Jump to content

מור אקרמן

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של מור אקרמן

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מאיפה אני יכול ליקנות את החומר וכמה עולה ? תודה
  2. 1. יש לי גג בד באוטו מישהו מכיר איזשהו חומר לשמור על הבד {קבריולה BMW} 2.יש לי כמה חתולים שעולים לי על הגג באופן קבוע והם שורטים לי אותו גם קצת עכשיו מה אני יכול לעשות כדי להוריד אותם שמתי גז פלפל \מדמיע על הגג בתקווה שישרף להם התחת אבל זה לא עוזר. יש רעיונות ?
  3. שאלה : אני יכול לשים מנוע 2.3 על אוטו מנוע1.8 ולקבל אישורים ממשרד הרישיו
  4. אחל לך רק בריאות אל אתה יכול לשכוח מזה שהמשטרה תעשה משהו מניסיון ואני מקווה בשביל שתמצאו את הרכב כי לצערנו כול עוד אתה לא ז"ל זה לא מזיז למשטרה פה בארץ קרה לאחי הקטן אותו מקרה רק שהוא היה על אופנוע אחי הקטן הרכב ניכנס בו וברח לא עצר לא נעליים התקשרנו למשטרה והם לא עשו כלום אחרי 4 שעות של חיפושים אני לבד מצאתי את הרכב עם עזרה מחברים {המשטרה לא עשתה כלום בנידון} אחרי שמצאתי את הרכב מצאתי גם את הנהג שהוא בא לפנות את הרכב שלו עם גרר הזמנתי משטרה אמרתי שמצאתי את הרכב הפוגע ואתה יודע מה הם עשו ....?{כלוםם}רק אחרי שהבחור הזמין לי משטרה וכמעט ההיתי עצור והפעלנו קומבינות במשטרה אז עצרו אותו רק לחקריה והחרימו לו את האוטו ל30 יום ו90 יום שלילה זהוו לא מאסר לא בטיח אז שלא יעבדו עליייך ועכשיו אנחנו במשפטיים אזרחיים
  5. הגיעה לאוזניי שמועה שעכשיו המצלמות הרגילות {הבטיחות } האפורות שנמצאות בצמתים עכשיו גם מצלמות מי שעובר במהירות את הצומת של יותר מ-70 קמ"ש זה נכון ?!
  6. מה אתם מדברים שטויות כולכם סתם מז++נים את השכל שמתם לב על מה יש לו 18 עבירות ?? חוץ מ-2 על אור אדום שבאמת לא מצדיק אותו !! יש לו 16 עבירות על : דיבור בטלפון חניה חגורה ועוד כול מיני שטויות עכשיו אל תשחקו לי אותה תמימים כי כול אחד פה מדבר בטלפון בזמן נסיעה לא שם חגורה לפעמים ולא חונה איפה שבדיוק צריך אז אל תדברו שטויות זה נהיה דבר מטומטם במדינה שכול אחד שלא נוסע עם חגורה או קיבל דוח על חניה הוא עבריין תנועה מה אתם מדברים שטויות
  7. מאיפה אני יכול להשיג פנס לBMW 318 98 פנס קידמי ימני הפכתי פה באזור חיפה את כול החלקי חילוף אין לאף אחד מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג או עם יש משהו שמוכר תודה רבה
  8. שלום לכולם פעם שעברה פתחתי נושא בקשר לגג החשמלי שלי בBMW 318 עכשיו עד שאני יתקן אותו אמרו לי שיש אפשרות לפתוח אותו ידניתי משהו יודע איך ?! {אני חייב לציין שהגג אצלי זה הדגם החשמלי עם הלוקרים החשמליים !!לא הידניים} אמרו לי שיש מין כמו אלן מיוחד כזה שמכניסים ללוקרים החשמלים וזה פותח את הגג?! תודה רבה
  9. תודה רבה חברהה
  10. אי אפשר ליקנות כרטיס בלי אשראיי ?? אני גם כבר הרבה זמן רוצה ללכת לדבר כזה
  11. שלום לכולם יש לי BMW 98 קבריולה ,עכשיו יש לי בעיה בגג הוא לא עובד אבל המנוע הקידמי של הגג עובד {זה שנמצא מעל הסוכך שמש } כלומר אני שומע אותו עובד מישהו מכיר מקום שיודע לתקן גגות של BMW ? עדיפות לאזור צפון אולי מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ? ואולי אפשרי לשחק עם זה לבד ? וכמה בערך העלות ??
×
×
  • תוכן חדש...