Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

קודם כל אני רוצה לציין שלפחות עושים עבודות בעיר לתיקון התשתיות / כבישים (לא יודע אם הכבישים הייתה המטרה הראשונית ולא הביוב וכו' אבל ניחא) אבל כל העיר (פ"ת לצורך העניין) ובפרט הרחוב שלי פשוט הפכו לסיוט לנסיעה...

 

או שפשוט המתלים / בולמים של הסיוויק לא בשמיים או שאני כבר לא יודע, אבל אני כואב לי הלב כבר על הצמיגים / מתלים עם המצב הזה, אני מקווה שיסיימו את העבודות באמת יתקנו את הכבישים ולא ישאירו בורות עצומים כי עכשיו בקלות יכול להגרם נזק לרכבים נמוכים...

 

שלא לדבר על זה שאני נראה לי (זה מרגיש ככה לפחות) היחיד שמנסה לנסוע לאט על השיבושים בכביש, אני פשוט רואה אנשים טסים (ואני לא צוחק) פשוט טסים על המהמורות בכביש (אולי זו אסטרטגיה חדשה?!) בכל מקרה אני שוקל להחליף את הבולמים אולי כי אני מרגיש פשוט כל מהמורה כאילו האוטו נכנס עכשיו לאיזה תהום.

 

סתם פורק תסכול של תקופה על הבוקר :wink:

פורסם

גם אצלנו בעיר התחילו עבודות על אחד הכבישים בעיר,

העבודות מתקדמות די מהר, אבל מה שגרם לעצירה ולהפסקה,

אלו הגשמים שהחלו לרדת בחודש האחרון, מה שגרם להפסקה כללית

של העבודה באותו איזור.

גם אני נתקלת בתופעה של אנשים אשר "טסים" על המהמורות,ועוקפים אותי בפראות

כאשר אנינוהגת לאט מאוד בקטע הכביש הזה.

אצלי יש פיתרון חלופי כי יש מספר דרכים לעבור את הקטע המשובש ויש כבישים חלופיים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

גם אצלנו בב"ש זה ככה,

זה קופצני ומגעיל, אבל אין מה לעשות.

אצלנו יש קטע ביציאה מהשכונה, ששלושה נתיבים מצטמצמים לנתיב אחד, וכך אין ברירה וצריכים לנסוע אחריי במהירות המקסימלית המותרת בקטע הזה, 40 קמ"ש, ושיקפצו לי. (אין מאיפה לעקוף!)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חושבת שבסופו של דבר המטרה היא לרווחת התושבים,

גם אם זה עולה לנו במע אבק, וכביש משובש לתקופה קצרה.

בסופו של דבר התוצאה הסופית היא מה שקובעת.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בוקר טוב,

קודם כל אני רוצה לציין שלפחות עושים עבודות בעיר לתיקון התשתיות / כבישים (לא יודע אם הכבישים הייתה המטרה הראשונית ולא הביוב וכו' אבל ניחא) אבל כל העיר (פ"ת לצורך העניין) ובפרט הרחוב שלי פשוט הפכו לסיוט לנסיעה...

 

או שפשוט המתלים / בולמים של הסיוויק לא בשמיים או שאני כבר לא יודע, אבל אני כואב לי הלב כבר על הצמיגים / מתלים עם המצב הזה, אני מקווה שיסיימו את העבודות באמת יתקנו את הכבישים ולא ישאירו בורות עצומים כי עכשיו בקלות יכול להגרם נזק לרכבים נמוכים...

 

שלא לדבר על זה שאני נראה לי (זה מרגיש ככה לפחות) היחיד שמנסה לנסוע לאט על השיבושים בכביש, אני פשוט רואה אנשים טסים (ואני לא צוחק) פשוט טסים על המהמורות בכביש (אולי זו אסטרטגיה חדשה?!) בכל מקרה אני שוקל להחליף את הבולמים אולי כי אני מרגיש פשוט כל מהמורה כאילו האוטו נכנס עכשיו לאיזה תהום.

 

סתם פורק תסכול של תקופה על הבוקר :wink:

 

אתה גר במקרה בראשל"צ?

Opel Adam S 2017

פורסם
רק חבל שיש בורות בכביש וכל מיני פסי האטה על מעברי החצייה בלי שום קשר לשיפוצים.

בקשר לבורות אתה יכל לפנות לעיריה המקומית בטלפון 106 ויבקש שיגיעו לטפל במפגע.

היה וזה לא מטופל מתקשרים למוקד 100 ומדווחים על כך,

בור שאינו מטופל ואינו מסומן הוא סכנת במיוחד לרוכבי אופנועים קטנועים,

ואף יכל להסב נזק לרכבים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בכללי האיכות של הכבישים בארץ לא מדהימה,

אחריי שנסעתי על מספר כבישים טובים במערב אירופה או אפילו בתאילנד (יש כבישים טובים גם כן),

הכבישים של הארץ נראים כמו בדיחה,

למרות הכול יש לנו כבישים שעולים בחלקם על כבישים באירופה (לא בחוויה אלא באיכות ובנוחות)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אותו דבר בכבישים של קריות עד לצומת וולקן,בורות,גבעות קטנות,במקום להיסתכל קדימה צריך להיסתכל למטה לא להיכנס לאחד כזה,אלא שטסים להם זה קל,אצלהם מותקנת מערכת אנטי בורות,בשם רכב ליסינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בקשר לבורות אתה יכל לפנות לעיריה המקומית בטלפון 106 ויבקש שיגיעו לטפל במפגע.

היה וזה לא מטופל מתקשרים למוקד 100 ומדווחים על כך,

בור שאינו מטופל ואינו מסומן הוא סכנת במיוחד לרוכבי אופנועים קטנועים,

ואף יכל להסב נזק לרכבים.

 

 

ל'

 

אני אצטרך לדבר איתם יום שלם כדי לציין כמה בורות ומפגעים יש. ניקח את זה כפרוייקט השבוע.

וגם בערים אחרות המצב אותו הדבר, כאילו ראבק קשה לשפץ כביש שכבר 5 שנים באותו המצב?

פורסם

אני לא יודעת איך הדבר פועל בערים בארץ,

אני תן את הדוגמא שלי מהעיר שלי,

ביום בהיר אחד החליטו לתקן את הכיכר מול ביתי,

יוזמה ברוכה, אבל מה, לא הספיקו לסיים את השיפוץ והדבר נמשך לפרק זמן ארוך ממה שדרוש,

מה שגרם למספר רכבים לנזק בצמיגים (תקרים בגלגלים בגלל בורות שלא נסגרו ולא סומנו.

התקשרתי פעם אחת לעיריה לדווח, המתנתי זמן סביר והדבר לא טופל.

(בזמן הזה אוטובוס פרטי ניקב את הצמיג כתוצאה מהבור),

התקשרתי למוקד 100 דיווחתי להם מתי נפתחה הקריאה במוקד 100 ועל המפגע,

ניידת הספיקה להגיע למקום ולראות את האוטובוס שנפגע,

פחות משעה כל הבורות גם אלו שלא דווחתי עליהם נאמטמו ונסגרו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כל חיפה חפורה עקב פרוייקט המטרונית. בשם ישו, נערת החודש וירון לונדון, זה בלתי אפשרי לנהל נסיעה נינוחה בלי להיכנס לבור או 2 או 178945346. הכי גרוע (1) יש בורות שאשכרה מהונדסים כך, שאם תתחמק מאחד שנראה גרוע, תיכנס ישר לבור שני שהוא יותר גרוע מהראשון, והכי גרוע (2) זה שיש רחובות שפשוט לא עברו זיפות מחדש כבר מעל 20 שנה. כמו רחוב הלל לדוגמא- מאז שהניחו תעלות לכבלים ב-1990, הכביש לא עבר זיפות. ולך תדע מתי הוא עבר זיפות פעם אחרונה לפני זה. כל גשם יש שם בור חדש, אחרי שבוע באים מהעירייה והופכים אותו לגבעה. ואז נפתח בור לידו. אני לא חושב שיש שם 2 מטר של זפת ללא בור\גבעה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בראשל״צ אני כבר כמעט לא מכיר כבישים שלא פתחו ופשוט סגרו אחרכך באספלט ברמה נמוכה. כל העיר מלאה בורות ומי שלא מכיר יכול לפול במקומות

שממש חצי גלגל נכנס פנימה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

בחיפה והקריות כבר מספר חודשים שוברים ,מפרקים , זה בלתי נסבל...פעמיים בשלושה חודשיםאחרונים החלפתי תושבות בולמים באוטו. ואני נוסע לאט בכבישים האלו.

שלא נדבר על בורות, שני צמיגים בחודש.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

אפרופו חיפה,נסעתי שבוע שעבר עם החברה לאל גאוצו,והיה יום מאוד גשום,חשבתי שהגעתי למדינת עולם חמישית,היו שם כאלה הצפות שכיסו כמעט חצי גלגל,אבנים על בדרך שלא מבין מאיפה התגלגלו,פקקים בגלל שרכבים עוקפים את השלוליות,מה זה צריך להיות??:shock:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...