Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לבדוק צריכת דלק בנסיעות רגועותכאשר 70 אחוז מהנסיעות זה מחוץ לעיר.

 

איפסתי את המונה ק"מ והיום תדלקתי כשהוא על 608 ק"מ, המיכל התמלא עד שקפצה המשאבה ולא הכנסתי יותר.

 

יצא לי 32.232 ליטר דלק על 608 ק"מ נסיעות רגועות. זה יוצא כמעט 19 ק"מ לליטר ולי זה נשמע הזוי מעט.

בנסיעות רגועות אני מתכוון להאצות בלבד, מהירות ממוצעת מחוץ לעיר 115 קמ"ש.

 

הרכב פביה TSI DSG7.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא הזוי בכלל, כנראה שהדרך הייתה עם ירידות,גל ירוק,ועוד גורמים שתורמים לצריכה טובה.

מניסיון אישי, הצלחתי להגיע ל23 קמ לליטר(כרמיאל חיפה)(איביזה TSI,DSG).

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

מה אתה רוצה, זה ההיתרון בDSG ובTSI, בשיוט הם לא אוכלים כלום. (ועוד 115 קמ"ש, אם אני לא טועה הוא מגרד רק את ה2K סלד).

 

אבל כנס לעיר, הצריכה תגיע גם לחצי (עם האצות יותר חזקות מהנורמליות ומזגן).

 

"האצות יותר חזקות מנורמליות", הכוונה לנסיעה של צעירים יותר ולא של זקנים (התיאור שעלה לי באותו רגע)

פורסם

זה נראה באמת קצת לא הגיוני.

מנסיון זאת צריכה שאפשר להשיג בנסיעה רגועה ללא בלימות והאצות מהירות ו-100% נסיעה בין עירונית.

 

אני מודד צריכה מהרגע שקניתי את המכונית והממוצע של כל הליטרים שנכנסו הם 15.2ק"מ/ל.

כאשר הנסיעות שלי 80% בין עירוני. שכוללות עליות בדרך הלוך וירידות בדרך חזור (הלוך בדר"כ 14.5, חזור 17-18 לפי מחשב דרך, פעם בחזור ניסיתי להיות ממש חסכוני ויצא לי משהו כמו 21ק"מ/ל).

 

נסיעה חיפה-תל אביב מהירות 90-100 קמ"ש רגועה הגעתי בין 19.7 ל-20.4 ק"מ/ל לפי מחשב הדרך.

 

דרך אגב, אפילו אם יש פקקים ונוסעים במהירות 30-40 קמ"ש, אם מקפידים ליסוע במהירות קבועה, צריכת הדלק לא עולה במיוחד.

למשל, השגתי 19.7ק"מ בפעם האחרונה שנסעתי חיפה-תל אביב (עם האטה של 20 דקות בין גלילות לרשפון - 25-40 קמ"ש).

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני יכול רק לחלום על ק"מ לליטר כזה (1-11+- במקרה הטוב, ס.לנסר חח)

אבל עדיין יפה לראות קילומטרז' שכזה לליטר דלק בודד, אני משתדל שלא להניח את הרגל מעבר לחצי גז בכדי להגיע ל 1-11 בכבישים מהירים או בעיר (מתי שמתאפשר), לא אומר לכם לעשות אותו הדבר כדי לקבל מייל"ג טוב יותר, אבל אם הצלחתם... :)

Opel Adam S 2017

פורסם

כנראה שאני עצבני מדי - צריכת הדלק הממוצעת של הפאביה שלי (אני רושם תדלוקים כבר 16K ק"מ) היא 1:13-1:14

~70% בינעירוני (אבל עמוס)

the london underground is not a political movement

פורסם

חברה ציינו בבקשה איזה מנוע יש לכם וגם דגם (שימו לב לכותרת).

 

אז התרומה שלי היא:

 

- פאביה 1400 ידני

- ק"מ נוכחי - 3.5K

- תמהיל : 20% עירוני , 80% בינעירוני

- צריכה - 16 קמ"ל עגול

 

ילא שתפו :-)

פורסם

אני עם סקודה פאביה 86 כ"ס, מנוע 1.4 16V (הישן והמוכר). נסיעה עירונית בלבד. ממוצע של ליטר ל-12.5.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לבעלי הפאביה, יש לכם צריכה מעולה (1\16) מחוץ לעיר.

 

אבל בעיר הצריכה כבר סבירה-.

(ה406 שלי עם מנוע 1.8 ו220KKM בנסיעה רגועה בעיר בלי מזגן אוכלת 1\10, בלי הרבה רמזורים 1\11 גם, הבעיה שמחוץ לעיר זה כמעט אותו דבר 1\12 בערך ברגוע).

פורסם

16 ליטר > 309 ק"מ (נס ציונה-עפולה-טבריה-נס ציונה) > 19.3 ק"מ / לליטר > נסיעה מאוד רגועה.

 

19 ליטר > 240 ק"מ (נס ציונה-לוד-לוזית-בר גיורא-נס הרים-אשתאול-נס ציונה-לוד-נס ציונה) > 12.6 ק"מ / לליטר > נסיעה בחלקה רגועה ובחלקה קרבית.

 

הרכב > שקודה יטי 1.2TSI ידני (נסיעה עם מיזוג, אם זה משנה). החישוב נעשה בדרך הטובה והישנה - תדלוק מיכל מלא (עד כמה שניתן לדחוס) > איפוס ק"מ > נסיעה > השלמה למיכל מלא > איפוס בשנית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כל פעם שאני קורא על סגנון נהיגה ורשום "סגנון נהיגה קרבי", אני צוחק לי בשקט, כאילו קראתי את בדיחת המאה :).

 

למרות שאני לא קשור ל"סיפור" בטופיק, צריכה של 1/18-19 בהחלט מרשימה אותי. אגב, למדתי לחיות לא רע עם 1-12/13 בנסיעה משולבת.

 

עוד מעט הקיץ בא ואיתו המזגן שיופעל באופן בקבוע ולא יגיח ל"קטנות" כמו עכשיו. אני מתחיל לחשוש...:)

פורסם

ג'וקר, אתה יכול לצחוק עד מחר. קרבי, משמע מאומץ / חזק / אגרסיבי. לשיקולך...

 

הסיבה העיקרית לנסיעה לאיזור נס-הרים היא לא בדיוק הנוף או האוויר, אתה יודע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ציכת דלק שציינת הגיונית ביחס למנוע ולאופי הנהיגה. ככל שתלחץ יותר, כך הנתון ירד וזה ברור אבל אם אתה מסתפק ב115 קמ"ש שזאת מהירות שאפילו לא גוררת קנסות מהירות אז אשרייך. הרווח כולו שלך.

פורסם
ג'וקר, אתה יכול לצחוק עד מחר. קרבי, משמע מאומץ / חזק / אגרסיבי. לשיקולך...

 

הסיבה העיקרית לנסיעה לאיזור נס-הרים היא לא בדיוק הנוף או האוויר, אתה יודע.

 

1. ההערה לא הייתה אישית, אלא כללית.

 

2. השימוש במילת קרב, כאשר מדובר בצריכת דלק, מצחיק אותי כל פעם מחדש :). מאומץ/אגרסיבי מקובל, אבל קרבי? אנחנו במלחמה? :)

×
×
  • תוכן חדש...