Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההגה החשמלי בסידרה 5 החדשה


gershon17
שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רבות דובר בגנותו של ההגה החשמלי בסידרה 5 החדשה. עד כדי כך שהיא מפסידה במגוון מבחני השוואה לאודי A6, ואפילו, רחמנא ליצלן, לאינפינטי M37.

 

מישהו יודע אם בדגמי 2012 הם כבר תקנו את המצוקה הזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה רחמנא ליצלן? נהגת על אינפיניטי?

 

במבחן בין ה1M והTT-RS של car and driver הם לקחו את הg37 בתור רכב ליווי והם כתבו שההגה של האינפיניטי טוב יותר מהצמד הגרמני. ושם בקוביה קטנה הם כתבו איך אינפיניטי מייצרים מכוניות עם הגה מעולה והם ממש הופתעו שהוא טוב יותר מזה של ב.מ.וו, מאודי אין מה לצפות יותר מדי גם ככה .

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבות דובר בגנותו של ההגה החשמלי בסידרה 5 החדשה. עד כדי כך שהיא מפסידה במגוון מבחני השוואה לאודי A6, ואפילו, רחמנא ליצלן, לאינפינטי M37.

 

מישהו יודע אם בדגמי 2012 הם כבר תקנו את המצוקה הזו?

 

זה אותו הרכב, אז ההיגוי נותר זהה למיטב ידיעתי. בכל מקרה, ההגה אולי פחות טוב מזה של סדרה 5 הקודמת אבל הוא בפירוש בסדר גמור. נכון, אין תקשורת אבל המשקל, הדיוק והישירות כולם מצוינים. הוא מאפשר לנהוג בה מהר מאוד, ומכיוון שלא מדובר במכונית ספורט אלא ברכב סאלון מגודל, לא נראה לי שזה באמת קריטי.

אגב, אני מעדיף אותו על פני זה של ה-A6. נהגתי בשתיהן במקביל וזה של ה-A6 בפירוש פחות משרה ביטחון (אם כי המכונית עצמה יותר ממפצה על כך).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו הרכב, אז ההיגוי נותר זהה למיטב ידיעתי. בכל מקרה, ההגה אולי פחות טוב מזה של סדרה 5 הקודמת אבל הוא בפירוש בסדר גמור. נכון, אין תקשורת אבל המשקל, הדיוק והישירות כולם מצוינים. הוא מאפשר לנהוג בה מהר מאוד, ומכיוון שלא מדובר במכונית ספורט אלא ברכב סאלון מגודל, לא נראה לי שזה באמת קריטי.

אגב, אני מעדיף אותו על פני זה של ה-A6. נהגתי בשתיהן במקביל וזה של ה-A6 בפירוש פחות משרה ביטחון (אם כי המכונית עצמה יותר ממפצה על כך).

 

ההנעה הכפולה של אודי מפצה על הנדסה פחות טובה מבסדרה 5, אבל תמיד עניין אותי לדעת איך גרסאות xDrive של סדרה 5 מרגישות מול גרסאות הקוואטרו של אודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנעה הכפולה של אודי מפצה על הנדסה פחות טובה מבסדרה 5, אבל תמיד עניין אותי לדעת איך גרסאות xDrive של סדרה 5 מרגישות מול גרסאות הקוואטרו של אודי.

 

אני לא חושב ש"מפצה" היא מילה מתאימה, כי הן מרגישות מאוד שונות. ה-5 מרגישה "חיה" יותר והשלדה מגיבה יותר. ה-A6 היא פשוט מכונת אחיזה ומשיכה שמסוגלת לנסוע במהירויות מאוד מאוד גבוהות. ועדיין, עם צמיגים באותה הרמה (לצערי לא יצא לי לבחון את המכוניות עם צמיגים דומים) אני מאמין שה-5 תייצר קצב דומה מאוד. לא נראה לי שההנעה האחורית מול הכפולה מהוות כאן נתון משמעותי במיוחד, ואני לא מאמין שההנעה הכפולה תהפוך את ה-5 למכונית טובה יותר ממה שהיא עם הנעה אחורית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה רחמנא ליצלן? נהגת על אינפיניטי?

 

במבחן בין ה1M והTT-RS של car and driver הם לקחו את הg37 בתור רכב ליווי והם כתבו שההגה של האינפיניטי טוב יותר מהצמד הגרמני. ושם בקוביה קטנה הם כתבו איך אינפיניטי מייצרים מכוניות עם הגה מעולה והם ממש הופתעו שהוא טוב יותר מזה של ב.מ.וו, מאודי אין מה לצפות יותר מדי גם ככה .

 

יחד עם זאת במבחן השוואה של motor-trend הם העדיפו את הCTS קופה על פני הG37, בגלל אותם הפרמטרים שאתה מדבר עליהם- היגוי והתנהגות עדיפים.

למרות שלדעתי הCTS נראית כמו קוביה על ארבע ופשוט מכוערת לעומת הG.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשש, אתה טוב!

 

זה לא אני, זה ב.מ.וו. ההגה החשמלי שלהם כל כך מתוחכם שהוא מאפשר נהיגה באמצעות המחשבה. יש גם drive by wifi כך שהדוושות נלחצות באמצעות הלפטופ ואפשר לשבת באודי ובו זמנית לנהוג בב.מ.וו. תנסה, זה עובד!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו הרכב, אז ההיגוי נותר זהה למיטב ידיעתי. בכל מקרה, ההגה אולי פחות טוב מזה של סדרה 5 הקודמת אבל הוא בפירוש בסדר גמור. נכון, אין תקשורת אבל המשקל, הדיוק והישירות כולם מצוינים. הוא מאפשר לנהוג בה מהר מאוד, ומכיוון שלא מדובר במכונית ספורט אלא ברכב סאלון מגודל, לא נראה לי שזה באמת קריטי.

אגב, אני מעדיף אותו על פני זה של ה-A6. נהגתי בשתיהן במקביל וזה של ה-A6 בפירוש פחות משרה ביטחון (אם כי המכונית עצמה יותר ממפצה על כך).

 

אני ממש לא מסכים איתך, אמנם לא נהגתי על שתיהן במקביל (מיגבלה אישית שלי שבגינה גם לא התקבלתי ככתב לעיתונות הרכב בישראל...), אבל התנסתי ולהלן מסקנותי:

 

הב.מ.וו נפלאה על הכביש המהיר שם היא מרגישה כמו דג במים, בכביש מתפתל וטכני הרכב הזה נוראי - מרכז הכובד הגבוה, רכות המיתלים וההגה הקל מידי עושים את הנהיגה בבהמה הזו לחוויה לא נעימה - בוודאי שבהשוואה לרכב ברמת מחיר כזו.

 

האודי נעימה בהרבה וההנעה הכפולה עושה שם פלאים, נכון שההגה לא מתקשר במיוחד אבל רמת הביטחון שבאודי נמצאת בליגה גבוהה בהרבה מהבימר.

 

לבנצי - בהחלט מסכים שהקאדילק CTS קופה היא הפתעת השנה והרכב עושה ביה"ס לגרמניות המיוחסות, עם זאת - בהשוואה ישירה לקאדילק הייתי מעדיף את ה- G37 קופה בגירסת ה- S - זו עדיין המכונית הטובה ביותר מהסגמנט הזה שנהגתי עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי עוד לא יצא לי לנהוג על ה5 החדשה אבל ההגה של הקודמת היה מעולה ואם החדש פחות מדויק אז חבל ששינו. השאלה היא גם עד כמה ההבדל מורגש לאדם מן הישוב כי ה5 היא מכונית מנהלים לכאלה שלא בהכרח מחפשים אקשן ולא בטוח שהמשקל של ההגה או הדיוק שלו מהווים שיקול וגם ממש לא בטוח שהם ירגישו את ההבדל. מבחינתם מספיק שיש וילון חשמלי מתרומם בשמשה האחורית כדי להצדיק את הקניה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מסכים איתך, אמנם לא נהגתי על שתיהן במקביל (מיגבלה אישית שלי שבגינה גם לא התקבלתי ככתב לעיתונות הרכב בישראל...), אבל התנסתי ולהלן מסקנותי:

 

הב.מ.וו נפלאה על הכביש המהיר שם היא מרגישה כמו דג במים, בכביש מתפתל וטכני הרכב הזה נוראי - מרכז הכובד הגבוה, רכות המיתלים וההגה הקל מידי עושים את הנהיגה בבהמה הזו לחוויה לא נעימה - בוודאי שבהשוואה לרכב ברמת מחיר כזו.

 

האודי נעימה בהרבה וההנעה הכפולה עושה שם פלאים, נכון שההגה לא מתקשר במיוחד אבל רמת הביטחון שבאודי נמצאת בליגה גבוהה בהרבה מהבימר.

 

אני אגיד לך את ההתרשמות שלי, רק לפני זה שים לב להבדל מהותי מאוד בין המכוניות עליהן נהגתי - לאודי היו צמיגי ספורט רחבים על חישוקים מגודלים, בעוד לב.מ.וו היו צמיגי ראן פלאט עלובים וצרים יחסית על חישוקים קטנים. התוצאה היא שהאודי סיפקה כמויות אדירות של אחיזה, ברמה שבה מצאתי את עצמי מתלונן ביני לבין עצמי שחסר לי קצת דיוק בהגה ובפעולת המתלים, ורק אח"כ קולט שאני נוסע בסיבובים במהירות כמעט כפולה מהמותר. הב.מ.וו לעומת זאת, דרשה קיצוץ מאסיבי במהירות לפני פניות, ובלא מעט מקרים אם מנסים להאיץ לאורך הפנייה מקבלים רק תת היגוי מתסכל.

 

ו-ע-ד-י-י-ן, מבחינת יכולת שלדה, ריסון מרכב, היגוי ושליטה בעזרת המצערת, היא הייתה רמה מעל האודי. פשוט נהנתי איתה יותר. אני משוכנע שעם צמיגים נורמליים, לא הייתי מרגיש איתה פחות בטחון מאשר עם האודי כפולת ההנעה. ההגה שלה עדיין יותר טוב (וממש לא קל מדי לטעמי) והיא מרגישה יותר קלילה וזורמת מהאודי.

 

לצערי עוד לא יצא לי לנהוג על ה5 החדשה אבל ההגה של הקודמת היה מעולה ואם החדש פחות מדויק אז חבל ששינו. השאלה היא גם עד כמה ההבדל מורגש לאדם מן הישוב כי ה5 היא מכונית מנהלים לכאלה שלא בהכרח מחפשים אקשן ולא בטוח שהמשקל של ההגה או הדיוק שלו מהווים שיקול וגם ממש לא בטוח שהם ירגישו את ההבדל. מבחינתם מספיק שיש וילון חשמלי מתרומם בשמשה האחורית כדי להצדיק את הקניה

 

לאדם מן היישוב זה לחלוטין לא משנה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מסכים איתך, אמנם לא נהגתי על שתיהן במקביל (מיגבלה אישית שלי שבגינה גם לא התקבלתי ככתב לעיתונות הרכב בישראל...), אבל התנסתי ולהלן מסקנותי:

 

הב.מ.וו נפלאה על הכביש המהיר שם היא מרגישה כמו דג במים, בכביש מתפתל וטכני הרכב הזה נוראי - מרכז הכובד הגבוה, רכות המיתלים וההגה הקל מידי עושים את הנהיגה בבהמה הזו לחוויה לא נעימה - בוודאי שבהשוואה לרכב ברמת מחיר כזו.

 

האודי נעימה בהרבה וההנעה הכפולה עושה שם פלאים, נכון שההגה לא מתקשר במיוחד אבל רמת הביטחון שבאודי נמצאת בליגה גבוהה בהרבה מהבימר.

 

לבנצי - בהחלט מסכים שהקאדילק CTS קופה היא הפתעת השנה והרכב עושה ביה"ס לגרמניות המיוחסות, עם זאת - בהשוואה ישירה לקאדילק הייתי מעדיף את ה- G37 קופה בגירסת ה- S - זו עדיין המכונית הטובה ביותר מהסגמנט הזה שנהגתי עליה.

 

אני איתך ידידי, אני מחכה שאינפיניטי יוציאו מתחרה ראויה לm3 ולcts-v, בינתיים יש את הipl שהיא די מאכזבת מבחינת תמורה למחיר בהשוואה לs.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו-ע-ד-י-י-ן, מבחינת יכולת שלדה, ריסון מרכב, היגוי ושליטה בעזרת המצערת, היא הייתה רמה מעל האודי. פשוט נהנתי איתה יותר. אני משוכנע שעם צמיגים נורמליים, לא הייתי מרגיש איתה פחות בטחון מאשר עם האודי כפולת ההנעה. ההגה שלה עדיין יותר טוב (וממש לא קל מדי לטעמי) והיא מרגישה יותר קלילה וזורמת מהאודי.

 

 

אני ממש מתקשה להסכים איתך ולרגע אף הרגשתי כמו הילד מהאגדה שצועק המלך הוא עירום...

 

תראה - גירסת המבחן של הב.מ.וו שנהגתי עליה שווקה במחיר של 600 א' ש"ח לפני מיקוח, ממש - אבל ממש - לא סביר בעיני שברמת המחיר הזו ימכרו רכב שמישהו חסך על הצמיגים שלו.

 

יתרה מזאת, הרכב נבחן על אותו הכביש שהאודי שייטה עליו במהירות כמעט כפולה - ובקלות מעוררת השתאות, תוך יצירת ההרגשה שגם אם תושיב קוף מאחרי ההגה של האודי - הרכב הזה יטוס.

ה- G37 הייתה מהירה אפילו יותר, אבל היא דרשה מעורבות מהנהג וגרמה בסוף היום לשני אנשים להסתובב עם חיוך אינפנטילי על הפנים שלא נמחק.

 

בב.מ.וו זה היה שונה, מרכז הכובד הגבוה, ההגה הקל, העברות המשקל מצד לצד של הרכב היו איומות וניכר היה שעל הכביש הזה גם רכב זול בהרבה - עם מנוע צנום, הנעה קדמית וצמיגי סטוק - יתן בראש לגרמניה המיוחסת.

מאחרי ההגה שלה ישבו אותם שניים שנתנו בראש עם מהירויות פליליות במכוניות האחרות - וכאן הייתה זיעה בלי לייצר מהירות ובלי שום כיף - כלום נאדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...