Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - משפחתיות גדולות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית שאתם מעדיפים?  

198 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית שאתם מעדיפים?

    • ביואיק ריגל
      5
    • שברולט מאליבו
      3
    • סיטרואן C5
      25
    • פורד מונדיאו
      39
    • הונדה אקורד
      17
    • יונדאי i40
      8
    • מאזדה 6
      4
    • אופל אינסיגניה
      17
    • פיג'ו 508
      12
    • סקודה סופרב
      41
    • סובארו B4
      7
    • טויוטה אוונסיס
      5
    • פולקסווגן פאסאט
      15


פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מה אתם פאקינג מדברים? לא יודע מאיפה הכנסתם את הפסיכיות, אבל C5 יכולה לנסוע מהר לא פחות מיונדאי, ואין שום בעיה לקחת איתה איזה קווים שתרצה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תזכיר לי איזה וולוו יש לך? איזה משהו עם מספרים משנות ה-80, לא? תרשה לי לנחש שזה מ-מ-ש לא אותו הדבר.

C5 חדשה, במיוחד עם מנוע ה-1.6 טורבו, מסוגלת לתקל קטע כביש מפותל במהירות מ-א-ו-ד גבוהה. האחיזה מעולה, זווית הגלגול אפסית, ההיגוי מספיק משרה בטחון ואין שום בעיה לקחת קווים מדויקים במיוחד ולסמוך במאה אחוז על האחיזה של הרכב, ברמה גבוהה יותר משל לא מעט מכוניות המתקראות ספורטיביות.

 

אז האוטו כן "אוהב קווים", או איך שתרצה לקרוא לזה, וגם לי וגם לך אין מושג איך היונדאי i40 החדשה שעוד לא הגיעה לארץ "אוהבת" את אותם הקווים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני נהגתי על C5 מהדור הראשון.

 

לא יודע איך החדשות.

 

מה שברור זה שהדור הראשון לא נועד בדיוק לנסיעות נמרצות אלא יותר לנסיעות נוחות (מאוד נוחות!).

והוולוו שלי גם כשהייתה חדשה לא נועדה בדיוק להתעללות, אז זה לא קשור אם היא משנות ה80-90 או לא.

 

חוץ מזה, לגבי היונדאי אני יכול להעיד רק על בסיס החוויות הקודמות שלי (כולל I35 בשבוע שעבר) ולהגיד שזה לא האוטו בשבילי אבל אם אתה ערס שעובד באלביט וחושב שהכביש שייך לך, זה אוטו די אידיאלי (ובעצם על זה הייתה ההערה, על נהיגה פסיכית).

פורסם

אה, אז תגיד ששום דבר שכתבת לא היה קשור למציאות או להגיון. אז הייתי יודע שאין באמת טעם להגיב בחזרה :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז האוטו כן "אוהב קווים", או איך שתרצה לקרוא לזה, וגם לי וגם לך אין מושג איך היונדאי i40 החדשה שעוד לא הגיעה לארץ "אוהבת" את אותם הקווים.

 

אבל ברור שהיא פסיכית :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יפה פרנקוס, כבר סטיגמה על ה-I35 (רכב של ערסים שעובדים באלביט ונוסעים כמו פסיכים). כל הכבוד :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יפה פרנקוס, כבר סטיגמה על ה-I35 (רכב של ערסים שעובדים באלביט ונוסעים כמו פסיכים). כל הכבוד :roll:

 

זה ממש לא מה שאמרתי...

 

אמרתי שאין בעיה לנהוג בו כמו עובד אלביט (וכן, אני רומז שרוב הרכבים שכתוב עליהם אלביט ננהגים בפראות ועם חוסר התחשבות טוטאלי).

 

לא הייתה פה אמירה על יונדאי כרכב של ערסים, אלא כרכב שיכול לשמש כרכב של ערסים, באם הערס המדובר יחפוץ בכך.

פורסם

לפי הסקר אתה כותב או לפי כמות הרכבים בכבישים? או פה בפורום בכלל?

 

אוקיי פרנקוס, מקובל :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לנסוע כמו פסיכי משמעו בלקסיקון שלי - גמיעת ק"מ רבים בתקופת זמן קצרה תוך כדי התעללות פושעת מצידי.

זאת הסיבה למה אני לא נוהג על תוצרת גרמנית, כי שם גם כשנהגתי כמו סבתא עם תלתלים, תמיד היו ריג'קטים.

באינפיניטי יש כרגע 235K ק"מ, שמתוכם 80K רק מהשנה האחרונה, אני נוהג את הרכב בצורה אגרסיבית מאוד ופשוט מעריץ את העובדה שהוא עובד כמו שעון.

haters will hate

פורסם

c5.

נהגתי על חלק גדול מהרכבים פה בסקר, קשה מאוד לעבור לרכב אחר אחרי שנהגת בסיטרואן.. (ולא, אני לא משוחד, אין לי סיטרואן:)

רכב יפה מאוד, מאובזר, נוח מ א ו ד גם מושבים וגם רייד, התנהגות כביש מצויינת, מנוע מעולה!

 

סתם הערה:

היפניות ממש מכוערות, אולי חוץ מהאוונסיס סטיישן, מאוד יפה לטעמי.

לא הבנתי את עובד המוסך שאמר "זה בריא למנוע לאכול שמן" - מה זה חיזוקית של הדס?


×
×
  • תוכן חדש...