Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשטרה אוכפת בריונות בכביש (אנשים שנדחפים במחלף).


ExoduS
שימו לב! השרשור הזה בן 4475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן ונחום, אתם הוכחה לכך למה מחיר הדלק ימשיך לעלות, למה ימשיכו לשים לנו מצלמות מהירות ולמה הישראלי תמיד ינסה לדפוק את חברו.

כשאתם מסכימים עם התנהגות ותרבות מסויימת, אתם לא שמים לב ולאט לאט זה מתפשט לכל התחומים בחיים שלכם.

לכם באמת לא אכפת לעמוד בתור של מכוניות חצי שעה במקום 10 דקות, או לשלם כפול ממה שצריך על אוכל, או על שכר דירה, העיקר שיעזבו אותי בשקט ויתנו לי לחיות ולהיות עסוק בעולם הקטן שלי, להרוויח את הכסף שלי ולדאוג לעצמי ושכולם יעשו מה בראש שלהם.

תרבות וחינוך זאת בעיה אינדיבידואלית לכל בנאדם ומה שחשוב זה אני ושאני אהיה בסדר ואחרים יכולים לעשות מה בא להם ואני אהיה בסדר עם זה.

אחח.. עם כל הכעס שלי על העדה החרדית, יש לנו מה ללמוד מהאחדות שלהם.

2017 Citroen C3 Shine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם אני מבין נכון את חן, הוא לא מדבר על הסכמה גורפת שחיתוכים כאלה הם בסדר, אלא מנסה להציע דרכים בהם לא תיעצר תנועתו של טור המכוניות העומד כחוק, ותנועתו של טור המכוניות המחכה מאחורי הדביל שמנסה להשתלב.

יכול להיות שע"מ להקל על המצב לכלל משתמשי הכביש החפים מפשע יש צורך בלוותר לאותו קוף אדם.

 

אז אולי יש כאן מצב של רשע וטוב לו, אבל לפחות אנחנו מצמצמים את צדיק ורע לו. בבחירה בין השניים אני תמיד מעדיף להקל על הצדיקים, מתוך ההנחה שצדיק שמאס בדרכיו יהפוך רשע ואת זה יש לצמצם.

 

אני מעדיף לתת לדביל התורן להשתלב תוך כדי שאני מצמצם את ההאטה לשאר המשתמשים, מאשר לדאוג לטובתי האישית ולחסום אותו, כי אני יודע שמתישהו הוא ישתלב, וזה יגמר במקרה הטוב בעיכוב התור, ובמקרה הרע בנזקי פח (שכמובן יובילו לעיכוב התנועה).

 

Sperial - אין צורך להיות דמגוג. גם אתה יודע שלא לזה הייתה הכוונה.

 

Orrrrr - אני חושב שאין כאן אף אחד שיתנגד לפעילות משטרתית רחבה לצמצום התופעה. אף אחד לא מצדיק אותה. חלקנו פשוט חושב שדווקא שיטתנו היא זו שמונעת מאיתנו לעמוד חצי שעה במקום 10 דקות. חלקנו חושב שלקיחת חרב מטאפורית ונסיון לחקוק Z על המצח של כל מאנייק בכביש לא תעזור לנו לחיות חיים שלווים, רגועים ובטוחים. להיפך.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהמגיבים ירדו לסוף דעתי.

 

קודם כל נתחיל בסדר עדיפויות בריא בנהיגה שמתחיל קודם כל בבטיחות, ובהקשר זה כל נושא הבריונות הוא יחסית זניח. רק אחרי שמילאנו את חובת הבטיחות, אפשר להתחיל להתעסק עם שמירת החוק וגם עם הזרמת התנועה בפועל. נושא התרבות בכביש זוכה, לפחות אצלי, לדירוג האחרון (אך המכובד בכל מקרה) ברשימה.

 

מצד שני, תרבות נהיגה קשורה ישירות לנושא הבטיחות ואותו נהג לא מתורבת הוא גם בדרך כלל הנהג המסוכן במובנים אחרים (שמירת רווח, לדוגמה) ובכלל - בנהיגה, זו שיטה טובה להתייחס לעבירה קלה כחמורה ואם נצליח להיפטר מכל אותן מפגני בריונות או אפילו מתאונות חניה, נוכל להקטין גם את כמות התאונות הקשות.

 

לכן, אני בשום פנים ואופן לא טוען שיש לתת לנהגים בריונים יד חופשית. אני טוען שבמצב שבו ההשתלבות של טור התנועה האחד לתוך השני היא מחויבת המציאות (כמו בנתיב האצה או כאשר ישנו נתיב חסום), רצוי שכל נהג יאפשר לנהג אחד בלבד להיכנס לפניו ולא יאפשר לנהגים אחרים לקפוץ על המציאה ולהידחף.

 

עם זאת, במידה ונהג אחר מנסה להידחף בכוח של ממש - ברור שיש לתת גם לו להיכנס. ניסיון להיאבק עמו בכוח על זכות הקדימה יהיה כבר מסוכן, ובנוסף הדבר יחטיא את מטרתה העיקרית של השיטה שאינה שמירה על תרבות נהיגה אלא הזרמת התנועה. מבחינת זרימת התנועה, גם אם נכנסו לפניך עוד נהג או שניים, לא יחלוף ממך דבר.

 

אז כמובן שלא צריך לאפשר לבריון להידחף, אבל אם הוא כבר ממש מתעקש, עדיף לתת לו להשתלב ואז לסמן לו באורות (וגם זה בשניים-שלוש הבהובים קצרים) וברגע שמספיק נהגים יסמנו לו לאורך הדרך, סביר שבסוף ייפול לו האסימון.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו מבצע שהם עושים רק בשביל פירסום טוב, וכמה תמונות וסרטי וידאו טובים ליחסי הציבור

לא נשכח לשניה שאת רוב העבודה המצלמות מהירות החדשות (או שנקרא לזה מסחטת כספים בכבישים מהירים ישרים)

או אקדחי לייזר לא מכויילים, כמו כן בקטעי כביש ישרים

באמת נחמד שהם עושים את זה לנדחפים ,אבל מגעיל שהם עושים את זה לקטנועים ואופנועים

הרי במילא בסופו של דבר הם ימשיכו לסוע בשוליים ולא יפריעו לתנועת הרכבים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט זה לא משהו חד פעמי, אכיפה קיימת על כל סוגי העבירות של נהגים,

כאשר בזמן אחרון יש התמקדות על מעשי בריונות (כמו האלה שנדחפים במחלף) ועבירות תנועה מסוכנות.

מתוך הכתבה, על פעילות של אגף התנועה:

עקיפה ונסיעה בשוליים, כניסה לצומת לא פנוי, חניות נכים, סלולרי, עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף ונהיגה בשכרות.

(ועל הדרך, כמובן גם מהירות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...