Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימודים למכונאות רכב מס' שא'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב!

כרגע אני חייל , עוד שנה אני משתחרר!

הכיוון שלי אחרי צבא זה לטייל ולהתחיל ללמוד אדריכלות בטכניון ( יש פסיכומטרי הכל )

אבל המקצוע מכונאות רכב תמיד קרץ לי ואני רוצה להרחיב את הידע שלי בתחום (לא בשביל לפתח קריירה )

רציתי לדעת כמה עולה הלימודים , הבנתי שיש כמה דרגות וקראתי על כל מיני מכללות אבל לא הצלחתי להבין כמה לימודים כאלה עולים

אשמח להמלצות איפה כדאי ללמוד

כמה עולה

איפה יש באזור אשדוד או באר שבע

ובכללי כל אינפורמציה תועיל

תודה מראש

פורסם

אני יודע שלומדים את זה בעיקר במכללת עתיד בת"א.

לגבי שלוחות באשדוד לא ידוע לי אתה מוזמן לברר.

 

מתחילים אם אני לא טועה בקורס אוטוטרוניקה שזה משלב חשמל רכב+מכונאות רכב סוג 1.

או יש קורס כזה גם דרך לשכת התעסוקה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

קראתי על מכללת עתיד הבנתי שיש שלוחה גם באשדוד

השאלה אם "קורס אוטוטרוניקה שזה משלב חשמל רכב+מכונאות רכב סוג 1." זה קורס שמקנה את כל הידע הנדרש מה זה כולל

אם יש מישהו שעבר הכשרה דומה אשמח לשמוע

תודה

פורסם

זה "הבסיס של המכונאות רכב. במידה ואתה רוצה ידע מקיף תלך על הנדסאי מכונות ורכב במכללת עתיד.

השאלה לאיזה רמה אתה רוצה להגיע ברמת הידע?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

המטרה שלי בכל הלימודים האלו זה לא ללכת לעבוד במוסך אחרי זה

פשוט ידע שאני ידע לטפל באוטו לבד שאני יכול לעבוד עליו וכו'

כמובן שאני צריך בסיס את השאר לומדים לבד

פורסם

אין לך צורך בהנדסאי כי כל מה שאתה לומד שם זה תיאוריה בעיקר ומלא מתמטיקה עם פיזיקה ביחד

מה שאתה מחפש זה יותר מעשי. אני יודע שמלשכת תעסוקה שולחים אנשים ללמוד מכונאות רכב במוסכים מסויימים.

ממליץ לך לבדוק את הנושא.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מצטער על ההקפצה אבל אחרי שבדקתי את כל התשובות עדיין לא מצאתי קורס מתאים.

קורס בעתיד לפי הבנתי ארוך מידי/סתם בזבוז של זמן לפי אנשים שהיו שם .

לקחת רכב ולנסות ללמוד עליו אופציה ,אם היה לי מקום לרכב (בניין קומות בקושי חנייה לדיירים).

איגוד המוסכים לא הצלחתי לקבל מהם מידע...

אז אני חוזר על השאלה:

איך אני יכול לרכוש ידע במכונאות רכב באזור המרכז/דרום?

מחפש אולי קורס על חשבון המענק או אולי מוסך שייקח אותי לעבוד+ללמוד אפילו בשכר סמלי

אשמח לעזרה בנושא

תודה מראש בר

×
×
  • תוכן חדש...