Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות 2012 - משפחתיות גדולות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית שאתם מעדיפים?  

198 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית שאתם מעדיפים?

    • ביואיק ריגל
      5
    • שברולט מאליבו
      3
    • סיטרואן C5
      25
    • פורד מונדיאו
      39
    • הונדה אקורד
      17
    • יונדאי i40
      8
    • מאזדה 6
      4
    • אופל אינסיגניה
      17
    • פיג'ו 508
      12
    • סקודה סופרב
      41
    • סובארו B4
      7
    • טויוטה אוונסיס
      5
    • פולקסווגן פאסאט
      15


פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצחיק לראות שוב, ש"מדבר סקר תרחק".

בשוק הפרטי, ה B4, מזדה 6 ואוונסיס (שתובל את השוק בקרוב עקב מחיר עדיף, ושידרוג כללי) מובילות בגדול.

אם תקנה מה שהסקר ממליץ, אחרי 3 שנים, תהיה בהפסד של יותר מ 10 אלף.

פורסם
לא הייתי מתנגד לנהוג ברכב מהסמלון שלך ידני...

קיים, לא בישראל.

אבל לדעתי הגיר ידני חסר פואנטה ברכב שכל הדגש שלו הוא נוחות.

פורסם

סופרב,

אין התלבטות בכלל... :mm_yeah:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
תשמעו, אני בשוק שהסופרב העתיקה מובילה....

 

אני בחרתי ב-508 - למה? סתם כי היא לא יצאה לי עדיין מכל החורים.

 

אני דווקא לא בשוק, ידוע שיש כאן המון חובבי סקודה.

 

אני בחרתי בריגל, כי היא נראית הכי מפוארת מרשימה ומפנקת.. ואין ממנה הרבה בכבישים.

 

אבל בכסף שלי, הייתי הולך על משהו פחות מפואר אבל עם עלויות אחזקה שפויות יותר ואמינות יותר טובה כמו אקורד, B4, ו6.

פורסם

c5 כיוון שאחרי חודש של גשם הכבישים נראים כמו קבוצה של בורות שחיברו אותם יחד...

אבל ללא ספק כשתגיע הקיה היא הבחירה, עיצוב מהמם .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני דווקא לא בשוק, ידוע שיש כאן המון חובבי סקודה.

 

אני בחרתי בריגל, כי היא נראית הכי מפוארת מרשימה ומפנקת.. ואין ממנה הרבה בכבישים.

 

אבל בכסף שלי, הייתי הולך על משהו פחות מפואר אבל עם עלויות אחזקה שפויות יותר ואמינות יותר טובה כמו אקורד, B4, ו6.

 

אין ממנה הרבה בכבישים זה אנדרסטייטמנט...

 

ואם היית קונה אקורד, B4 או 6, למה לא בחרת באחת מהן? זה סקר שאמור לייצג את מה שאתה מעדיף, לא את מה ש"נראה הכי יפה"...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בחרתי C5 אבל אני משוחד, אם לא הC5 אז הסופרב.

בכל מקרה במונדיאו לא הייתי בוחר, הרכב ממש לא נוח, אולי חזק כן אבל נוח הוא לא.

פורסם

רוני - אני מעדיף את הריגל! היא הכי הכי עושה לי את זה מכל המכוניות כאן, לכן בחרתי בה.

 

אני גם מעדיף בוגאטי וירון, יש הבדל בין מה שאנחנו מעדיפים לבין מה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו.

 

אם היית עושה סקר למכונית ש ב א מ ת הייתם קונים ויכולים להרשות לעצמכם, הייתי בוחר בB4 או מאזדה 6.

 

 

מקווה שעכשיו הבנת למה התכוונתי. :-)


×
×
  • תוכן חדש...