Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה דרווין כשצריך אותו?

 

עזוב את דארווין, ניתן להסתפק בגננת עדנה.

 

:lol: :lol: :lol: רפואה שלמה לכולם!! :lol: :lol: :lol:

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה משועמם!

"עבודת רגליים" "חיתוך סיבובים" "מצב-S"

אתה ממש בסרט! הייתי ממליץ לך לנהוג יותר רגוע ובבטחה כי עם הנסיון המועט שלך

כאשר זה מגיע זה מגיע מהר מאוד! (איבוד אחיזה) או סתם הפתעה בדמות ילד או רכב שמפתיע

אני מבין שאתה נהנה מנהיגה ואוהב את זה, זה מצויין! אבל אתה מאוד מתנשא וחושב שאתה נהג מעולה

סביר שעם הנסיון שלך יש לך הרבה מה ללמוד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עבודת רגליים ברכב אוטומטי דורשת המון קורדינציה ותרגול. במיוחד אם בתיבה יש מצב S. אני מציע לך לשמור את ההערות שלך לעצמך ולא לזלזל. (זה היה בציניות)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אתה משועמם!

"עבודת רגליים" "חיתוך סיבובים" "מצב-S"

אתה ממש בסרט! הייתי ממליץ לך לנהוג יותר רגוע ובבטחה כי עם הנסיון המועט שלך

כאשר זה מגיע זה מגיע מהר מאוד! (איבוד אחיזה) או סתם הפתעה בדמות ילד או רכב שמפתיע

אני מבין שאתה נהנה מנהיגה ואוהב את זה, זה מצויין! אבל אתה מאוד מתנשא וחושב שאתה נהג מעולה

סביר שעם הנסיון שלך יש לך הרבה מה ללמוד.

 

איפה ראית שאני מתנשא?

 

בחייאת מאיפה אתם יודעים איזה וכמה ניסיון יש לי?

 

נכון שאני כמה חודשים על ההגה, אבל זה מספיק כדי לקבל מספיק כאפות, ולהתנסות במלא מצבים.

 

אם אתם רוצים אני יביא עוד כמה חברים שגם "כמה חודשים ספורים על ההגה" אבל יכולים ללמד חצי מהאנשים פה מזה רכב.

 

חוץ מזה אני מהמר שהרבה פה לא יודעים מה אני מתכוון ב"עבודת רגלים", אם כל הנהגים במדינה היו לומדים ומתאמנים היום היה שורש ממספר ההרוגים בתאונות.

 

לגבי "ילד\רכב שמפתיע", אני לא נוהג בצורה פוחזת, אני לא נוסע מהר בתוך שכונה (מה שתיארתי בהודעה הראשונה באשכול, היה 80% בכבישים גדולים מחוץ לשכונות עם שדה ראייה רחב מאוד), וגם אם אני לוחץ קצת יותר על הגז בתוך שכונה, אני עושה את זה בשעות שהילדים כבר חולמים.

ביום יום אני נוהג זהיר מאוד, בעיקר בגלל מחיר הדלק.

פורסם
בחייאת מאיפה אתם יודעים איזה וכמה ניסיון יש לי?

נכון שאני כמה חודשים על ההגה, אבל זה מספיק כדי לקבל מספיק כאפות, ולהתנסות במלא מצבים.

 

תקרא מה שכתבת ותבין בעצמך שזה ממש משעשע לקבל ממך עיצות כיצד לנהוג.

איש לא טוען שאתה לא יודע לנהוג ברכב.

מכאן ועד שתיתן ציונים על "שמירת קו" ו- "עבודת רגליים" לכל נהג בכביש - הדרך ארוכה

לגבי שיקול הדעת שלך - דבריך מעידים עליך.

ממליץ לך לנהוג בזהירות בכל שעה משעות היום והלילה.

פורסם

כמה שטויות כתבת כאן, מצב S נגיעות קלות בגז נהיגה זריזה.

 

בוא נניח שזה היה בלש מה חשבת לעצמך בוא נברח ממנו שחס וחלילה לא יוציא איזה מיניגאן מהדלת של הI20 המסכנה שלו??

 

תעזוב את ה 406 המסכנה הזאת לנפשה ותפסיק לסכן את כל מי שחולק את אותו כביש איתך אני רואה מספיק אנשים ביום שחיים בסרט כמוך ועוקפים אותי וחותכים אותי עם רכבי ליסינג ורכבי עבודה רק כדי לנהוג בצורה "ספורטיבית".

 

תעשה טובה תשמור את האגרסיות והנהיגה ה"מנוסה" שלך למסלול, אם אתה רוצה אני מכיר כמה.

 

דרך אגב זה:

 

אחר כך נכנסתי לשכונת מגוריו של חבר לי, והתחלתי לשחק איתו חתול ועכבר בכיכרות, הכוונה שאני בא מהר ועם היגוי מדוייק יוצא במהירות גבוהה, צובר עליו מרחק, ואז רואה אותו מאיץ כמו מטורף עד לכיכר הבאה.

 

 

 

 

לא מסתדר עם זה:

לגבי "ילד\רכב שמפתיע", אני לא נוהג בצורה פוחזת, אני לא נוסע מהר בתוך שכונה

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

"בא מהר", עם יונדאי אתה תתהפך, עם פיג'ו אתה לא תרגיש את הסיבוב בכלל.

(הכוונה מהר ביחס לטיפש עם הI20).

 

אל תדאג, אולי הגזמתי עם התיאור פה ושם, אבל זה לא מה שקרה במציאות, במיוחד אחרי ששמעתי הרבה סיפורים, אני לא משחק לא ברישיון שלי ולא בחיים שלי\של אחרים.

פורסם

לא הייתי ממהר להמעיט בערכה של הI20 ולא הייתי עושה מ406 איזה רכב אוחז מטורף.

המשחק שעשית עם הבחורצ'יק ביונדאי היה טיפשי היות ואם היה שוטר והיה רוצה לעצור אותך, שום 'תמרון' לא היה עוזר לך. במיוחד לא ה'תמרון' שאתה מתאר שעשית.

מה גם, אתה לא יודע איזה כישורי נהיגה יש לו. יכול להיות, שבמצב של מרדף או מעקב אחרייך הוא היה, איך אומרים - 'עושה לך בית ספר'.

בקשר לנסיון - נכון, זמן זה לא בהכרח פקטור שמשפיע על רמת הנהיגה אבל(וזה אבל גדול) להיות כמה חודשים על הכביש, זה כמו להיות טירון בצבא. אתה חושב שלמדת כבר הרבה אבל אתה עדיין צעיר וחסר ידע.

כמו שציינתי בשרשור אחר, הבעיה של המון נהגים(צעירים ומבוגרים כאחד) זה בטחון עצמי מופרז. על פי מה שקראתי בשרשור הזה, גם אתה סובל מזה.

כאחד שגם צעיר בגילו, כמה דברים:

אני קיבלתי את רשיוני יום לאחר יום הולדתי ה-17. מאז, כשנה נהגתי רק עם אבי שהעביר לי כל פעם כמות מידע פי 10 ממה שקיבלתי בכל שיעורי הנהיגה גם יחד.

מה זה נתן? היום אני מחזיק ברשיון נהיגה יותר מ-4 שנים ואני מסתדר על הכביש מצויין. את האחיזה של הרכב אני מכיר(היות ולמדתי אותו לאט לאט המון זמן), לחזות התנהגות של נהגים אחרים אני יודע(ככה שב-99 אחוז מהמקרים אני לא אופתע משום דבר מכיוון שאני מכין את עצמי לכל דבר[גם לזה שאני אתקל במשהו שלא חשבתי עליו]), ובלי קשר גם עברתי קורס נהיגה ספורטיבית(פורמולה 2 זה נקרא) שגם תרם לידע לגבי אחיזה, מתי ללחוץ, מתי לבלום, חלוקת משקל וכו' וכו'..

גם אני מן הסתם, לא שומאכר ולא מתיימר להיות. אבל אתה צריך להבין שלומדים לאט ובזהירות.

טיפ שחשוב שתזכור - כל פעם שמשהו קורה לא כמו שציפית או נכנסת למצב שהוא בעל סיכון כלשהו, בסוף הנסיעה תמיד תפיק את הלקחים מהמצב הזה ואיך נקלעת אליו, איך יצאת ואיך לא להכנס אליו. זה עזר לי להמנע ממצבים לא נעימים.

פורסם

שתי שורות אחרונות אני יישמתי אותם מהיום שנגמר לי המלווה, כל פעם אחרי נסיעה שקרו בה דברים שלא רציתי להגיע אליהם ובין אם דברים שרציתי וגרמתי להם לקרות, אני מפיק לקחים.

 

לגבי הקורס נהיגה ספורטיבית, בעתיד אני יעשה בע"ה, בינתיים נלמד לבד עד כמה שאפשר, סך הכל חוש יש רק צריך לפתח אותו.

 

גם אם הבחור שהיה ביונדאי היה שוטר, והיה רוצה לעצור אותי, הוא לא יכל לטעון כלום, זה לא שסגרתי לו 100 בשכונה, הכל היה במסגרת החוק, אולי הגעתי לקווים שלא בנורמה אבל תאכלס הכל היה לפי החוק (שידעתי ב100% שהוא עוכב אחרי, גם בכיכרות אותתי כאילו זה שיעור נהיגה, דבר ש90% מהנהגים לא עושים).

פורסם

חוץ מזה אני מהמר שהרבה פה לא יודעים מה אני מתכוון ב"עבודת רגלים", אם כל הנהגים במדינה היו לומדים ומתאמנים היום היה שורש ממספר ההרוגים בתאונות.

 

את מזכיר לי את הבת שלי, שהכריזה שהיא הולכת לאמן את עצמה לחגורה שחורה בקארטה...

 

אני האחרון שיביע התנגדות לנהיגה ספורטיבית (בתנאים מסויימים), אבל אימונים שווים משהו רק אם יש מישהו שיודע לאמן אותך. בלי זה, אתה לא לומד כלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה גם נכון, בעוד הרבה תחומים, אבל גם בתחום אחר שגם קשור לנהיגה, אימנתי את עצמי עם קצת טלביזיה וקצת יוטיוב והרבה אימונים (הבעיה ברכב זה הדלק), והגעתי לרמה מכובדת.

 

התחום הוא אופניים, רכיבה בשטחים, טכניים עליות וכו', הרבה מאוד טכניקות הצלחתי ללמד את עצמי.

 

חבר שגדול ממני בכמה שנים גם אמר לי אם אתה רוצה להשתפר עוד, תרכב עם קבוצות.

אכן התחברתי לקבוצות של אנשים מבוגרים, והרמה שלי עלתה עוד (מה שכן היא עלתה בזמן קצר מאוד), בעיקר בגלל טיפים והערות שכל אחד זורק.

 

גם ברכב אני כל פעם מפיק לקחים, וכל פעם אני "כאילו מעביר ביקורת על עצמי", בינתיים אני לא רוצה להשקיע בתחביב הזה כסף בגלל שאני רוצה להעלות את הרמה לבד, וגם אין לי הרבה זמן וכסף(לדלק) בשביל זה.

עוד סיבה, זה הרכב, העיקרי שלי זה הקוואליר עם מתלים בני 16 והתנהגות של עגלת סופר, והרכב שבסופשים אני נוהג עליו זה ה406, התנהגות טובה אבל אני לא עובר את ה3K סל"ד (בעיקר כי הגיר מסרס) וגם כי אני רוצה לשמור עליה (רכב נדיר מאוד חבל להרוס, וגם היא עדינה מהקוואליר).

פורסם

איך אתה, כבנאדם לא מנוסה שרק קיבל רשיון ולא עבר שום קורס שמכשיר אותך למשהו שהוא מעבר לכמעט כלום, יכול להעלות את הרמה של עצמך?

בשביל להעלות רמה, צריך ללמוד ממישהו שמנוסה ממך או להתאמן. להתאמן על הכביש, במקרה הזה, זה פשוט לצבור שעות נהיגה וללמוד מכל מצב נתון.

להעלות רמה באמת רק מישהו שילמד אותך יכול לעשות. לבד, אין לך כלכך לאן להעלות.

כל מה שראית בטלוויזיה ויוטיוב זה תיאורטי. יכול להיראות קל אבל במציאות זה שונה.

בקיצור - תנהג בזהירות, בלי "משחקי רגליים" למיניהם ושטויות כאלו ואחרות. ברגע שתרצה ללמוד לך לקורס נהיגה מתקדמת וכו'.

כל הלימוד העצמי בסופו של דבר יכול להביא אותך למצבים לא נעימים.

אם תסתכל על ההודעות של מהצד אתה תראה דבר אחד - בטחון עצמי מופרז. שים לב לזה כי זה מתכון לאסון.

 

בהצלחה.

פורסם

עוד כמה שנים אתה תקרא את השרשור הזה שוב ותבין למה כולם יורדים עלייך.

חוץ משגיאות הכתיב, אתה עוד עולל, אך מדבר כאילו אתה שומאכר ו"יכול ללמד את כולם פה", אז לפני שאתה קופץ בראש ומרעיף תשבוחות על הנהיגה שלך, תלמד קצת צניעות, כי חבל באמת, אתה כנראה לא כל כך טוב כמו שאתה חושב וכמו שרבים לפנייך חשבו על עצמם דקה לפני שהפכו לפוסטר על איזה חומה או שהתרסקו לתוך רכב של משפחה אחרת.

אז אם אין לך במקרה כמה פרסים מתחרויות נהיגה בהן לקחת את המקום הראשון, אל תהלל את עצמך יותר מדי, רוב הסיכויים שבטווינגו 94 לוקחים אותך בקלות ובI20 (ואני מתאב את יונדאי) משאירים לך אבק, מניסיון, ולא של יומיים...

:roll:

כבר חתמתי...

פורסם

SMIRO, לדעתי אתה טועה, כל אחד יכול ללמוד לבד, לא בכל דבר צריך לשלם כסף בשביל מדריך.

בשביל ללמוד לבד יש חוש.

 

ככה בכל התחומים בחיים, קח דוגמא של הטיסנים על שלט, גם את זה, למדתי להטיס עם מדריך, אבל באמת יכלתי ללמוד לבד, אולי עם יותר ריסוקים, אבל בסוף לומדים.

גם עכשיו אחרי איזה 4 שנים שלא נגעתי בשלט, אני יחזור להטיס, יקח קצת זמן עד שאני יהיה חד ומקצועי, אבל בסוף אני ילמד.

 

ככה גם בצפר, לא באמת צריך מורים וכל זה בשביל תעודת בגרות, מספיק היו ספרים עם הסברים טובים, והיה אפשר ללמוד לבד.

הבצפר זה רק מסגרת שתפקידה להעניק חינוך וחברה.

אני שאני לומד בבצפר חשמל, נראה לך אני מבין מה שהמורה אומרת?

אני רק כותב ומעתיק, לפני מבחן לומד לבד הכל, וככה יש 100. (מזל רק שהמורה מסדרת טוב את החומר.)

 

אני כן מסכים עם "בטחון מופרז=מתכון לאסון".

ובגלל זה אני "לומד" בעיקר שאין לי חברים ברכב ובלי מוזיקה בווליום גבוהה.

(כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, "ריסנתי את עצמי" או במילים שכתבתי שם.)

 

יאיר, השגיאות כתיב באות שאני כותב בשעות מאוחרות, אני יודע, לא פתחתי ספר בחיים. (חוץ מספרים של מכונאות וספרים טכניים באנגלית בהרבה מאוד תחומים).

לגבי שאר מה שכתבת, כל אחד רואה מה שהוא רוצה מהנקודת מבט שלו.


×
×
  • תוכן חדש...