Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי העיצוב - האוטו הזה זה ממש פורנוגרפיה על הכביש :twisted:

מלבד פנסי החזית המעט פושרים מדובר במכונית במדהימה

 

תהנה ממנה!

 

 

לייק +1 עצבני! אימצתי... פורנוגרפיה על הכביש.

 

בפנסי החזית הייתי שמח לקבל משהו בסגנון ה159, אבל לא נהיה קטנוניים.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דן, סקירה יפה, נהנתי לקרוא.

איך עברו להם 4 חודשים מאז

שהופעת לטיול במועדון בלי להרגיש......

 

אני שמח שלמרות ה"חסרונות" שמנית,

אתה עדיין חש את העוצמות שרק אלפא

יודעת לתת והתחברת לרכב כמו שהוא.

לא סתם הסלוגן של אלפא רומיאו מהתקופה

ההיא היה "אלפא רומיאו, רק אם אתה מתאים לה..." :wink:

תמשיך להגיע לאירועי ומפגשי המועדון, וכמובן

והכי חשוב, להנות מהאלפא היפיפיה שלך...

 

409005_256870937719625_143046289102091_675685_1041179513_n.jpg

 

 

 

אני בא מVAG, אני רגיל לאיכות שונה בתא הנוסעים. אבל חווית נהיגה זה רק אלפא, כמו שאמרת! ידעתי מה אני קונה.

 

אני יותר אהבתי את הסלוגן "קח בחשבון שאנשים ידברו". כל כך נכון... ולא רק ל166 ששם הסלוגן הופיע (כן אני פריק של סלוגנים של יצרני רכב... "תוריד לחמישי, תהנה מהנוף..." למשל).

 

כמובן שאמשיך להגיע ומחכה בקוצר קוצר לשבת הבאה לטיול המדהים שהכנתם לנו!

נתראה מחר במפגש...

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
בתור בעלים של אחת אני באופן טבעי מתחבר להרגשה שלך מהרכב.

לגבי רעשים רוח, יש מצב שהצמיגים שלך גמורים ? אצלי לצורך העניין הצמיגים לפני שהחלפתי היו עושים רעש מטורף ביחד עם וישרים לא מגומי מלא מה שהביא לרעש מעצבן מאוד מעל 100, אחרי שהחלפתי את השניים, רק מעל 140-150 הרעש רוח מתחיל להיות חזק באמת.

 

אין אפשר לשים סאן רוף ברכב מכוון שהגג מאוד נמוך ברכב ואם היו שמים לא היה מקום לראש בכלל, אני 1.82 ולא פעם הראש מגרד טיפה את הגג .

 

 

תודה, כיף לחוות את אותה החוויה של אחרים...

לא, החלפתי צמיגים ו-וישרים לפני כחודש והבעיה נשארה, הרעש מגיע מהחלונות בוודאות. אני זוכר שקראתי סקירה בוואלה על הרכב הזה לפני שקניתי, וזה חלק מהחסרונות שאמרו שם.

יכול להיות שאצלי זה קצת יותר גרוע מאחרות, אבל בנתיים אני חי עם זה.

מה לגבי סאנרוף נשלף החוצה? האמת שזה הופך אותה קצת לערסמוביל אבל עדיין, לחשוב על משהו...

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

האוטו שרירי !! :twisted:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

רכב מדהים ללא ספק.

 

אכן יש לרכב קצת מינוסים מציקים (אותי אישית מעצבן לראות רכב ברבע מליון שקלים שאין לו מושבים קדמיים חשמליים,למשל) אבל אני בטוח שנהיגה ברכב מגמדת את המינוסים ומשאירה טעם טוב.

 

 

יופי של רכב, תהנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

גם לי יש בובה כזאת אומנה 2010 ובעבר גם 2006.

רכב עם הגה נדיר...

 

ובקרוב תוחלף בבובה אחרת...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

ההיגוי בהחלט נדיר וזהו פלוס מטורף ברכב הזה.

לא פחות ממדהים.

 

תתחדש,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הGT שלך מדהימה אין ספק, איך הצלחת לשמור ככה על ריפודי העור אחרי 6 שנים? נראים מצוין.

אגב עלויות, כמה רכב כזה שווה היום? (שוווי אמיתי) כולל עליות ביטוח וטיפולים?

פורסם
עם מי הכבוד? חחח הצלחת להפתיע אותי...

 

 

האמת? שהפג'ו בוקסר די מפתיעה באמינותה... אבל לא ארחיב יותר מזה.

דווקא התחלתי לעבוד גם על היונדאי אקסנט יותר בחודש האחרון תוך כדי שדרוג התפקיד שלי, ואני חייב להגיד... הכניסה לאלפא מזכירה לי את הרמות בין המכוניות כל פעם מחדש :)

 

 

איך שכחתי את האקסנט!

אני אגש להציג את עצמי בעבודה, כי אין לי איך להסביר לך מי אני. :)

פורסם
הGT שלך מדהימה אין ספק, איך הצלחת לשמור ככה על ריפודי העור אחרי 6 שנים? נראים מצוין.

אגב עלויות, כמה רכב כזה שווה היום? (שוווי אמיתי) כולל עליות ביטוח וטיפולים?

 

 

העור נשמר אצלי ע"י מריחה שבועית של... קרם ידיים\גוף. ככה עבדתי עם עור עד היום וזה תמיד עבד ורואים תוצאות בטווח הארוך. מומלץ...

 

במחירון לוי יצחק היא מופיעה 102K לפני הורדת ידיים. טיפולים וביטוח, זה הכל תלוי איפה אתה מטפל ואיזה סוכן ביטוח אתה מוצא.

אני עשיתי שרשרת סוכני ביטוח, זאת אומרת קיבלתי הצעה מאחד, והגשתי את ההצעה לאחד אחר, והוא נתן אחת יותר טובה, וכן הלאה... וככה הגעתי לביטוח של 5100 כולל הכל, כשההצעה הראשונית היתה 6800.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

5100 ש"ח זה כמעט מה שביקשו ממני על סופר לנסר 97 ביטוח מקיף...אני לא יודע אם לצחוק או לבכות :p

 

אגב הרכב מהמם, כל הכבוד ששמרת עליו ככה!

Opel Adam S 2017

פורסם
5100 ש"ח זה כמעט מה שביקשו ממני על סופר לנסר 97 ביטוח מקיף...אני לא יודע אם לצחוק או לבכות :p

 

אגב הרכב מהמם, כל הכבוד ששמרת עליו ככה!

 

קבל תיקון קטן... ההצעה הראשונית היתה 7800...

 

2700 נעלמו להם כשמחפשים ומתמקחים...

 

ותודה ענקית, לך ולכולם!

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

רכב שנראה מדהים.

תהנה ושמור.

עם הזמן הערך יתחיל לעלות ןלא לרדת :-D

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

הינה עוד תמונה יפיפיה שצולמה אתמול (9.3.12) במפגש מועדון אלפא רומיאו ישראל בהרצליה.

האלפא מדהימה דן......

 

419461_288121364594582_143046289102091_748340_1696924853_n.jpg

שי ורד

פורסם
הינה עוד תמונה יפיפיה שצולמה אתמול (9.3.12) במפגש מועדון אלפא רומיאו ישראל בהרצליה.

האלפא מדהימה דן......

 

419461_288121364594582_143046289102091_748340_1696924853_n.jpg

 

תודה.

 

רק מציק לי החוסר צלע אחת בגריל... נעבוד על זה :)

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT


×
×
  • תוכן חדש...