Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה מאזדה 6 מודל 2003 מנוע 2000 סמ"ק הרכב עבר כ100000 ק"מ

רוב הנסיעות הם עירוניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו היא 5-6 קילומטר לליטר

 

מדובר בנהג די מבוגר שלא לוחץ על הדוושה ואפשר להגיד שהוא די נהג שקט

 

כשהוא סיפר לי על הצריכה חשבתי שזה מוגזם כי מרוב האנשים שמעתי שהצריכה אמורה להיות 8-9 קילומטר לליטר

 

אז אשמח לשמוע מאנשים שיש להם את הרכב הנ"ל מה היא הצריכה שלהם ובנוסף אם הצריכה ברכב המדובר לא נורמלית מה צריך לעשות כדי לספר אותה

 

שבוע טוב לכולם

פורסם
אני מכיר את כל האתרים האלה עדיין אני רוצה לשמוע דיעות של אנשים שיש להם את הרכב ומכירים את הצריכה באופן אישי

ובמידה והצריכה לקויה לשמוע פתרונות לעניין כך שתגובתך ממש לא עזרה לי

זה נשמע צריכת דלק גבוהה מדי. האם נעשתה בדיקה של צריכת דלק כמו שצריך ?

בכל מקרה תבדקו אולי הרכב צריך טיפול תקופתי כמו פלאגים (פלאגים אירידיום) פילטר אויר שמאוד משפיעים על צריכת הדלק.

פורסם

מאזדה ידועה כאחד הרכבים היותר זוללי דלק.

הצריכה די הגיונית ל-6. איזה מנוע זה? 2000?

ולמאזדה 3 הצריכה עומדת על סביבות ה-9, אלא אם יש מישהו שיכול לתקן אותי ויגיד בדיוק.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

הצריכה נשמעת ממש לא הגיונית ודווקא ה6 היא סבירה ביותר מבחינת צריכת דלק.

3 שנים החזקתי כזאת מודל 04, 70% בערך נסיעה עירונית, נבדק לאורך כל התקופה, תמיד בערך 1-10.

פורסם

כמו שאמרת הצריכה הנורמלית היא 8-9 ליטר..

שינסה לתדלק במקום אחר.. אני אישית מכיר תחנת דלק שמערבבת דלק עם דברים אחרים, אחרי תדלוק שם הצריכת דלק עלתה בצורה משמעותית.

פורסם

טוב אז שמעתי לעצות של כולכם

 

מחר האוטו יכנס למוסך לטיפול (למרות שלמיטב ידיעתנו הוא עבר טיפול לא מזמן)

 

כמו כן ביקשתי מחבר שלי להחליף תחנת דלק

 

נקווה לתוצאות טובות יותר, אשתדל לעדכן

×
×
  • תוכן חדש...