Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - משפחתיות גדולות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית שאתם מעדיפים?  

198 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית שאתם מעדיפים?

    • ביואיק ריגל
      5
    • שברולט מאליבו
      3
    • סיטרואן C5
      25
    • פורד מונדיאו
      39
    • הונדה אקורד
      17
    • יונדאי i40
      8
    • מאזדה 6
      4
    • אופל אינסיגניה
      17
    • פיג'ו 508
      12
    • סקודה סופרב
      41
    • סובארו B4
      7
    • טויוטה אוונסיס
      5
    • פולקסווגן פאסאט
      15


פוסטים מומלצים

פורסם

גם קודם הבנתי, אבל אני עדיין לא מסכים.

מכיוון שהריגל לא נמכרת כאן עדיין, אתה לא יודע כמה היא תעלה. עכשיו בוא נניח לרגע שהיא תעלה כמו ה-B4 או ה-6. למה אז לא היית קונה אותה? למה שתרצה מכונית אחת אבל תקנה אחרת "כי כולם קונים"?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת רוני, כאילו באמת הייתי רוכש את הסיטרואן.

תיאורטית כן, מעשית לא ממש אבל אף אחת מהרשימה לא מהווה אופציה לרכישה מעשית אז אני תקוע עם התאורטיות .

haters will hate

פורסם
גם קודם הבנתי, אבל אני עדיין לא מסכים.

מכיוון שהריגל לא נמכרת כאן עדיין, אתה לא יודע כמה היא תעלה. עכשיו בוא נניח לרגע שהיא תעלה כמו ה-B4 או ה-6. למה אז לא היית קונה אותה? למה שתרצה מכונית אחת אבל תקנה אחרת "כי כולם קונים"?

 

גם אם היא תעלה פחות, אתה באמת חושב שעלות אחזקה של ריגל שווה למאזדה 6 וB4? אני גם אם אקנה חדש, לא אחליף לאחר 3 שנים.. אז נושא האמינות כאן גם קטע חשוב, ואני מאמין יותר ביפניות.

 

אבל אם לא היה חסר לי כסף, והייתי מחליף רכב כל 3 שנים לפני שנגמרת האחריות, הייתי רוכש לעצמי רכב כזה (או דומה לזה)

 

ואני לא קונה בחיים מכונית בגלל שכולם קונים כזאת, תתפלא אבל לפני המאזדה כמעט קניתי פוקוס בגלל הסיבה הזאת. הלכתי בסוף עם הלב (ועם השכל)

פורסם
באמת רוני, כאילו באמת הייתי רוכש את הסיטרואן.

תיאורטית כן, מעשית לא ממש אבל אף אחת מהרשימה לא מהווה אופציה לרכישה מעשית אז אני תקוע עם התאורטיות .

 

נו אל תיתמם. ב"איזו מכונית אתה מעדיף" אני מתכוון ל"איזו מכונית היית בוחר לקנות אילו היית מעוניין בקניית אחת מהמכוניות האלו". לא חוכמה להגיד "מי בכלל רוצה לקנות משפחתית גדולה?". אם זה לא מעניין אותך - אל תצביע. גם אני הרי לא אקנה אף אחת מהמכוניות הללו, אבל אני עדיין יכול לבחור את זו שהייתי קונה אילו... (מונדיאו, אם זה מעניין אותך).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גם אם היא תעלה פחות, אתה באמת חושב שעלות אחזקה של ריגל שווה למאזדה 6 וB4? אני גם אם אקנה חדש, לא אחליף לאחר 3 שנים.. אז נושא האמינות כאן גם קטע חשוב, ואני מאמין יותר ביפניות.

 

אבל אם לא היה חסר לי כסף, והייתי מחליף רכב כל 3 שנים לפני שנגמרת האחריות, הייתי רוכש לעצמי רכב כזה (או דומה לזה)

 

ואני לא קונה בחיים מכונית בגלל שכולם קונים כזאת, תתפלא אבל לפני המאזדה כמעט קניתי פוקוס בגלל הסיבה הזאת. הלכתי בסוף עם הלב (ועם השכל)

 

א. אני לא יודע אם עלות האחזקה שווה או לא, אז אני לא קובע עובדות מבלי לדעת.

ב. אני לא יודע אם הריגל אמינה כמו ה-6 וה-B4, אז גם פה אני לא קובע סתם לפי מה שנדמה לי.

ג. אני לא קונה מכונית לפי "בכמה אפשר למכור אותה עוד 3 שנים" או "מה הסיכוי שהיא תתקלקל".

ד. אני ארגיש רע מאוד עם עצמי אם אחליט לקנות מכונית מסוימת למרות שיש מכונית אחרת שאני אוהב הרבה יותר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
א. אני לא יודע אם עלות האחזקה שווה או לא, אז אני לא קובע עובדות מבלי לדעת.

ב. אני לא יודע אם הריגל אמינה כמו ה-6 וה-B4, אז גם פה אני לא קובע סתם לפי מה שנדמה לי.

ג. אני לא קונה מכונית לפי "בכמה אפשר למכור אותה עוד 3 שנים" או "מה הסיכוי שהיא תתקלקל".

ד. אני ארגיש רע מאוד עם עצמי אם אחליט לקנות מכונית מסוימת למרות שיש מכונית אחרת שאני אוהב הרבה יותר...

 

על הנייר כולם אומרים אני הייתי קונה ככה וככה, בפועל רב עם ישראל קונה את מה שהוא מאמין שאמין ושומר ערך.

סביר להניח שהביואיק תהיה אמינה, שעלות התחזוקה תהיה דומה ואף זולה מהיפניות. החיסרון העיקרי של המכוניות הללו (ולא רק הן, גם האופל, לנצ'יה אלפא שברולט ודומותיהן ברשימה) הוא הקושי במהלך המכירה וההפסד הכספי שניגרם במכירה.

לצערי המחירון בארץ לא משקף את המציאות.

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל הצבעתי מונדאו ואם הייתי מתלבט בין המכוניות בסגמנט הזה, הייתי קונה גם מונדאו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
א. אני לא יודע אם עלות האחזקה שווה או לא, אז אני לא קובע עובדות מבלי לדעת.

ב. אני לא יודע אם הריגל אמינה כמו ה-6 וה-B4, אז גם פה אני לא קובע סתם לפי מה שנדמה לי.

ג. אני לא קונה מכונית לפי "בכמה אפשר למכור אותה עוד 3 שנים" או "מה הסיכוי שהיא תתקלקל".

ד. אני ארגיש רע מאוד עם עצמי אם אחליט לקנות מכונית מסוימת למרות שיש מכונית אחרת שאני אוהב הרבה יותר...

 

אז אני ממליץ לך לבדוק אם זה עדיין לא ברור לך שהעלויות בביואיק יהיו הרבה יותר גבוהות. זה כמו שלא יהיה לך ברור שאחזקה של מאזדה 3 יותר זולה מאחזקה של במוו סדרה 3.

 

ולגבי ד', אז אתה בטח מרגיש רע עם עצמך, כי אין מצב שאין רכב שעשה לך את זה יותר מהמיאטה.

 

לכולנו יש רגש למכוניות מסויימות אבל לא תמיד אנחנו יכולים להרשות לעצמנו בגלל מחיר הרכב ועלויות האחזקה שלו. זה לא אומר שאי אפשר להנות מרכבים פחות טובים במקום.

פורסם
אני דווקא לא בשוק, ידוע שיש כאן המון חובבי סקודה.

 

אני גם "חובב סקודה" (יש לי אחת ואני מחבב אותה) - אבל הסופרב הזאת עתיקה, אני חושב שעוד צריך להאכיל אותה בחציר לפני הנסיעה :lol:

פורסם
על הנייר כולם אומרים אני הייתי קונה ככה וככה, בפועל רב עם ישראל קונה את מה שהוא מאמין שאמין ושומר ערך.

סביר להניח שהביואיק תהיה אמינה, שעלות התחזוקה תהיה דומה ואף זולה מהיפניות. החיסרון העיקרי של המכוניות הללו (ולא רק הן, גם האופל, לנצ'יה אלפא שברולט ודומותיהן ברשימה) הוא הקושי במהלך המכירה וההפסד הכספי שניגרם במכירה.

לצערי המחירון בארץ לא משקף את המציאות.

 

שני דברים:

הראשון, רובנו לא חושבים כמו רב עם ישראל.

השני, אוטו לא קונים כדי למכור, קונים כדי להשתמש ולהנות. החשיבה הזו של כמה אני אקבל שאני אמכור, היא אחד הגורמים שבגללם שוק הרכב נראה כמו שהוא נראה בארץ. מלא בליסינגומטיות משעממות.

 

אני הצבעתי לסופרב, כי אם הייתי צריך לרכוש אחד מהרכבים נכון להיות, זה הרכב שהייתי רוכש. המונדיאו תהיה ההתלבטות שלי במקרה הזה.

!AWDSOME

פורסם
אני גם "חובב סקודה" (יש לי אחת ואני מחבב אותה) - אבל הסופרב הזאת עתיקה, אני חושב שעוד צריך להאכיל אותה בחציר לפני הנסיעה :lol:

הלוואי...ככה היה נולד רכב ירוק למהדרין ! :lol:

זמין 8)

פורסם
על הנייר כולם אומרים אני הייתי קונה ככה וככה, בפועל רב עם ישראל קונה את מה שהוא מאמין שאמין ושומר ערך.

סביר להניח שהביואיק תהיה אמינה, שעלות התחזוקה תהיה דומה ואף זולה מהיפניות. החיסרון העיקרי של המכוניות הללו (ולא רק הן, גם האופל, לנצ'יה אלפא שברולט ודומותיהן ברשימה) הוא הקושי במהלך המכירה וההפסד הכספי שניגרם במכירה.

לצערי המחירון בארץ לא משקף את המציאות.

 

מזל שאנחנו לא עמישראל אלא חובבי רכב בפורום מוטורי. תשאיר לעמחה לקנות B4 ו-6 וקנה מה שאתה רוצה. קושי במכירה קיים היום בכל רכב, ואמנם זה נכון שאצל מכוניות מסוימות יותר מבאחרות, אבל לא צריך להספיד מכונית עוד לפני שהיא הגיעה ארצה...

 

אז אני ממליץ לך לבדוק אם זה עדיין לא ברור לך שהעלויות בביואיק יהיו הרבה יותר גבוהות. זה כמו שלא יהיה לך ברור שאחזקה של מאזדה 3 יותר זולה מאחזקה של במוו סדרה 3.

 

ולגבי ד', אז אתה בטח מרגיש רע עם עצמך, כי אין מצב שאין רכב שעשה לך את זה יותר מהמיאטה.

 

לכולנו יש רגש למכוניות מסויימות אבל לא תמיד אנחנו יכולים להרשות לעצמנו בגלל מחיר הרכב ועלויות האחזקה שלו. זה לא אומר שאי אפשר להנות מרכבים פחות טובים במקום.

 

למה העלויות בביואיק יהיו יותר גבוהות? אתה בכלל יודע באיזה רכב מדובר? זו אופל אינסיגניה בתחפושת. בהתחשב בכך שביואיק להקרוס חדשה עולה 225000 בערך, למה שהריגל לא תעלה כמו אינסיגניה/מונדיאו/ושות'? ולמה שהאחזקה תהיה יותר יקרה מהן? זה לא ממש מותג יוקרה...

 

בנוגע לד' - בוודאי שיש מכוניות שעשו לי את זה יותר מהמיאטה. הן פשוט עולות פי 2 ויותר... הכל צריך לשפוט במסגרת התקציב. אם יהיו שתי מכוניות באותו מחיר ואחת מהן תעשה לי את זה יותר, אז בהנחה ואין סיבה באמת קריטית לבחירת המכונית השנייה - כמובן שאבחר בזו שאני אוהב יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

התכוונתי שאם הייתי מחפש רכב מהסגמנט הנ״ל הייתי בוחר ביונדאי בגלל האחריות ובגלל אופי השימוש שלי , אבל הסיטרואן c5 ממה שאני זוכר עם הדור הראשון היא מכונית נוחה מאוד אז אם כבר אני משער אני אלך על מה שהייתי קונה אם לא הייתי נוסע כמו פסיכי, מה גם שאני אוהב סיטרואן ברמה הכללית.

haters will hate

פורסם
התכוונתי שאם הייתי מחפש רכב מהסגמנט הנ״ל הייתי בוחר ביונדאי בגלל האחריות ובגלל אופי השימוש שלי , אבל הסיטרואן c5 ממה שאני זוכר עם הדור הראשון היא מכונית נוחה מאוד אז אם כבר אני משער אני אלך על מה שהייתי קונה אם לא הייתי נוסע כמו פסיכי, מה גם שאני אוהב סיטרואן ברמה הכללית.

 

לא הבנתי איך היונדאי המשפחתית קשורה לזה שאתה "היית נוסע כמו פסיכי".

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...