Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד השינויים המבורכים בשוק הרכב המקומי הינו התרחבות קבוצת המכוניות הקטנות ,שאינן בקטגוריית מיני , שמוצעות במחירים

 

שפויים.

 

בתנאי השוק המקומי יש הצדקה ופוטנציאל לא מבוטל של ביקוש לרכב קטן יחסית שיסיע בנוחות יחסית 4-5 נוסעים , בגודל ומרווח

 

סביר, עם חסכון בדלק ובהוצאות אחזקה , ביצועים סבירים ועלות רכישה בטווח פחות מ - 75,000 ש"ח , הגם (אבוי) שלא יהיה

 

אוטומטי. (הרי האירופאים מבינים דבר או שניים בתרבות מוטורית).

 

לעגלה הנכונה הזו קפצו מספר יבואנים , ועל כך מגיעה להם ברכה :

 

קרסו עם רנו קליאו 1.2 ידני , ובהמשך מיקרה ידנית, צ'מפיון עם סקודה פאביה וסיאט איביזה, לובינסקי עם 206+ , שלמה עם אופל

 

קורסה , ולאחרונה דלק מוטורס עם פורד פיאסטה 1.25.

 

לא ברור לי מדוע כמה דגמים נוספים של יצרנים נוספים מדירים רגלם מקבוצה ראוייה זו. אני מקווה שכמו לאחרונה דלק מוטורס קפצו

 

לבריכה הזו עם הפיאסטה הרי כמה אופציות נוספות ייתוספו להיצע המקומי .

 

להלן רשימת הנעדרות : (לתשומת לב היבואנים)

 

1. U.M.I - יש שברולט סוניק 1.2 ידנית עם 86 כ"ס.

 

2. לובינסקי - יש C3 ידני 1.4 עם מנועי 75/95 כ"ס. יש פיז'ו 207 ידני עם מנוע 1.4 בהספקים 73/88/95 כ"ס.

 

3. סמל"ת - יש פונטו 1.2 ידני - מגיע - אבל מדוע כ"כ יקר - מחיר מחירון כיום 86,000 ש"ח.....

 

4. דלק מוטורס - יש מאזדה 2 ידנית עם מנוע 1.3 75/86 כ"ס.

 

5. יונדאי מוטורס - יש I20 ידני עם מנוע 1.2 78 כ"ס .

 

6. מכשירי תנועה - יש סוזוקי ספלאש 1.2 ידני עם 86 כ"ס .

 

מעניין מי יחליט להצטרף ....( הדלק מתקרב ל 8.00 ש"ח לליטר....)

פורסם

לגבי סמל"ת, אם אני לא טועה הפונטו 1.2 ב 86 היא המאובזרת - סאנרוף, מגנזיום, עור בהגה וכד'....

יש גרסה זולה יותר ב-6K שמגיעה כמו יתר המכוניות - עירומה מאיבזור כמעט לחלוטין

פורסם

בהחלט שאלה טובה לאור המכירות הנאים של הרכבים בקטגוריה סופר מיני ידני,לדעתי נוצר סוג של אפשר דומיני עכשוי,כול פעם עוד יצרנית מוסיפה רכב.

 

אולי יש כאלה שעדיין פוחדים להיתקע עם מלאי של כאלה רכבים,בכול זאת זה משהו חדש שישראלים קונים רכבים ידנים ועוד שמו שמיים חדשים!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אחד השינויים המבורכים בשוק הרכב המקומי הינו התרחבות קבוצת המכוניות הקטנות ,שאינן בקטגוריית מיני , שמוצעות במחירים

 

שפויים.

 

בתנאי השוק המקומי יש הצדקה ופוטנציאל לא מבוטל של ביקוש לרכב קטן יחסית שיסיע בנוחות יחסית 4-5 נוסעים , בגודל ומרווח

 

סביר, עם חסכון בדלק ובהוצאות אחזקה , ביצועים סבירים ועלות רכישה בטווח פחות מ - 75,000 ש"ח , הגם (אבוי) שלא יהיה

 

אוטומטי. (הרי האירופאים מבינים דבר או שניים בתרבות מוטורית).

 

לעגלה הנכונה הזו קפצו מספר יבואנים , ועל כך מגיעה להם ברכה :

 

קרסו עם רנו קליאו 1.2 ידני , ובהמשך מיקרה ידנית, צ'מפיון עם סקודה פאביה וסיאט איביזה, לובינסקי עם 206+ , שלמה עם אופל

 

קורסה , ולאחרונה דלק מוטורס עם פורד פיאסטה 1.25.

 

לא ברור לי מדוע כמה דגמים נוספים של יצרנים נוספים מדירים רגלם מקבוצה ראוייה זו. אני מקווה שכמו לאחרונה דלק מוטורס קפצו

 

לבריכה הזו עם הפיאסטה הרי כמה אופציות נוספות ייתוספו להיצע המקומי .

 

להלן רשימת הנעדרות : (לתשומת לב היבואנים)

 

1. U.M.I - יש שברולט סוניק 1.2 ידנית עם 86 כ"ס.

 

2. לובינסקי - יש C3 ידני 1.4 עם מנועי 75/95 כ"ס. יש פיז'ו 207 ידני עם מנוע 1.4 בהספקים 73/88/95 כ"ס.

כדי לא לפגוע במכירות של ה-206+, ה-107 וה-C1.

 

3. סמל"ת - יש פונטו 1.2 ידני - מגיע - אבל מדוע כ"כ יקר - מחיר מחירון כיום 86,000 ש"ח.....

כבר נטחן מכל עבר, לדעתי טעות של סמל"ת, מקווה שבמתיחת פנים הקרובה של הפונטו המחיר יתוקן להיות ריאלי.

 

4. דלק מוטורס - יש מאזדה 2 ידנית עם מנוע 1.3 75/86 כ"ס.

מאזדה ידנית...נו באמת, חוץ מזה אולי הם בודקים מה יהיה עם הפיאסטה.

 

5. יונדאי מוטורס - יש I20 ידני עם מנוע 1.2 78 כ"ס.

כיוון שהמחיר שלה קרוב ל-i10.

 

6. מכשירי תנועה - יש סוזוקי ספלאש 1.2 ידני עם 86 כ"ס .

יש שמועות שהשנה יגיו ספלאש וסויפט ידניות.

 

מעניין מי יחליט להצטרף ....( הדלק מתקרב ל 8.00 ש"ח לליטר....)

 

צריך לקוות שגם יוזילו את הטויוטה יאריס וההונדה ג'אז הידניות.

וגם השנה תגיע מיצובישי מיראז', המחליפה של הקולט וגם לה יהיה מחיר זול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שיתחילו למכור את גרסאות הדיזל, אתמול בלילה כלכלי בחנו אפילו גרסת דיזל של ה I30 החדשה..לא יקרה..אולי כשנגיע ל 10 ש"ח לליטר בנזין..

פורסם

השאלה הנשאלת, היא האם יש בכוחן של הסופר מיני הללו להגדיל את נתח השוק הכללי, או שהן ילחמו אחת בשניה.

את הנתון המעניין אפשר יהיה לדעת רק בסוף השנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מי היה חושב לפני כ-5 שנים או אפילו פחות שבארץ ימכרו מכוניות קטנות וידניות במספרים גבוהים.

עליית מחירי הדלק עושה את שלה, אבל לא רק. רוכשי מכוניות בארץ נהיו צרכנים נבונים יותר ומחושבים יותר.

לא בושה לנסוע ברכב קטן וידני אם הוא מספק את צרכיך ואתה באמת לא צריך רכב משפחתי!

אז מה רע בלחסוך כסף לעצמך וגם על הדרך לשמור על הסביבה!?

הצתרפותם של יבואנים נוספים למכירת מכוניות מיני וסופר מיני ידניות הינה מבורכת.

נכון שישנם לא מעט דגמים אשר אינם מיובאים ארצה, אבל זו רק שאלה של זמן אשר לכל יבואן יהיה רכב ידני בכל קטגוריה, אפילו בקטגוריה המשפחתית!

בעיני התהליך שהתחיל אינו ניתן לעצירה! מכירת מכוניות קטנות ידניות תופסת נתח שוק לא קטן כלל ולדעתי נתח שוק זה רק ילך ויגדל, כי מחירי הדלק אכן גבוהים וכי מכוניות סופר מיני יתנו לרבים מאיתנו מענה לא פחות טוב מאותה משפחתומטית שהייתה לנו לפני כן!

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

למה רק סופר מיני זולות, גם משפחתיות המתומחרות בהתאם אמורות לעשות חיייל!

 

רומסטר ידנית ב-100K במקום 118K ל-DSG.

אוקביה ידנית ב-104K לעומת 122K ל-DSG

פוקוס ידנית ב-108K לעומת 122K ל-PowerShift

סיאט לאון ועוד

 

כן ירבו.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני מחכה לראות את הi20 עם מנוע בנזין קטן וגיר ידני...

 

דוגרי,

אשכרה היום דיברתי על זה,

יכול להיות כאן מעניין יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם בעבר הבחירה הייתה בין רכב משפחתי רגיל לרכב מנהלים, היום הבחירה היא בין רכב משפחתי רגיל לרכב סופר מיני, או סופר מיני מול מיני. ככה זה כשהדלק עולה פי 2 ממה שעלה לפני עשור.

 

מי שנדפק מזה, זה כמובן סגמנט מכוניות המנהלים, כמו סובארו B4 ודומותיה. אלה מתרסקות במחירון בצורה מטורפת.

פורסם
אם בעבר הבחירה הייתה בין רכב משפחתי רגיל לרכב מנהלים, היום הבחירה היא בין רכב משפחתי רגיל לרכב סופר מיני, או סופר מיני מול מיני. ככה זה כשהדלק עולה פי 2 ממה שעלה לפני עשור.

 

מי שנדפק מזה, זה כמובן סגמנט מכוניות המנהלים, כמו סובארו B4 ודומותיה. אלה מתרסקות במחירון בצורה מטורפת.

גם הסופר מיני האוטומטיות נדפקות...

אני לא יודע מה איתך,

אבל אני שוקל בעתיד הקרוב אם אשרת קרוב לבית ואצא כמה פעמים בשבוע הביתה לשדרג את הרכב,

יש לי אפשרות לרכוש i20 אוטומטית שאני יודע את כל ההיסטוריה שלה, מודל 2010, שתהיה אז עם 20 אלף ק"מ,

או רכב חדש ידני, 2012/3 (השמט את המיותר), שאולי יהיה טיפה פחות מאובזר, ולא אוטומטי (לא מפריע לי),

ויש לי תחושה שאני אבחר באופציה השניה. לא יודע אם זו תהיה קליאו, ריו או פיאסטה אבל זו תהיה האוטפציה השניה כנראה.

 

נכון שאוטומט זה כביכול יותר נכון, אבל אפשר לראות שהשוק מתחיל להבין שידני זה לא כזה נורא ואפשר לחיות עם זה במחיר של חסכון בדלק וביצועים עדיפים (ולדעתי גם יותר הנאה מנהיגה, אפילו אם מדובר בעגלות כמו אלטו או i10).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
השאלה הנשאלת, היא האם יש בכוחן של הסופר מיני הללו להגדיל את נתח השוק הכללי, או שהן ילחמו אחת בשניה.

את הנתון המעניין אפשר יהיה לדעת רק בסוף השנה.

 

לדעתי כן,כשהפאביה וסיאט התחילו להימכר במחירים זולים המלאים נגמרו די מהר,לדעתי השוק הזה היה מת לא היו מצטרפות חדשות כמו הפולו שהוריד לו 80,פיאסטה 75,ריו 82.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
השאלה הנשאלת, היא האם יש בכוחן של הסופר מיני הללו להגדיל את נתח השוק הכללי, או שהן ילחמו אחת בשניה.

את הנתון המעניין אפשר יהיה לדעת רק בסוף השנה.

 

 

לדעתי הסיבה היא לא רק הדלק. סיבה נוספת יכולה להיות התייקרות של רכבי הליסינג.

אנשים מתחילים להבין שהרבה יותר משתלם ונכון להחזיק מכונית קצת יותר קטנה אבל חדשה ומודרנית.

זהו תהליך שיקח זמן - הרבה אנשים יאזרו אומץ ככל שיותר מכוניות כאלו יראו על כבישי ארצנו.

האם אנחנו מתחילים לחשוב כמו האירופאים בהקשר הזה?

ימים יגידו.

פורסם
לדעתי הסיבה היא לא רק הדלק. סיבה נוספת יכולה להיות התייקרות של רכבי הליסינג.

אנשים מתחילים להבין שהרבה יותר משתלם ונכון להחזיק מכונית קצת יותר קטנה אבל חדשה ומודרנית.

זהו תהליך שיקח זמן - הרבה אנשים יאזרו אומץ ככל שיותר מכוניות כאלו יראו על כבישי ארצנו.

האם אנחנו מתחילים לחשוב כמו האירופאים בהקשר הזה?

ימים יגידו.

גם הדלק,

כשליטר מרקיע למחיר של 8₪,

לכל ליטר יש חשיבות,

מנסים לעשות כמה שיותר ק"מ על אותו ליטר,

רכב ידני סופר מיני עם מנוע קטן הוא הפתרון, למי שלא מוכן לנסוע בקופסואת גפרורים שלא זזות (אני עד היום לא מבין מה חסכוני באלטו, i10 ושות' אם כדי להגיע למצב של תנועה סבירה צריך להדביק את הדוושה לרצפה, איפה החסכון?)

 

ואולי בישראלים מתחילים לקבל תרבות נהיגה? לקנות רכבים לפי הצורך ולא לפי מה שהשכן/חבר/אח קונה?

 

דוגרי, הסופר מיני נעשות נפוצות יותר, בעיקר בזכות המחיר שלהן,

פעם מי היה יכול לחלום על סופר מיני חדשה ב70-80 אלף ש"ח? אולי בכל מיני מבצעים, וגם זה לא...

 

אילו קרסו היו מציעים מחיר נורמלי על הגטס ולא בדיחה כמו שהציעו לי, הייתי שוקל לקחת את הקליאו... (אבל לתת 30 אלף ש"ח על אוטו בן 4 זה מוגזם, אני אסע איתו עוד שנה וחצי שנתיים ואמכור אותו בעצמי במחיר הזה... או שחברת אלדן תיקח אותו)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...