Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^^

נעשה את זה פשוט - אם התוצר של המצלמה שרכשת מציג את כתוביות התאריך והשעה בפונטים ירוקים, אז מדובר בדגם הפשוט, עם האיכות הירודה. אם הפונטים הם שחורים ע"ג רקע לבן, זו המצלמה שגיא מוכר באתרו.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגיא-

אין הבדל בין מה שאני קניתי למה שאתה מנסה למכור באתרך למעט המחיר, שלך יקר במאה ש"ח יותר.

ללא הצדקה.

כל המצלמות מהסוג הזה מיוצרות בסין, מטרתן אחת -הקלטת נהיגה לתעוד במקרה של תאונה או כנגד רישום דו"ח תנועה.

אין צורך ברמת צילום HD וכדומה, ממה שצילמתי ובדקתי במחשב איכות הצילום מספיקה בהחלט, שוות ערך לצילום שפתח את האשכול מלכתחילה, כן צריך כרטיס עם זכרון מעל 8GB .

 

חג שמח.

לא נכון, המצלמה שקנית פחות איכותית מהמצלמה שגיא מוכר. סבבה שהיא מספקת אותך ותתחדש אך זאת לא אותה מצלמה.

 

לחילופין לקנייני אי-ביי ולמי שלא אכפת לחכות, אפשר לקבל את ההמלצה הזאת.

סבבה.

יכולת באותה מידה להזמין מ-EBAY את ה-037 ב-250 ש"ח. אבל יאללה - תתחדש!

פורסם
סבבה.

יכולת באותה מידה להזמין מ-EBAY את ה-037 ב-250 ש"ח. אבל יאללה - תתחדש!

 

 

כן אבל לך תדע מה מוכרים שם אני כבר נפלתיח פעם אחת עם ה 34$ עם הכיתוב בירוק

 

אני מעדיף להשקיע עוד כמה לירות ולהיות בטוח עם אחריות ואני יודע גם איפה הם יושבים. הכל לטובה.

פורסם

ארבעה דגים תעשה לי טובה במידה ויודעים מה לחפש, ובעיקר ממי להזמין - אין שום סיבה שבעולם שהמוצר שיגיע יהיה שונה ממה שהזמנת.

 

קנית מצלמה מצויינת, אבל ההבדל הוא לא כמה לירות (לפחות מבחינתי) - 130 שקלים יותר למצלמה.

בתור אחד שהתכוון להזמין ארבע מצלמות ההפרש הוא כבר מעל ל-500 שקלים!

אני לא יודע מה איתך, אבל לא מצאתי כל סיבה לשלם על אותו המוצר מחיר מופרז.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני ישמח שהראשון מביניכם שיקבל את המצלמה ידווח על מצבה, והאם המכשיר תואם לציפיות.

 

בוקר טוב, עדכונים:

המצלמה שהוזמנה מאייביי הגיעה בריאה ושלמה. אכן מדובר במצלמה האיכותית DVR-037 (עם הכיתוב הלבן בצד העליון של המסך), ולא בזיוף כזה או אחר כפי שניסו להפחיד אותנו.

מסתבר שאפשר להזמין בזול מאיביי. :wink:

לצומת לבכם!

 

 

יום נהדר, אלי.

פורסם

גם אני לא נבהלתי מסיפורי האימה של כל מיני אינטרסנטים שמנסים להסביר לנו למה כדאי לנו לרכוש מהם את אותו המוצר במחיר גבוה משמעותית.

 

רכשתי מ-EBAY. אומנם לקח לזה קרו לחודש להגיע, אבל אכן, זוהי ה-037 ואני מאוד מרוצה.

פורסם

שלב הסיכומים:

 

גם אני קיבלתי את ה HD DVR מאותו סוחר סיני יקר ב eBay.

ככלל מדובר אכן במצלמה האיכותית (עם הכותרות בלבן) וראיית הלילה.

 

מצ"ב דוגמאות יכולת ביום ובלילה:

 

 

 

לסיכום,

אמנם אני שבע רצון מהיכולת מול המחיר אך בהשוואה להתנסות עם תוכנת ה-Auto Guard למערכת האנדרואיד, אני בהחלט יכול להמליץ לכולם לחסוך את $64 ולרכוש את הגרסה המלאה של התוכנה באנדרואיד (כ- 7ש"ח).

אצלי היא מותקנת על HTC Sensation מצלמה 8MB.

האיכות (לדוגמא: יכולת צפייה במספרי רישוי), השמירה על גוון הצבעים, גם בצילום לילה אינה יורדת מהמצלמה הייעודית ואף עולה עליה במעט.

בגירסת ה PRO (בכסף) יש יכולת לקבל ולהוציא שיחה בנייד ללא הפסקת ההקלטה.

עניינית, כאחד שרכש מצלמה אני יכול להעיד שהוצאתי כסף לחינם.

חסרון יחיד בשימוש סמארטפון היא הזרוע של הטלפון שבשל אורכה וגמישותה היא רועדת ו"מרעידה" את הסרטון, אך למוכשרים שביננו תמיד יש רעיונות לשיפור עניין זה.

 

אשתדל לפרסם דוגמאות צילום לילה ויום מהתוכנה הנפלאה הזו.

פורסם
אני בהחלט יכול להמליץ לכולם לחסוך את $64 ולרכוש את הגרסה המלאה של התוכנה באנדרואיד (כ- 7ש"ח).

אצלי היא מותקנת על HTC Sensation מצלמה 8MB.

.

 

מצד אחד צודק, מצד שני העיקרון של שגר ושכח הוא עקרוני כאן.

כל אחד מאיתנו מעוניין להשקיע סכום מסויים כדי שלשעת הצורך יהיה תיעוד שיעזור לנו.

 

אישית, מעדיף מכשיר יעודי שיעשה את העבודה אוטומתית ולא להתעסק בזה בכל פעם שאני נכנס או יוצא מהאוטו.

פורסם

בעניין האוטומציה אין ויכוח ויש כמובן צדק, יחד עם זאת, רצוי לא להשאיר את המצלמה כאשר יוצאים מהרכב כך שההתעסקות לא נחסכת.

בנוגע לתיעוד, גם כאן יש יתרון משמעותי לתוכנת האנדרואיד ואכן שכחתי לציין שהיא מתעדת בנוסף להקלטה הויזואלית גם מיקום מדויק עם שם רחוב או דרך, מהירות הרכב, קוי אורך/רוחב וכמובן זה מוצג על גבי הסרטון.

 

ההעדפה היא אישית ואני רק משתף מנסיון למתלבטים טרם רכישה.

פורסם
גם אני לא נבהלתי מסיפורי האימה של כל מיני אינטרסנטים שמנסים להסביר לנו למה כדאי לנו לרכוש מהם את אותו המוצר במחיר גבוה משמעותית.

 

רכשתי מ-EBAY. אומנם לקח לזה קרו לחודש להגיע, אבל אכן, זוהי ה-037 ואני מאוד מרוצה.

 

מבקש להדגיש את המילה "אינטרסנטים".

פורסם

אני בין אלה שמצאתי בזמנו את הלינק הבא:

http://www.ebay.com/itm/120683596008?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_13728wt_1037

אני מבין שעוד אנשים הזמינו מאותו מוכר.

 

גם אני הזמנתי דרכו, קיבלתי את המצלמה בתחילת השבוע אבל לא היה לי זמן לאסוף אותה.

כמובן כבר אז הבטחתי לעדכן כאשר אני אקבל אותה.

על הקופסא של המוצר לא מוזכר בשום מקום הדגם DVR 037. גם לא כתוב על הקופסא בשום מקום 720P.

הקובץ שהיא מוציאה הוא קובץ עם סיומת AVI, הקובץ הוא ברזולוציה של 1280 על 720.

אני מצרף תמונות של המוצר עצמו ווידאו קצר שצילמתי לפני זמן קצר.

 

DSC_3942.jpg

DSC_3943.jpg

פורסם

peter, אני הזמנתי בזמנו את הזוהל ב 30 דולר.

אני לא רואה הבדל משמעותי באיכות מהוידאו שאתה הבאת, וראיתי ב HD.

יש מצב שבלילה למצלמה שלך יש ייתרון, ביום האיכות כמעט אותו הדבר ולא מרגישים הבדל.

 

וHD זה לא HD.

רק להדגמה אני יעשה נסיעה עם מסרטת HD של פנסוניק שיש לי.

לדעתי ב 34-70 דולר קשה למצוא באמת HD איכותי, אולי ההבדל בין המצלמה של ה 30 ל 64 זה הלדים לצילום בלילה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

על הקופסא של המוצר לא מוזכר בשום מקום הדגם DVR 037. גם לא כתוב על הקופסא בשום מקום 720P.

הקובץ שהיא מוציאה הוא קובץ עם סיומת AVI, הקובץ הוא ברזולוציה של 1280 על 720.

 

פטר, זו אכן המצלמה ה"איכותית" המדוברת.

 

בהמשך לדברי על תוכנת Auto Guard דרך הסמארטפון (אנדרואיד), להלן דוגמא לסרטון בצילום לילה:

אגב, שימו לב לעבירות התעבורה החמורות של המיצובישי (עקיפה מימין מעבר לשולים הצהובים-בין גדר ההפרדה לאספלט, נסיעה באור אדום ודבר נוסף שלא ניתן לראות בסרטון-דיבור לאורך כל הזמן הזה בטלפון צמוד לאוזן)

 

כמה דגשים:

  • הטישטוש נובע בעיקר מריעדות זרוע הטלפון הצמודה לחלון הרכב. ביום או בקיבוע טוב יותר האיכות עולה (דוגמא לסרטון יום, אפרסם בהזדמנות קרובה)
  • כאשר מקרינים אותו הוא מציג את שם הקובץ, תאריך, שעה, מהירות הרכב, מיקום בתצורת קו רוחב ואורך.
  • בתצוגה בסמארטפון הוא מציג בנוסף מפה בצד (אם רוצים) עם נקודה מדויקת + שם רחוב או דרך בכותרת.
  • לא הצלחתי להמיר לאתר יוטיוב את כל התוכן המדובר אלא רק את התמונה ולכן לא רואים את הנתונים, צירפתי כמה צילומי מסך להמחשה.

 

th_24969_vlcsnap_2011_11_04_19h26m46s70_122_393lo.jpg th_24978_vlcsnap_2011_11_04_19h26m22s80_122_60lo.jpg th_24989_vlcsnap_2011_11_04_19h26m38s249_122_467lo.jpg


×
×
  • תוכן חדש...