Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא לא אני מבסוט מהרכב עד השמיים 170 כוח סוס שמספיקים לי ריפודי עור וגג לא ניראה לי שצריך יותר.

הרכב די קשה על הכביש בימיוחד עם גנט 17 חתך נמוך יחסית.

 

תיפתח מחירון ותיראה שבמחירון של המזדה אני יכול ליקנות איביזה או כל אימפרזה שתחפו להם שיפורים מיכאן ועד לאין סוף.

 

וגם לבעלים של הפורשה אני חושב שחוץ מילעמוד ליד הרכב אין לא יותר מידי מה לעשות איתו.

 

אני מכיר הרבה אנשים עם מכוניות חזקות שלא יוצאים איתם מהבית שמה לא יחרימו אותם.

 

הפורשה שציינת למעלה סתם רכב לא שימושי חוץ מיפוזה אין לך מה לעשות איתו.

 

אם אני והוא ניצא ביחד מהרמזור הוא יגיע 5 שניות לפני ל100 קמש ושם זה נעצר.

 

אז בישביל 5 שניות פחות שאתה מוגבל ל 100 קצת לא ניראה לי החרכי.

 

זאת המדינה מה לעשות רז..

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רז אני מתחבר למה שאתה אומר, אבל לדעתי רק ברכבים יקרים בהרבה (ובד"כ שימושיים ביומיום הרבה פחות). אם למישהו רנו כזאת עושה קצת טעם של נורמאליוצ במדינה המטורפת שלנו אז שיהיה בכיף ובהצלחה. מה שאני באמת לא מבין זה אנשים שקונים פורשות ופרארי במיליוני שקלים. הרי הרכבים האלה לא באמת שימושיים ביומיום. לא עדיף לקנות בארץ רכב מפנק "פשוט", ולקנות בגרמניה איזה פורשה עצבנית בפחות מחצי מחיר? עוד ישאר כסף לטיסת מחלקה ראשונה לגרמניה מתי שרוצים כדי לנהוג ברכב "כמו שצריך". את זה אני באמת לא מבין (אבל גם כאן, מי שזה עושה לו טוב, שיהיה לו בכיף), אבל כשמדובר על רנו כזאת, שעולה עד כמה שאני מבין כמו משפחתית רגילה "וחצי" (או אולי טיפה יותר), אז למי שזה עושה טוב אני לא רואה סיבה לא ללכת על זה

פורסם
דווקא לא אני מבסוט מהרכב עד השמיים 170 כוח סוס שמספיקים לי ריפודי עור וגג לא ניראה לי שצריך יותר.

הרכב די קשה על הכביש בימיוחד עם גנט 17 חתך נמוך יחסית.

 

תיפתח מחירון ותיראה שבמחירון של המזדה אני יכול ליקנות איביזה או כל אימפרזה שתחפו להם שיפורים מיכאן ועד לאין סוף.

 

וגם לבעלים של הפורשה אני חושב שחוץ מילעמוד ליד הרכב אין לא יותר מידי מה לעשות איתו.

 

ובכן, כנראה שאתה טועה. היום יצא לי לנסוע אחרי פורשה בוקסטר, וקצת לצד הרכב, והנהג נראה די מבסוט. כנראה הוא מבין את מה שאתה לא: לא חייבים לנסוע על 200 בכל ומקום וכל הזמן כדי להנות מרכב (מה שמחזיר אותי להשוואה מול חו"ל בהודעתי הקודמת)

 

אני מכיר הרבה אנשים עם מכוניות חזקות שלא יוצאים איתם מהבית שמה לא יחרימו אותם.

זה כי הם שיפרו באופן בלתי חוקי

הפורשה שציינת למעלה סתם רכב לא שימושי חוץ מיפוזה אין לך מה לעשות איתו.

לא שימושי? טוב, אני מניח שלהובלת רהיטים היא לא כל כך שימושית, אבל לנהיגה היא כן.

יש שיאמרו שהרכב שלך הוא גם רכב פוזה. למה לא לקחת מזדה 3? היא שימושית באותה מידה כמו המזדה 6 שלך

אם אני והוא ניצא ביחד מהרמזור הוא יגיע 5 שניות לפני ל100 קמש ושם זה נעצר.

אני מפקפק בכך, אבל שוב מחזיר אותך לפסקה הראשונה שכתבתי בהודעה זו

אז בישביל 5 שניות פחות שאתה מוגבל ל 100 קצת לא ניראה לי החרכי.

אם אתה חושב שנהיגה מתמצה במי מגיע ראשון לרמזור, אז ס-ב-ב-ה

זאת המדינה מה לעשות רז..

 

12345

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אל תיכעסו עלי הרכב באמת יפה מהיר וכל מה שתגידו.

 

לא יודע מה הטעם ליקנות כזה רכב או בכלל רכב אחר עם נתונים דומים.

 

לדעתי חבל על כל שקל, לאן שתגיע תימצאו את עצמכם בפקק או שתיהיו מוגבלים ל 100 קמש.

 

לא דווקא לרנו אלה לכל המכוניות שהם קצת מעל הממוצע.

 

יצא ליראות רכבים שעומדים להגיע עם 500 כוס סוס ומהירות סופית של 300 קמש - זה לא מתאים למדינה המעפנה שלו.

אפילו מזדה 3 מנוע 2000 זה כבר מפחיד ליקנות.

 

רז...

 

בגדול זה נכון, בקטן אתה עדיין נופל על סיבוב טוב פה ושם אפילו אם אתה חי בגוש דן, ויש מי שאוהב את הפידבק שנותנת מכונת ספורטיבית גם בנסיעה יומיומית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אל תיכעסו עלי הרכב באמת יפה מהיר וכל מה שתגידו.

 

לא יודע מה הטעם ליקנות כזה רכב או בכלל רכב אחר עם נתונים דומים.

 

לדעתי חבל על כל שקל, לאן שתגיע תימצאו את עצמכם בפקק או שתיהיו מוגבלים ל 100 קמש.

 

לא דווקא לרנו אלה לכל המכוניות שהם קצת מעל הממוצע.

 

יצא ליראות רכבים שעומדים להגיע עם 500 כוס סוס ומהירות סופית של 300 קמש - זה לא מתאים למדינה המעפנה שלו.

אפילו מזדה 3 מנוע 2000 זה כבר מפחיד ליקנות.

 

רז...

 

יש כמה אופציות:

 

1.המצלמות החדשות ממש ממש מפחידות\מדכאות אותך.

2.לא יצא לך לנסוע ברכבים שציינת (פורשה, פרארי וכו').

3.אתה לא באמת מכור לנהיגה ספורטיבית כמו שאתה חושב.

 

אם כל ה-3 האלה לא נכונים לגבייך אז באמת קשה לי להסביר למה אתה מוותר על ההנאה שלך בכזו "קלות".

 

באף מדינה אין חוק שמתיר לנסוע על 300 קמ"ש, בכל מדינה מתוקנת יש מצלמות מהירות ושוטרי תנועה שאוכפים את חוקי התנועה, יש מדינות רבות עם אספלט משובח מזה שיש בארץ ועוד יותר מדינות עם אספלט גרוע שבעתיים מזה שבארץ.

 

צריך להכניס דברים לפרופורציות, ללמוד איפה אפשר למתוח קצת את הגבולות ואיפה להרפות כי זה מסוכן (מסוכן=לרשיון, לרכב, לגוף).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אל תיכעסו עלי הרכב באמת יפה מהיר וכל מה שתגידו.

 

לא יודע מה הטעם ליקנות כזה רכב או בכלל רכב אחר עם נתונים דומים.

 

לדעתי חבל על כל שקל, לאן שתגיע תימצאו את עצמכם בפקק או שתיהיו מוגבלים ל 100 קמש.

 

לא דווקא לרנו אלה לכל המכוניות שהם קצת מעל הממוצע.

 

יצא ליראות רכבים שעומדים להגיע עם 500 כוס סוס ומהירות סופית של 300 קמש - זה לא מתאים למדינה המעפנה שלו.

אפילו מזדה 3 מנוע 2000 זה כבר מפחיד ליקנות.

 

רז...

 

רז, בוא תתרכז לתכתוב על דברים שאתה מבין בהם, בסדר?!

 

זה פורום רכב, אתה רוצה פורום משפחתומטיות, תפתח אחד.

אתה יודע, תפתח אפילו שרשור שהכותרת שלו: "למה לקנות רק רכבים משפחתיים".

 

רק בלי התכנים הטרחניים הללו בשרשורים שלא קשורים לזה.

 

נ.ב. אולי יש לי רעיון. שדלק מוטורס יימכרו כל מאזדה 2.0 עם דובי לנוסע, שלא יפחד...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
צודק,

אבל הסטיסטיקה שהמדינה שלנו מובילה בטווח מרחקים בין מצלמה למצלמה.

 

כמו שענו לך, עזוב כרגע את המצלמות.

אתה מקבל הרבה יותר מאשר מהירות. מהירות לדעתי זה החלק הכי משעמם בחווית הנהיגה.

מה שכיף זו התוצאה: התגובתיות במצערת, התחושה בהגה, התחושה בברקסים, האחיזה בפניות, הבטחון בנהיגה וכמה צריך להאבק ברכב (למשל כשיש רוחות צד חזקות), הבטחון ביציאה לעקיפות ועוד ועוד...

בסה"כ מקבלים מרכב ספורטיבי / ספורט חוויה כוללת הרבה יותר מהנה גם אם לא עוקפים את ה-120 קמ"ש.

פורסם

בקיצור אין לך את החיידק הספורטיבי בדם. אם היה לך את החיידק אז המשפחטומתית "מנהלים" שאתה נוסע בה הייתה מאוד משעממת אותך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

וכדי להגיב לעניין האשכול:

 

נראית מעולה. הטאצ' האדום רק מוסיף.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נ.ב. אולי יש לי רעיון. שדלק מוטורס יימכרו כל מאזדה 2.0 עם דובי לנוסע, שלא יפחד...

 

את היטי מוכרים עם מפלצת שלג, לא?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שוב, וידעתי שזה יוביל אותי לעימותים וחילוקי דעות.

 

אישית תמיד חלמתי על אימפרזה טורבו\ פונטיאק פייברד פורמולה

 

ולדעתי שוב בארץ אתה מוגבל .

 

אני אישית רכב כזה יוביל אותי למקומות שרכב לא אמור לקחת אותך.

תגיד לי שיש לך רכב עם 265 כוח סוס ואתה תיסע לאט ולא תיתפתה ואם לא אז אני ואחרים כן.

אני רוצה ליראות אבא שקונה לבן שלו כזה רכב, שיקנה לו אקדח עדיף.

 

הרכב מושך הנדרנלין אין מה לעשות ואני אישית אחרי שנישרפתי פעמים על ידי המישטרה בחודש האחורן נירגעתי מאוד.

ולאחרי שאדם מקבל בראש יופי יופי הוא מעריך רכב שלא יוביל אותו להיסתבך עם מישטרה ולא שדבר על תאונות.

 

רכב כזה מתאים יותר למסלול מאשר לכביש איילון שאני בטוח שעיניין של זמן עד שישימו בו פסי האטה.

טוב לא איילון הכיכר בשכונה.

 

אה נכון יש כמה כבישים בצפון\דרום שאני בטוח שמי שיקנה רכב כמו הרנו לא חושב עליהם בעת הקניה, עם עיקולים שמתיד מחכה לך רכב אחריו או הולך רגל או איזה רכב תקועשלא שם משולש 100 מטר מאחורה.

 

בטוח שיהיו עוד תגובות אבל אני חושב שמיציתי את הרעיון. מי שלקח רגע למחשבה על מה שכבתי אולי יחזור למציאות ולא ישאר תקוע בטופ גיר, שדרך אגב גם אני מושפע מהתוכנית.

רז...

פורסם

הבעיה שציינת אינה קשורה לסוג הרכב, היא קשורה לנהג.

 

אם אתה כנהג לא יודע לרסן את עצמך אז זו בעיה, בייחוד בעידן בו כל משפחתית ממוצעת משייטת בנינוחות בסביבת ה-130 קמ״ש.

 

נהגתי ברכבים של פחות מ-100 כ״ס ונהגתי במספיק רכבים מעל 500 כ״ס, היו מצבים ש״התגרזנתי״ עם הרכב בעל ההספק הצנוע והיו רגעים שמאוד נהנתי מהעוצמתיות שבשיוט איטי ברכב עתיר הספק.

 

בוא אני אתן לך דוגמא אחרת, מעולם התעופה דווקא, בתור בן במשפחה שהיתה קשורה עמוקות לחיל האויר יצא לי לראות המון מפגנים אוויריים, מטוסי f16 שעושים באזים מעל הראש במהירויות גבוהות ממהירות הקול, מטוסי f15 צוללים ומפציצים מטרות וכו׳.

 

ה״סצנה״ הכי עוצמתית שראיתי אי פעם במטוסי קרב היה מטוס סוחויי 37 שירד לבאז, הוציא גלגלים ופשוט נתן באז במהירות אפס על מצערת סגורה.

 

ואז הוא קיפל גלגלים והדליק מבערים....כולם הרגישו בפנים את גל החום של המבערים.

 

דמיין בראש את המפלצת הענקית והעוצמתית הזאת כשהיא חולפת על פנייך במהירות אפס, פשוט דואה באויר ללא רעש.

 

עוצמתי, נכון?

 

גם פרארי איטליה שחולפת על ידך בפקק ב-40 קמ״ש בלי רעש זה עוצמתי.

 

ואז הפקק משתחרר...

:twisted:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...