Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לילה טוב, קניתי אצל Iמטריקס בהוד השרון, דרך רמתיים 92 , הוספתי 40 ש"ח לכרטיס 2GB ,

בסך הכל הניסיון הוא רק מהיום, בצילום באור יום הכל תקין, בצילום לילה לא רואים טוב בגלל תאורת הרחוב.

לצרכי האישיים המצלמה עונה על דרישתי, אני לא מחפש איכות HD או צילומי חלל,

יש אפשרות לבדוק ב " זאפ" , ממה שראיתי מהבוקר אכן Iמטריקס הכי זולים,

שלא יובן משהוא שלא כתבתי-אז אין לי כל קשר עיסקי חברי או משפחתי עם החנות, הוא יותר זול מ- AUTO 356 . בקופסה יש מצלמה, זרוע, כבל חיבור למחשב וכבל חיבור למצת הרכב.

www.imatrix.co.il

 

 

איך אתה יודע שזה 037?

 

תעלה תמונה של המוצר + סרטונים כי לפי מיטב ידיעתי זה לא DVR-037 מכיר את הנושא זה ה 30$. בלי שום קשר איפה זה מופיע באתר שלו איפה זה מופיע בזאפ?

 

אני שואל את כל השאלות שלא תיהיה איזה הטעיה פה של המתעניינים..

פורסם

בוקר טוב.

בשום מקום על המצלמה או הקופסה לא רשום DVR037 , אם הטעתי מישהו-מבקש סליחה.

המכשיר נראה זהה בדיוק לתמונת המכשיר שפורסמה כאן ובעוד אתרים, אותם תכונות .

משהו מעניין-אין איזכור של ארץ היצור לא על המכשיר ולא על האריזה וחוברת ההדרכה.

לגבי זאפ-בדקתי גם עכשיו על הבוקר- זה מה שיש באתרים- פי1000 +ynet shops

 

36681740b.gif

מצלמת וידאו לרכב HD לתיעוד הנסיעה+ מתנה

מתוך קטגוריית : מצלמות אבטחה ואביזרים

cdvr

 

חנות: פי

פורסם
המצלמה הנ"ל היא מצלמת HD, ולא "באיכות HD" כפי שנמכרו בשבועות האחרונים, ומחירה בארץ גבוה בהרבה.

המחיר הכי נמוך שמצאתי למצלמה הנ"ל בארץ היה כ-390 שקלים, באיביי 250 - משם קניתי את מצלמתי.

 

נשמח לראות סרטון הדגמה.

 

גם אני רכשתי את ה-037 מאייביי - לא רואה סיבה לשלם פי 2 כמעט בארץ... :x

 

הזמנתי את שלי בשבוע שעבר גם מהאיביי. HD720P DVR

יש סיכוי שהזמנו את אותה מצלמה מאותו סוחר? (hopezone001)

אם כן אני ישמח שהראשון מביניכם שיקבל את המצלמה ידווח על מצבה, והאם המכשיר תואם לציפיות.

פורסם

אכן, המצלמה שהזמנתי היא באמת הHD720P DVR, מהסוחר הסיני hopezone001.

גם פרסמתי בתחילת השרשור את הקישור של המכירה באיביי.

אשמח לעדכן ברגע שהמצלמה תגיע - צפי: בין סוף אוקטובר לתחילת נובמבר.

פורסם

לגיא-

אין הבדל בין מה שאני קניתי למה שאתה מנסה למכור באתרך למעט המחיר, שלך יקר במאה ש"ח יותר.

ללא הצדקה.

כל המצלמות מהסוג הזה מיוצרות בסין, מטרתן אחת -הקלטת נהיגה לתעוד במקרה של תאונה או כנגד רישום דו"ח תנועה.

אין צורך ברמת צילום HD וכדומה, ממה שצילמתי ובדקתי במחשב איכות הצילום מספיקה בהחלט, שוות ערך לצילום שפתח את האשכול מלכתחילה, כן צריך כרטיס עם זכרון מעל 8GB .

 

חג שמח.


×
×
  • תוכן חדש...