Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בוקר טוב, עדכונים:

המצלמה שהוזמנה מאייביי הגיעה בריאה ושלמה. אכן מדובר במצלמה האיכותית DVR-037 (עם הכיתוב הלבן בצד העליון של המסך), ולא בזיוף כזה או אחר כפי שניסו להפחיד אותנו.

מסתבר שאפשר להזמין בזול מאיביי. :wink:

לצומת לבכם!

 

 

יום נהדר, אלי.

 

לא קשור , אבל....

רושמים לתשומת לב ולא צומת !!

_________________________________

פורסם

אני נוסע עם המצלמה כבר מספר חודשים. מעבר לעובדה שמידי פעם המצלמה לא נדלקת בעת סיבוב הסוויץ' ועלי להוציא ולהכניס את הבטריה מחדש למרות שהיא מחוברת למצת הרכב. הכל בסדר. הסוחר ממנו רכשתי באיביי שלח לי אפילו בטרייה נוספת אבל הבעיה נותרה אותו דבר.

 

יש עדיפות למקום התקנת המצלמה? ליד המראה בפינה הימנית?

אני באופן אישי מיקמתי את המצלמה צמוד ומתחת למראה האחורית. נותן פרספקטיבה טובה למרחב הנהיגה שלך בעת צפייה בסרטון. כל מקום אחר יבוא על חשבון חלק אחר מהדרך שלא "יקלט" במצלמה.

פורסם
יש עדיפות למקום התקנת המצלמה? ליד המראה בפינה הימנית?

 

 

אצלי היא מותקנת מתחת למראה כאשר המראה מסתירה אותה עם התקנה קבועה וכבל מסודר ישר לחשמל ללא התערבות של השקע מצת.

 

מדליק את הרכב והיא מתחילה לעבוד ואתה אפילו לא מרגיש אותה, אלה רק בשעת הצורך.

 

 

גיא.

 

-

1234567

פורסם
לא מסוכן להשאיר את המצלמה באוטו כשהאוטו חונה?

כי זה לא הכי נוח לפרק ולהרכיב

 

אני שם על זה איזה כיסוי בד

1234567

פורסם
לא קשור , אבל....

רושמים לתשומת לב ולא צומת !!

 

צודק, תודה על התיקון.

לא יודע מה חשבתי לעצמי בשני לאוקטובר של השנה הקודמת. :roll:

פורסם

ותגידו לי בבקשה ,כול בעלי המצלמות.מה אתם רואים כשמכניסים את הכרטיס למחשב.קובץ 1גדול,או הרבה קבצים,ובאיזה גודל הם?תודה.אהה,ועוד שאלה.באיזה סוג של כרטיס זיכרון אתם משתמשים (מיוחד,מהיר).

פורסם

הינה וידאו שצילמתי במצלמה של הפלאפון htc desire הבעיה ש YOUTUBE הוריד מהאיכות של הוידאו והאיכות במציאות יותר טובה.

זה סרטון לדוגמא שמתעד עברה של קטנוע.

http://www.youtube.com/watch?v=0lwFNUY4e04&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
הינה וידאו שצילמתי במצלמה של הפלאפון htc desire הבעיה ש YOUTUBE הוריד מהאיכות של הוידאו והאיכות במציאות יותר טובה.

זה סרטון לדוגמא שמתעד עברה של קטנוע.

http://www.youtube.com/watch?v=0lwFNUY4e04&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

איכות לא רעה בכלל.

 

אך להתחשב בעובדה שהמכשיר צריך גם לתפקד כטלפון ו\או ניווט תוך כדי נסיעה וכאשר אתה יוצא מהרכב אתה צריך לקחת אותו איתך ושלא נדבר על הבטריה שנזללת, אני חושב שזה סתם סרבול..

 

עדיף מכשיר יעודי שיבצע את העבודה.

 

גיא.

 

-

1234567

פורסם
אני שם על זה איזה כיסוי בד

מיותר קצת..

הרעיון של חיבור לחשמל הרכב נשמע יעיל.

פורסם
מיותר קצת..

הרעיון של חיבור לחשמל הרכב נשמע יעיל.

 

במיוחד שאתה עושה חיבור קבוע ומעביר את הכבל יפה בין הפאנלים

1234567


×
×
  • תוכן חדש...