רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בוקר טוב, קודם כל אני רוצה לציין שלפחות עושים עבודות בעיר לתיקון התשתיות / כבישים (לא יודע אם הכבישים הייתה המטרה הראשונית ולא הביוב וכו' אבל ניחא) אבל כל העיר (פ"ת לצורך העניין) ובפרט הרחוב שלי פשוט הפכו לסיוט לנסיעה... או שפשוט המתלים / בולמים של הסיוויק לא בשמיים או שאני כבר לא יודע, אבל אני כואב לי הלב כבר על הצמיגים / מתלים עם המצב הזה, אני מקווה שיסיימו את העבודות באמת יתקנו את הכבישים ולא ישאירו בורות עצומים כי עכשיו בקלות יכול להגרם נזק לרכבים נמוכים... שלא לדבר על זה שאני נראה לי (זה מרגיש ככה לפחות) היחיד שמנסה לנסוע לאט על השיבושים בכביש, אני פשוט רואה אנשים טסים (ואני לא צוחק) פשוט טסים על המהמורות בכביש (אולי זו אסטרטגיה חדשה?!) בכל מקרה אני שוקל …
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
-
-
- אחראי פורום
- 45 תגובות
- 5 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם. ביליתי את השישי-שבת אצל החברה, בחניון שלה יש 4 חניות- אחת לכל דירה ועוד חניה אחת שהיא בגדר חניה חופשית בצבע אפור. היופי בחניה הזאת הוא שבאיזור יש מצוקת חניה ומכיוון שכדי להיכנס לחניה הזאת יש לעלות את העליה של הבניין שלה (זה הבניין האחרון ברחוב) והעליה הזאת בתכל'ס משאירה רושם של כניסה לאיזור חניון פרטי- היא תמיד פנויה. פעם אני מחנה בה, פעם הבן של השכנים שקפץ לביקור וכו'. חשוב לציין שהיא גרה בקומה השניה והחניה המדוברת נמצאת ממש מתחת לחלון שלה, בטווח ראיה ושמיעה. דבר נוסף זה שהחניון הזה הוא מהחניונים של פעם שנמצאים מתחת לבתים על עמודים, כאלה שרחבים בחניה עצמה (המרווח בין העמודים) אבל הכניסה אליהם פשוט צרה, חניה ברוורס אם אסכם בשתי מילים- בלתי אפשרית. פע…
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
זה נושא ראשון שלי בנושא, שמתי לב שלא מעט אנשים מתלבטים האם לרכוש A1. חשבתי שכדאי לנסות להוריד את המחיר (ה"מופחת") הנוכחי בעזרת קבוצת רכישה. האם כדאי לפנות ליבואן מראש ולדרוש X ו-Y במידה ואנחנו Z קונים? האם כדאי לנסות לסגור על מחיר אחיד לדגם מסויים? או שאולי הנחה אחידה לכל הקבוצה? מה עושים אם חלק מהקונים רוצים לרכוש את הדגם הידני והאחרים את האוטומט, או במידה וחלק מהקונים מעוניינים בשדרוג אבזור וכו'. אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא? וכמה אנשים צריך לאגד כדי שמישהו יסתכל עלינו בסוכנות? (האם לפנות ישירות ליבואן או לבדוק במס' סוכניות?) אני בונה על הנחה שתנוע בין 10-15 א"ש, חי בסרט? אל תשכחו שזה רכב שיש עליו לא מעט הנחות בזמן הרכישה עצמה ושלאחרונה עלה מתחרה …
הודעה אחרונה מאת Or_s, -
- 2 תגובות
- 887 צפיות
הגעתי בכדי לרכוש ביטוח חובה לטנדר פיג'ו 504 1990,סוכן הביטוח לפי הרישיון רכב נתן לי לשלם 1800 שקל ,שביטוח מסחרי עולה כ 2600 שקל. השאלה במידה ושילמתי בדואר ופרטי הרכב מופיעים והכל טוב ויפה. מי נדפק אני או הוא במידה ויש לערב את הביטוח?
הודעה אחרונה מאת rst777, -
- 1 תגובות
- 927 צפיות
עד 700 ש"ח, אמינה, רצוי מותג, מתאים גם מEbay. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
דלק מוטורס הודיעה על מחירים חדשים למותג מיני ואתם נקראים לדגל, הצביעו והשפיעו! אנא ענו על שאלת הסקר: האם לאחר הורדת המחירים הייתם מתעניינים בקניית אחד מדגמי מיני, ואם כן - מה הדגם שהייתם מעדיפים? (שימו לב - אתם יכולים להצביע עבורו גם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות אותו כרגע. זה פונקציה של "אם היה בידכם הכסף, על מה הייתם שמים אותו"). שימו לב: מחירי רוב הידניות לא פורסמו, אבל למיטב הבנתי הם יהיו נמוכים ב-10000 שקלים ויותר מאלו של הגרסאות האוטומטיות. בנוסף, למי שמתבלבל מעושר הדגמים: הקופה והרודסטר הן דו מושביות, לעומת הקופר והקבריולה שהן בעלות 4 מושבים. הלבנה היא רודסטר, הכחולה קופה, השחורה מימין היא קבריולה והכחולה מאחור היא קופר סטנדרטית. ההצ…
הודעה אחרונה מאת qil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יודע אולי מה ההטבות במחירים שנותנים בסיטרואן במבצע שיש בימים אלו? אשמח לקבל מידע על מחירים מיוחדים והאם יש מבצעי טרייד אין.
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000727368 "אולם, עוד לפני הקמת הצוות ועוד לפני החתימה על הדוח כבר הזדרז היום משרד התחבורה לחלק מתנה גדולה לעשירונים העליונים ולאפשר מיידית יבוא אישי בארה"ב של כלי רכב בתקינה אמריקנית, שאינם מיוצרים בארה"ב. הכוונה היא בעיקר לדגמים מפוארים דוגמת מרצדס S550, ב.מ.וו סדרה 7 ו-5, פולקסווגן טוארג ועוד שמיוצרים באירופה אך נמכרים בארה"ב במחירים נמוכים משמעותיים מאשר באירופה. דגמים אלה נחשבו ללהיטים ביבוא האישי עד לפני כשנתיים, כאשר החל משרד התחבורה לאכוף את התקנות" יש לכם המלצות אולי גם לרכבים קצת פחות בומבסטיים?
הודעה אחרונה מאת shaul777, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חברים שלום, נתבקשתי על ידי חברים טובים לסייע במציאת רכב לרכישה, מאחד המבצעים המוצעים על ידי יבואנים, טרייד אין וחברות ליסינג. אחד התנאים המפתים במיוחד במבצעים אלו הוא "האחריות הכוללת מפגוש לפגוש", שאמורה לתת לקונה שקט נפשי וממתנת לכאורה את הסיכון ברכישת מכונית משומשת מליסינג, שעלולה להיות גם ר"ל מכונית צרפתית, שכמובן אסור לרכוש... מה בפועל כוללת אותה אחריות? מהו בלאי טבעי אשר מוחרג ממנה? האם למישהו יש נסיון hands on עם מימוש האחריות הזו? מה זה בלאי? תושבות מנוע, רצועות, צמיגים, בלמים, נורות אני מבין, אבל האם החלפת שמן גיר נחשבת בלאי? פלאגים, קוילים, אלטרנטור, מדחס מזגן, מתגי חלונות חשמליים וכדומה? מעניין אותי במיוחד לשמוע על רנו מגאן 2008 מליסינג…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 915 צפיות
אשמח לשמוע המלצות על מורי נהיגה בצפון ת"א, כמו גם עצות לגבי עלויות ומו"מ כספי.
הודעה אחרונה מאת pedelt, -
-
16:30, סוקולוב רמת השרון, פקק אחד גדול לכיוון הרצליה. קצת לפני הרצליה (15 דקות ויותר בפקק) מתבררת הסיבה - משאית חלוקה בינונית שתופסת את כל הנתיב הימני עם אורות מהבהבים ושלט קטן "פקח אני פורק סחורה, תיכף חוזר" על השמשה הקדמית. אין נהג ואין סחורה. סתם בריונות ועצבים למאות המכוניות שעומדות בפקק ואפילו לא מבינות למה (כמעט מיותר לציין שמיד אחרי המשאית התנועה זורמת). כשעברתי אותה ונעמדתי ברמזור ניסיתי לחשוב על דרך יצירתית לגרום לאותו מניאק לשלם על המעשה החזירי שלו. להזמין לו משטרה? עד שהם יגיעו, אם בכלל... להזמין לו פקח מהעירייה? והרי מה הוא יעשה כנגד אותו שלט מתחנחן? לצפור בעצבים עד שהוא יופיע? כן, כי אז הוא יצא ויגיד משהו כמו "מה אתה רוצה כפרה, אני תיכף נוסע". לה…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני שואל, מנקודת המבט של בעל רכב פרטי. כלומר, אני בעל רכב פרטי, ואני משווה מול ליסינג, כל המחשבונים למיניהם מדברים על, למשל, ממוצע טיפולים לשלוש שנים הוא כך וכך. אבל מה קורה אחרי 3 שנים? במקרה שלי, בחישוב שביצעתי יוצא שאני נוסע בשנה כ27000 ק"מ, אבל היות וזה ברכב חסכוני (יונדאי i20 שעושה לפי מחשבון רכב 1:13 או 1:14). המחשבון אומר שעדיף לי לנסוע ברכבי הפרטי, בהפרש של 300 ש"ח. עד כאן הכל טוב ויפה (ואפשר כמובן להתווכח אם הפרש כזה עדיין שווה מול ליסינג), אבל אחרי 3 שנים, הבלאי המואץ של הרכב שלי יהיה די גדול. אני שואל ברצינות, מה אז? ברור לי שזה לשלוש שנים כי החוזה מול חברת הליסינג הוא לשלוש שנים, אבל מה קורה עם רכבי הפרטי אחרי שלוש שנים??? ואם בשנה הרביעית או החמי…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכם, היום בדרכי לצומת בילו שמתי לב בנתיב השני יונדאי IX20 של כל-מוביל מישהו אולי יודע מתי יתחילו למכור? (רכב נחמד)
הודעה אחרונה מאת RomanGLX10, -
-
להלן הכתבה: http://finance.walla.co.il/?w=/4700/2511126 ולהלן הציטוט מהפסקה הראשונה שלא אהבתי: לא ציטוט של יבואן או מתנגד, אלה דעתו של כותב הכתבה, קובי ליאני. קראתי את הכתבה, לא מצאתי הצעה אחת לא במקום או כזו שתגרום ל"קריסה כלכלית" או כל שקר אחר, להפך, סוף סוף שוק הרכב מתקרב לשוק פתוח ותקין. לא עוד מונופול עם יבואן אחד ששולט ב5-6 מותגים בשוק רכב פצפון, לא עוד כוחוניות וניצול האזרח הקטן על ידי הערמת קשיים ליבוא אישי של רכבים או חלפים. אשמח אם מישהו, או קובי ליאני שזכור לי חבר פורום, יסבירו לי איזה המלצות בדיוק "מציירות תמונה עגומה ומסכנות את שוק הרכב הישראלי".
הודעה אחרונה מאת etz301, -
- 1 תגובות
- 508 צפיות
ביום שישי על הבוקר נסעתי למכללה לפניי היה רכב מיצובישי לנסר בזמן שעשינו פנייה ימינה הנהגת של הרכב בלמה בפתאומיות כי ראתה מכוניות בנתיב השני ליד.. אני נכנסתי בא מאחורה כתוצאה מכך אני יודע שזו אשמתי שלא שמרתימרחק אבל גם אשמתה שנלחצה ובלמה בחזקה בזמן פנייה ללא סיבה. הנזק לא היה כזה גדול אני כבר הלכתי למוסך והרכב בטיפול... עכשיו לשאלה באותו הרגע לא החלפנו פרטים רק טלפונים ומספרי רכב ועכשיו האשה צלצלה אליי ובקשה פרטים השאלה שלי אם היא יכולה לגרום לעצמה נזק יותר גדול ממה שקרה לה שלה כמעט ולא נגרם נזק רובו היה אצלי? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אנחנו מתכוונים אולי לרכוש פולו חדשה, TSI 1.2 עם הגיר המדובר. הבנתי שיש בו תקלה רצינית שכל רכב שני כבר נכנס למוסך. ולעומת זאת הבנתי שנכנסו דגמים חדשים של הגיר עמידים יותר, זה נכון ? האם עדיין יש סיבה לחשוש לרכוש את הרכב ? ועל הדרך, הפולו לא מגיעה עם קרוז קונטרול ? (בקרת שיוט)
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
עדכון ציטה
מאת mikid10-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי שאלה לגביי העדכון . האם יש אפשרות לדעת מתי ישראל מעדכנת את חבילת העדכונים של אירופה. שלא כול עדכון שיש נרוץ לעדכן. בזמנו היו אומרים בפורום של ציטה אבל היבואן סגר אותו רק לאלו שקנו בארץ . תודה מיקי
הודעה אחרונה מאת mikid10, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000727450 גם לדעתי צריך להרחיק בכל דרך אפשרית נהג כזה מהכביש, אבל בכל זאת - 4.5 שנים?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2391-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-DS4-R-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%9C%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3-R.html סיטרואן DS4-R נראית טוב! מקס.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום שנה שעברה הייתי מבוטח בחברה גדולה דרך סוכן ביטוח מסויים, התשלומים על הפוליסה הסתיימו באפריל שנה שעברה. בתחילת החודש אני מגלה בויזה שלי (אותה ויזה שהייתה מחויבת שנה שעברה) תשלום לחברת ביטוח שהייתי מבוטח בה, למרות שאין לי איתה שום קשר השנה, כי אני מבוטח דרך סוכן אחר שביטח את הרכב דרך חברת ביטוח אחרת לגמרי. כמובן לאחר הגילוי הרמתי טלפון לסוכן הביטוח הנוכחי (מישהו אחר ולא אותו סוכן שנה שעברה) כדי לברר האם החיוב בא ממנו בטעות, כלומר האם הוא בטעות ביטח בחברת ביטוח הקודמת שהייתי מבוטח בה, ולאחר בדיקה מתברר שהחיוב לא בא ממנו. כמובן שהתקשרתי לחברת אשראי, בוטלה ההוראת קבע של החברת ביטוח שהחליטה על דעת עצמה לגבות ממני כסף ללא הסכמתי וללא שום הודעה על הדבר, ונשלח בקשה בפ…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. כמו בכותרת איפה אפשר לקנות כיסוי הגה של MOMO ברץ. אני יודע שאפשר מחו"ל באינטרנט אבל אין לי אשראי כרגע. תודה.
הודעה אחרונה מאת Shouliko, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבת שלום. יצא לי לראות איזה קליפ ביוטיוב שאני מקווה שרובכם תאהבו מכמה סיבות: 1. שיר מעולה (לטעמי לפחות) 2. בחורה מדהימה 3. רכב שסקרן אותי ולא ידעתי בדיוק איזה (לא ראיתי שיש סוס דוהר דבוק לגריל לכן אני לא בטוח שזה מוסטנג). בכל מקרה בדקה 0:42 הרכב מופיע.. האם זו מוסטנג? אם כן, איזו שנה? אם לא, איזה רכב? תודה, ליאור
הודעה אחרונה מאת shlomi_beno, -
- 0 תגובות
- 824 צפיות
קניתי רכב בלי טסט כבר שנה ואני מעוניין להעביר אותו בעלות, יש ביידי תז של המוכר, האם אני יכול לקחת יפוי כוח של המוכר, ויפוי כוח של אישתי, ולהעביר שם בעלות עם שני יפויי כוח?, ואם כן האם אני צריך לשלם את אגרת הרישיון רכב במקום? מה צריך לעשות?
הודעה אחרונה מאת rst777, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 929 צפיות
באתר של עופר-אבניר מחיר במזומן (לוספה) 18995 שקל ומיד אחר כך "מחיר חדש חסר תקדים!" 19165 שקל http://www.oferavnir.co.il/Product.aspx?productId=16
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
הרבה יותר טבעי לי לתקוף קטע הררי בעלייה או כביש מפותל שטוח, המוח מתורגל בהאטה כתגובה לעזיבת הדוושה אבל לא מתורגל בנהיגה תחת השפעת כוח כבידה. ככל שאני מודע לבעיה, אני עדיין לא מצליח לשבור את המחסום ולעלות במהירות, ולעומת זאת אני מאוד מרוצה מהקצב בעליות או בפיתולים מישוריים. איך אפשר לתכנת את הראש לקלט השונה ? האם זה מחסום פסיכולוגי ?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי שני יונדאי בבית(אחת ישנה אקסנט שנת 96 עליה יש גלגלים חדשים של דונלופ מידה 155/80R13 ) ועל החדשה יש סתם גלגלים מידה תיקנית 175/70R13) השאלה אם אני יכול לקחת את הגלגלים מהיונדאי הישנה שאני לא משתמש בה ולשים על החדשה? כלומר האם זה אפשרי מבחינת החוק והאם זה בטיחותי. תודה. (התכוונתי לפרסם בתת פורום המתאים אבל בטעות פרסמתי פה,אם אפשר להעביר תודה)
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הגיעה לאוזניי שמועה שעכשיו המצלמות הרגילות {הבטיחות } האפורות שנמצאות בצמתים עכשיו גם מצלמות מי שעובר במהירות את הצומת של יותר מ-70 קמ"ש זה נכון ?!
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, ההורים שלי הזמינו את הג'טה החדשה ויום ראשון אנחנו אמורים לאסוף אותה מהסוכנות בקריית שמונה. בהזמנה נרשם שסוג הצבע "אפרפר בהיר", ולא הייתה שום תמונה אלא רק מין גלויה כזו של הצבע. המוכר אמר שהצבע הוא סוג של שמפניה כזה והוא "משתנה" בזווית של השמש. הבוקר קיבלנו את הרישיון עם הביטוח חובה וברישיון רכב נרשם צבע "בז' מטאלי" , האם הכוונה היא לאפרפר בהיר ? מישהו נתקל בדבר כזה? פשוט אני קצת קצר סבלנות להמתין ליום ראשון לראות את הרכב. תודה,
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ראשונה כמובן, ה-BRZ, עם סרטון קצר וחביב. המכונית הכחולה נעולה בחישוקי '16, האדומה ב-17. על אף הגיר האוטומטי, שימו לב עד כמה המכונית מרגישה טבעי בסלד גבוה; אחריה, GT86 מטונפת כהוגן בידיו של אקיו טויודה, יו"ר טויוטה. האיש המדהים הזה אוהב רכב ונהיגה, מתחרה במירוצים ולולא האובססיה שלו לנושא מול 'סופרי האפונים' שלו, הטויובארו היתה נותרת לא יותר מקונספט(FT86 המקורי מ-2009). בהמשך, יונדאי ג'נסיס קופה המחודשת. האם גם היא תצטרף לחגיגת הספורטיביות בישראל ב-2012? וגם: ולסיום, 370Z לאחר מתיחת הפנים, ללא הגריל הוולגרי. פשוט מדהימה.
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, בעבר שכפלתי שלט לשער בחניה, תיכנתו לי רק כפתור אחד, עכשיו הייתי מעוניין לתכנת כפתור נוסף לחניה בעבודה, מישהו יודע איך עושים את זה? חיפשתי המון באינטרנט ולא מצאתי הוראות לשלט הספציפי הזה... תודה
הודעה אחרונה מאת wil,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
