Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברור לכל דיכפין , ובטח ובטח לאיש מקצוע ממשרד התחבורה , שמבין משהוא בחלקי חילוף , שמדובר בפילטר פשוט שלא צריך שום אישור מיוחד , ולכן אין כאן שום צל של ספק שהמטרה היא להקשות ולענות נקודה !

 

הרי זה מובן מאליו. למה חשבת אחרת?

 

את סלאח שבתי ראית? אולי תעשה להם הפגנה מול המכס ותדרוש שלא יאשרו לך את המסנן? :twisted:

 

דני

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרי זה מובן מאליו. למה חשבת אחרת?

 

את סלאח שבתי ראית? אולי תעשה להם הפגנה מול המכס ותדרוש שלא יאשרו לך את המסנן? :twisted:

 

דני

 

כן אה....

 

אני אחכה וארים טלפון כמו ילד טוב כל שני וחמישי למכס לבדוק האם הואיל בטובו , הוד רוממתו , המפקח על התעבורה מטעם משרד התחבורה להגיע ולבדוק אישית ופיזית את מסנן הנייר הזה , וכולי תקווה שהוא יחתום על השחרור ביום מן הימים .

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

אני במקומך הייתי הולך לשם עם הנוהל שפירסמתי בפוסט ומדבר איתם עד שיצא קיטור והם ישברו לפניך ויאשרו לך להכניס את הפילטר (מה שהיה צריך לקרות כבר מזמן).

פורסם

סוף סוף at last היום הגעתי למכס לאחר שהוד רוממתו , המרקיז , המפקח על התעבורה מטעם משרד התחבורה הגיע

וחתם על שיחרור הפילטר אוויר המדובר לאחר 39 ימי המתנה.

 

אני יכול לומר לכם שכאשר הגעתי למכס , למזלי המפקח היה שם , ולא חסכתי ממנו אף מילה !

בין היתר ביקשתי ממנו לדעת , מדוע על פריטים זניחים כגון פילטרים או פנסים , צריך אישור מיוחד

שמצריך אלף מסמכים ? הרי אתה איש תחבורה , אמרתי לו , מה אתה לא יודע מה זה פילטר אוויר ?

אתה לךא יודע שזה קישקוש מנייר?

 

שאלתי אותו : ועוד דבר שהוא הכי מרגיז , מדוע לאחר מתן האישור שלוקח 10 ימים לקבלו , עדיין צריך אישור

מפקח מיוחד הבודק פיזית את הפילטר ?

 

והוא ענה לי : אלו הם הנהלים , אתה רוצה תתלונן !

 

אמרתי לו : זו בושה וחרפה כל עינויי הדין הללו שאתם עושים בתור בעלי תפקידים ציבוריים ללא שום הצדקה !

האם אתה מבין אדוני שאתה עובד ציבור ? ואני הציבור !!! שמן הסתם משלם את משכורתך ?

 

....הלכתי משם , ואני מודיע לכם חברים שאני יעשה מהעניין הזה רעש במכתבים דרך עו"ד ( שהוא אחי ) עד

לשר התחבורה , ואדווח לכם כשיהיו לי תשובות בעניין .

 

יום טוב לכם

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

שלח תלונה למשרד מבקר המדינה, נציב תלונות הציבור וכו'. צריך לרדוף את הפקידים האלו עד שהם יבינו שהאזרח לא חסר אונים אל מול חומת הטמטום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

השאלה לאן התלונות האלה מגיעות?

אולי הן מצטברות בתיקייה שמתרוקנת כל כמה זמן. בודקים 2-3 מכתבים והשאר הולך לגריסה.

עד שאין איזה שריפה לא באמת אכפת להם.

 

כל שוק הרכב והחלפים בארץ זה מאפיה אחת גדולה שהשורשים שלה מתחילים מעובדי המדינה שאחראים למנוע את זה...

פורסם

כמו שאמרתי, בשביל לקבל תוצאה אתה צריך ממש להתעקש. על כל פניה שלך אתה צריך לקבל תשובה, אאל"ט תוך 30 יום. אם לא - מיד אתה שולח את אותה בקשה פעם שניה, ובנוסף - מכתב תלונה על כך שמכתבך מיום זה וזה לא קיבל תשובה במועד. אם גם על זה לא קיבלת תשובה במועד - תלונה למי שאחראי על מי שאחראי, וכולי וכולי.

 

עקשנות היא התשובה למלחמת התשה.

 

דני

פורסם

זו ההודעה שקיבלתי, עד עכשיו לא יצרו איתי קשר:

 

מר יצחק כהן שלום רב,

 

מכתבך מתאריך 06.12.11 נתקבלבמחלקתנו.

 

מספר תיק התלונה הינו :*****.

 

התלונה נבדקת על ידינו מולהגורמים המקצועיים הרלוונטיים במשרד.

 

עם קבלת תגובתם, נשיבך בהתאם.

 

 

 

בברכה,

 

שרון תזזו

אגף הביקורת ותלונות הציבור

משרד התחבורה

פורסם

מזל שקראתי את השרשור הזה...

אתמול בדיוק האצבע על ההדק באיביי הייתה ממש קרובה ללחיצה..ואז אמרתי בנתיים לא צריך..אולי בטיפול..

 

עכשיו אני אחשוב פעמיים אם להזמין בכלל. :?

 

וכמובן שיהיה בהצלחה..:-)

פורסם

חברים

להתחיל לתבוע

עבודות בכביש בשעות לא סבירות וללא הודעה מוקדמת , או כל עיכוב כגון המתנה של שעות בפקק עד שיגיע בוחן תאונות הדרכים ולפנות את הציר

משאיות העובדות בשירות הקבלנים החוסמות צירים בשעות העומס במרכז הערים

עבודות לשיפור פני העיר שלא מסתיימות לעולם וגורמות לאבק לכלוך ורעש ומחסור במקומות חניה ומדרכות ראויות להליכה

טרטור לא מוסבר בהליך שחרור מכס, ביבוא חלפים ,ציוד פנאי וכיו"ב לצריכה אישית

זמננו הפרטי שוה כסף!

הדלק הפרטי שלנו, עולה כסף!

הצהרון עולה כסף !

פורסם

אני מניח שאם מספיק תלונות מסודרות לתמ"ת, כולל תביעה ייצוגית מול ביהמ"ש הכל יתחיל לזוז. הקלטות של שיחות אשר מתעדות סחבת מכוונת וזילות והפצתן ברשת. עיין ערך, גרילה בעידן הרשת. הגיע הזמן להוריד את מסך הברזל! הגיע הזמן לרוצץ את ראש המפלצת!

 

ולענייננו. הרי אף אחד לא עושה כלום, אז מה אתם מלינים. אני קורא כל פעם את אותו הטקסט, פשוט בווראצייה שונה, כנ"ל בתחום הדלק.

 

אחרי חמש דקות בערך אתם כבר נכנעים, כי אתם לא רוצים להאבק, בגלל אלף תירוצים. לפחות שחררתם קיטור. מוזר שאצלי כל פעם שאני מייבא משהו ומגיע עם כל הטפסים וקול בריטון אסרטיבי מספיק הכל יוצר פיקס. מחשבים, חלקי חילוף לרכב, אלקטרוניקה, מתחת 50$ מעל ל400$. רעש, אסרטיביות, והקלטה מופגנת של כל דבר. אף פקיד לא רוצה להקרא לוועדות משמעת, להבדק על ידי מומנה לענייני כלדברשהוא וכאלו דברים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned


×
×
  • תוכן חדש...