Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההגה החשמלי בסידרה 5 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ח'ברה עזבו שטויות.

ביום חמישי נהגתי על היגואר XF המחודשת עם מנוע 2.2 דיזל. הגה כמו שצריך להיות הגה, מנוע דיזל עם הרבה כח שנשמע כמו V6, עיצוב יפיפה בקיצור כנראה שבשנה הבאה האינפיניטי שלי תפנה את מקומה ליגואר:-D

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אני ממש מתקשה להסכים איתך ולרגע אף הרגשתי כמו הילד מהאגדה שצועק המלך הוא עירום...

 

תראה - גירסת המבחן של הב.מ.וו שנהגתי עליה שווקה במחיר של 600 א' ש"ח לפני מיקוח, ממש - אבל ממש - לא סביר בעיני שברמת המחיר הזו ימכרו רכב שמישהו חסך על הצמיגים שלו.

 

יתרה מזאת, הרכב נבחן על אותו הכביש שהאודי שייטה עליו במהירות כמעט כפולה - ובקלות מעוררת השתאות, תוך יצירת ההרגשה שגם אם תושיב קוף מאחרי ההגה של האודי - הרכב הזה יטוס.

ה- G37 הייתה מהירה אפילו יותר, אבל היא דרשה מעורבות מהנהג וגרמה בסוף היום לשני אנשים להסתובב עם חיוך אינפנטילי על הפנים שלא נמחק.

 

בב.מ.וו זה היה שונה, מרכז הכובד הגבוה, ההגה הקל, העברות המשקל מצד לצד של הרכב היו איומות וניכר היה שעל הכביש הזה גם רכב זול בהרבה - עם מנוע צנום, הנעה קדמית וצמיגי סטוק - יתן בראש לגרמניה המיוחסת.

מאחרי ההגה שלה ישבו אותם שניים שנתנו בראש עם מהירויות פליליות במכוניות האחרות - וכאן הייתה זיעה בלי לייצר מהירות ובלי שום כיף - כלום נאדה.

 

שתבין, אני הראשון שיגיד שמכוניות ב.מ.וו הן over rated. סדרה 3 הקודמת לא ממש הרשימה אותי במפגשים שלי איתה, ולסדרה 7 אני בכלל לא מתחבר.

לא יודע כמה עולה ה-535 עליה נהגתי, אבל אני כן יודע שהצמיגים שלה היו מהסוג הירוק ביותר, ראנפלאטים במידה מצחיקה יחסית. למה? השד יודע. אבל זה מ-א-ו-ד פגע ביכולת הדינאמית של המכונית.

זה נכון שה-A6 מצטיינת בתחושת בטחון ואפשר לנהוג בה מאוד מאוד מהר. אם זה מה שאתה מחפש - כנראה זו הקנייה הכי טובה. אבל ה-5 מייצרת תחושות, מה שה-A6 לא עושה (כמו רוב האודי, בעצם). היא גרמה לי לעבוד קשה - אבל נהנתי ממנה יותר מהנסיעה במהירות גבוהה משמעותית עם האודי.

 

כנראה שנצטרך להסכים שלא להסכים...

 

ח'ברה עזבו שטויות.

ביום חמישי נהגתי על היגואר XF המחודשת עם מנוע 2.2 דיזל. הגה כמו שצריך להיות הגה, מנוע דיזל עם הרבה כח שנשמע כמו V6, עיצוב יפיפה בקיצור כנראה שבשנה הבאה האינפיניטי שלי תפנה את מקומה ליגואר:-D

 

שכחתי לציין שבמקביל נהגתי גם על ה-XF (כן פרוקסימה, אני יכול עם שלוש במקביל!) והמנוע אמנם מרשים, אבל בטח לא בליגה של מוגדשות הבנזין האחרות. הוא גם נשמע בסדר, אבל הב.מ.וו נשמעת פי כמה יותר טוב. ובכל הנוגע להנאה מנהיגה - לצערי הוא אחרון, עם היגוי קל מדי ונחות משמעותית משל שתי האחרות. מה שכן - העיצוב מהמם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה רחמנא ליצלן? נהגת על אינפיניטי?

 

במבחן בין ה1M והTT-RS של car and driver הם לקחו את הg37 בתור רכב ליווי והם כתבו שההגה של האינפיניטי טוב יותר מהצמד הגרמני. ושם בקוביה קטנה הם כתבו איך אינפיניטי מייצרים מכוניות עם הגה מעולה והם ממש הופתעו שהוא טוב יותר מזה של ב.מ.וו, מאודי אין מה לצפות יותר מדי גם ככה .

 

יש לי אינפיניטי G37 (הסדאן, אבל עם חבילת ספורט) ואני מאד אוהב אותה. נהגתי ב-M37 ולא ממש נהניתי. לכן.

×
×
  • תוכן חדש...