שלום לכולם יש לי BMW 98 קבריולה ,עכשיו יש לי בעיה בגג הוא לא עובד אבל המנוע הקידמי של הגג עובד {זה שנמצא מעל הסוכך שמש } כלומר אני שומע אותו עובד
מישהו מכיר מקום שיודע לתקן גגות של BMW ? עדיפות לאזור צפון
אולי מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ? ואולי אפשרי לשחק עם זה לבד ?
וכמה בערך העלות ??