Jump to content

ar1111

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ar1111

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. במידה ולא אכפת לי לתת לקונה להרוויח (הרכב כבר גרוטאה, ואני לא חושב שאתעסק במכירת מנוע...), יש סיבה שלא אמסור לו את טופס הביטול?
  2. לחברי הפורום שלום, אני מוכר רכב לפירוק, כבר בטלתי את רישיון הרכב במשרד רישוי. כעת "המפרק" שקונה את הרכב, מבקש את המקור של טופס ביטול הרישיון, בטענה שבלעדיו אינו יוכל לפרק את הרכב כחוק. האם זה הגיוני/מקובל? האם יש סיכון כלשהו? תודה לכל העונים
×
×
  • תוכן חדש...