילטר פתוח דומה!

(סמל ציניות :-) )

 

 

אהם! לא להגיד לפקיד פילטר! כי ביגלל זה הוא לא אישר- זה לא ברשימה!

לומר לו "מסנן אוויר"! ואז הוא יבין!

 

כל זאת אני אומר בצער רב!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הבירוקרטיה היא נכונה, ברור שצריך לבדוק את המוצרים..

 

ברור לך שצריך לבדוק? כי לי לא. אין לי מושג מה ההצדקה לבדיקה ואישורים מלכתחילה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

- למה מענים אותנו האזרחים הקטנים , הרי בסופו של דבר נשלם מס קנייה ומע"מ , אז בכל זאת דואגים לייצר ברוקרטייה מורטת עצבים בשביל שבפעם הבאה לא נרכוש מחו"ל ?

 

אני מרגיש שהם מערימים את הקשיים הללו בכוונה , ומטלטלים את האנשים כאילו שאין לנו דברים אחרים לעשות בחיים.

 

בקיצור: אתה עדיין לא הבנת איפה אתה חי. אם כך, אני ממליץ לך על הסרט "סלאח שבתי". יסביר לך את כל הענין בצורה ברורה, וחוץ מזה - יופי של סרט.

 

דני

פורסם
ברור לך שצריך לבדוק? כי לי לא. אין לי מושג מה ההצדקה לבדיקה ואישורים מלכתחילה.

 

האישורים נועדו לסרבל , לענות, להוציא לבן אדם את המיץ , ולגרום לא לא להביא יותר מחו"ל .

אני מזכיר לך ולכולם שללא קשר לזה לכך שהפילטר יושב כבר חודש בארץ ומחכה לשיחרור המיוחל , הרי בנוסף לזה

אצטרך לשלם מע"מ .

 

ברור לכל דיכפין , ובטח ובטח לאיש מקצוע ממשרד התחבורה , שמבין משהוא בחלקי חילוף , שמדובר בפילטר פשוט

שלא צריך שום אישור מיוחד , ולכן אין כאן שום צל של ספק שהמטרה היא להקשות ולענות נקודה !

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

שיטה מספר אחת במזימות עסקים - או שתספק להם סיבה לקנות אצלך או שתספק להם סיבה למה לא לקנות בשום מקום אחר. והרי לך, משרד התחבורה סיפק לך סיבה למה לא לרכוש בחו״ל - והיא שאם תרכוש בחו״ל תיענש בבירוקרטיה ועצבים. חבל שבמשרד התחבורה מקשים בכל התחומים ובכלל זהו משרד שכל התנסות איתו והתעסקות איתו היא שלילית ומרגיזה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
מישרד התחבורה והמשטרה צודקים שמורידים רכבים ששמו להם פילטר פתוח! ראה את העבריינים שנסעו ב260 קמ"ש לאחר ששיפרו את הרכב עם פילטר פתוח דומה!

(סמל ציניות :-) )

 

 

אהם! לא להגיד לפקיד פילטר! כי ביגלל זה הוא לא אישר- זה לא ברשימה!

לומר לו "מסנן אוויר"! ואז הוא יבין!

 

כל זאת אני אומר בצער רב!

 

לא מדובר בפילטר אויר פתוח , אלא בפילטר מ-ק-ו-ר-י של הרכב , ובבקשה לאישור כתבתי מסנן אויר ......

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

עכשיו אני מרגיש עוד יותר רע, מה יהיה עם המדינה שלנו?!!!!:brickwall: :brickwall: :brickwall:

 

הם עושים הכל כדי לא ליפגוע ביבואנים בארץ אהה?? מה הבעיה להביא חתיכת נייר מקורית לרכב? מה צריך כל הבדיקות האלה???

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מרתיח!

על העצבים שלך כבר עלו והסיפור שלך נשמע מגוחך בשנת 2012.

לדעתי, נסח מכתב יפה עם השתלשלות העניינים שמות תפקידים וכו' ונסה את מזלך בכלי התקשורת השונים.

במקביל בדוק פניה למשרד התחבורה (הי, זו שנת בחירות נסה אצל השר).

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

בחלקי רכב אולי כדאי לבקש מהמוכר שלא יכתוב שמדובר בחלק לרכב, שיכתוב משהו אחר שלא דורש הרבה אישורים.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...