Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - משפחתיות גדולות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית שאתם מעדיפים?  

198 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית שאתם מעדיפים?

    • ביואיק ריגל
      5
    • שברולט מאליבו
      3
    • סיטרואן C5
      25
    • פורד מונדיאו
      39
    • הונדה אקורד
      17
    • יונדאי i40
      8
    • מאזדה 6
      4
    • אופל אינסיגניה
      17
    • פיג'ו 508
      12
    • סקודה סופרב
      41
    • סובארו B4
      7
    • טויוטה אוונסיס
      5
    • פולקסווגן פאסאט
      15


פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע ממש בחירה קשה.

אם מדובר בסיטרואן עם המתלים ההידרו פניאומטים כנראה זאת היתה הבחירה שלי.

אם לא אז כנראה אני אתלבט בין האופל ל508.

האופל נראתה לי יותר איכותית מבפנים ,מבחוץ לא אהבתי את העיצוב.

וההפך בהשוואה ל508 :-[

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אגב, אם היונדאי כבר הייתה בארץ, היא הייתה תופסת מקום חזק למעלה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

פאסאט, האלגנטיות שלה, נקיה מאוד לא מצועצעת, כל דבר במקום.

וגם כי אני משוחד

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

בחרתי בסופרב.

לעניות דעתי היא מכונית המנהלים המשתלמת והאיכותית ביותר בקבוצתה.

מצד שני,המונדיאו אקו בוסט היא אכן סוג של GTI למנהלים.

 

ד"א.זה רק אני,או שה I40 נראית בדיוק כמו I35 רק מגודלת...

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

  • אחראי פורום
פורסם
רוני, שמת בטעות 13 תמונות של אותה המכונית.

 

הוצאת לי את המילים מהמקלדת.

סדרה כ"כ משעממת וחסרת ייחוד של רכבים.

בחרתי במונדאו. אחרי פסילת שאר הסבתות, יש בה משהו (בטח בגלל האקובוסט) מעט יותר מעניין.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אגב, אם היונדאי כבר הייתה בארץ, היא הייתה תופסת מקום חזק למעלה.

 

יודאי בהחלט צועדת בכיוון הנכון. כשהייתי לפני שנה בארה"ב מאוד הרשמתי מהסונטה והמסיבה הזאת הצבעתי עבור ה I40.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אני חושב שרכבים שעוד לא משווקים בארץ הם לא רלוונטים.

ההונדה אקורד מוצעת בתמחור הזוי ולא מציעה שום יתרון על המאזדה 6 או טויוטה אוונסיס.

הפיג'ו 508 כל כך חסרת אופי לדעתי וזה מאכזב מפיג'ו.

הפסאט מתומחרת גם כן בצורה הזויה, בטח לעומת הסופרב.

נשארתי עם המונדאו, המנוע החדש בדגם הבסיסי נתן לה לדעתי זריקת מרץ עד לסיום השיווק.

פורסם
דילגת על המשפחתומטיות? :shock:

 

הבחירה שלי היא הסופרב, תחושת של איכות,מרווח גדול ונסיעה נעימה.

מנועים חזקים,dsg,וכל זה עם תג מחיר מתקבל על הדעת. מה צריך יותר מזה? :-D

 

שלדה ובלמים (ואפשר גם עיצוב). למרות זאת, אחת הטובות שיש בשוק, לדעתי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מונדאו - הניהוג הכי טוב עם חבילת הנע משובחת.

החסרון העיקרי הוא הגודל.

 

בשבילי סטיישן.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...