Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לעזרה או אזהרה:בעיה עם מצלמת ה DVR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סליחה,אני מגיב כאן קצת באיחור אבל זה עדיין רלוונטי כלפי.

 

כשאתה אומר להוסיף כמה שקלים אתה מתכוון ל 200? כי אני קניתי אותה ב 220, מחיר נמוך בחצי משלך.

 

 

אל תתבלבל יותר מידי. אני יעשה סדר. המצלמה עובדת הכל כמו שצריך. מחוברת למצת הרכב באופן קבוע. כך שסוללה תמיד מלאה. אחת לכמה זמן כשאני פותח סוויץ' היא לא נידלקת ולא מגיבה. עד שאני מנתק בטריה ומשחק איתה או לפעמים נותן לה איזה יום יומיים ושוב משחק איתה ואז היא נידלקת כאילו כלום לא קרה למשך מספר שבועות. וככה חוזר חלילה.

 

 

אתה יכול לכוון אותי איפה נמצא כפתור הריסט במצלמה הצפציפית הזאת?

המתח שמגיע מהמצת כשמפעילים סוויץ,מדליק את המצלמה.(המצלמה עובדת הכל כמו שצריך. מחוברת למצת הרכב באופן קבוע. כך שסוללה תמיד מלאה. אחת לכמה זמן כשאני פותח סוויץ' היא לא נידלקת ).
פורסם
המתח שמגיע מהמצת כשמפעילים סוויץ,מדליק את המצלמה.(המצלמה עובדת הכל כמו שצריך. מחוברת למצת הרכב באופן קבוע. כך שסוללה תמיד מלאה. אחת לכמה זמן כשאני פותח סוויץ' היא לא נידלקת ).

מצטער, קראתי את התגובה שלך שוב ושוב ולא הצלחתי להבין.

מה אתה רוצה?

פורסם

אני חושב שצריך להשלים עם זה שהמצלמות האלה הם באמת זבל סיני מהסוג המסריח.

אני גם רכשתי מאיביי לפני כשבועיים ויש לה בעיה שהיא מצלמת במין פריימים כאלה כל כמה שניות התמונה והקול נתקעים.

חבר אחר רכש אותה אחת בדיוק ואצלו אין את זה אבל האיכות ברצפה עד כדי כך שלא רואים מספר רכב, מה שכן הוא קיבל את הכסף חזרה.

206 XS

פורסם

אתה אומר שהמצלמה מחוברת קבוע לשקע המצת כך שהסוללה תמיד מלאה.ולפעמים כשאתה פותח סוויץ לא נידלקת.ואני אומר שכשאתה פותח סוויץ רק אז המצלמה נידלקת ורק אז יש מתח טעינה.אלה אים הסוויץ מחובר למתח קבוע ואז יש טעינה תמיד אבל כדי להדליק את המצלמה או לכבותה ,יש לילחוץ על הכפתור הפעלה במצלמה.(המתח שמגיע מהסוויץ משמש גם לטעינה וגם מפעיל את המצלמה).

פורסם

אני רכשתי אותה מצלמה מאותו מוכר http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=415153

עוד בנובמבר.

לא היו לי בעיות אם הדלקה למרות שאני לא תמיד בודק אים זה עובד או לא, מסך תמיד למטה.

 

בעיות של קפיצות בפריימים הופיעו באת שימוש בכרטיס SD קלס 4. בקלס 10 אין קפיצות ורואים הכל ברור. גם בלילה.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם
אני חושב שצריך להשלים עם זה שהמצלמות האלה הם באמת זבל סיני מהסוג המסריח.

אני גם רכשתי מאיביי לפני כשבועיים ויש לה בעיה שהיא מצלמת במין פריימים כאלה כל כמה שניות התמונה והקול נתקעים.

חבר אחר רכש אותה אחת בדיוק ואצלו אין את זה אבל האיכות ברצפה עד כדי כך שלא רואים מספר רכב, מה שכן הוא קיבל את הכסף חזרה.

לא מסכים איתך.

האיכות של המצלמה שלי מעולה. אתה יכול לראות גם את הזבובים שבדרך.

שום דבר לא נתקע ולא נעליים. הדבר היחידי זה כניראה נפלתי על אחת לא תקינה. וזה קורה גם כשאתה קונה בארץ.

לפחות "שם" הם מחשבנים יותר והיום אחרי 3 חודשים שהיא אצלי הוא עדיין מוכן להחזיר לי כסף או לשלוח חדשה.

וממש ממתנצל על כל העניין. להבדיל אלף אלפי הבדלות!

 

אתה אומר שהמצלמה מחוברת קבוע לשקע המצת כך שהסוללה תמיד מלאה.ולפעמים כשאתה פותח סוויץ לא נידלקת.ואני אומר שכשאתה פותח סוויץ רק אז המצלמה נידלקת ורק אז יש מתח טעינה.אלה אים הסוויץ מחובר למתח קבוע ואז יש טעינה תמיד אבל כדי להדליק את המצלמה או לכבותה ,יש לילחוץ על הכפתור הפעלה במצלמה.(המתח שמגיע מהסוויץ משמש גם לטעינה וגם מפעיל את המצלמה).

אני אומר שהמצלמה מחוברת תמיד לשקע, כך שהסוללה תמיד מלאה. לא התכוונתי לזה שגם כשהרכב לא מונע בחניה היא עדיין מקבלת טעינה.

כל נסיעה שלי המצלמה מקבלת טעינה כי היא תמיד מחוברת. זאת הייתה כוונתי. ואת זה ציינתי על מנת לשלול כל תגובה של "יכול להיות שאין סוללה" . איך הגעת לזה שאני אומר שהיא נטענת גם כשהרכב כבוי ?

פורסם
לא מסכים איתך.

האיכות של המצלמה שלי מעולה. אתה יכול לראות גם את הזבובים שבדרך.

שום דבר לא נתקע ולא נעליים. הדבר היחידי זה כניראה נפלתי על אחת לא תקינה. וזה קורה גם כשאתה קונה בארץ.

לפחות "שם" הם מחשבנים יותר והיום אחרי 3 חודשים שהיא אצלי הוא עדיין מוכן להחזיר לי כסף או לשלוח חדשה.

וממש ממתנצל על כל העניין. להבדיל אלף אלפי הבדלות!

 

זה בדיוק מה שאני אומר, בלי קשר לאיפה שהיא נקנתה.

אצלך לא תקינה מהבחינה הזו, אצלי התמונה ברורה אבל נתקעת, אצל חבר התמונה לא נתקעת אבל לא ברורה וכו' וכו'.

לכל מצלמה יש בעיה אחרת וזה מעיד על האיכות שלה.

206 XS

פורסם

אולי תנסה לחבר את המצלמה באוטו אחר לכמה זמן ולבדוק אולי יש בעיה בשקע מצית אצלך?

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

אין בעיה עם מצת הרכב כי עובדה שהמצלמה טעונה במלואה. אם הייתה בעיה והסוללה לא הייתה נטענת כתוצאה ממצת לא תקין

הסוללה היתה מתרוקנת.

לא משנה התכתבתי עם הסוחר, סיכמנו שאני ישלח לו אותה והוא ישלח חדשה. אני רק מנסה לשכנע אותו שישלח לי במקביל לזמן שאני שולח לו. כך שלא אצטרך לחכות 4 שבועות עד שהתקולה תגיע אליו ואז עוד 4 שבועות עד שהחדשה תגיע אלי.

×
×
  • תוכן חדש...